Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 14:01 - Сливане
Автор: esen Категория: Поезия   
Прочетен: 3520 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 19.07.2009 00:56


Понякога незная да се радвам ли или да протестирам, че не са ме попитали, но пък клипчето ми хареса!

http://www.vbox7.com/play:025ce913

Сливане  
    ;
image 6 0 image image image image
Копирай следния html код:

Линк към това клипче:

допълнителна информация
сливане, стихове - златка митева, richard clayderman, ballade pour adeline - beethoven,
 
Коментари   image image image image image image image image image общо: 3
image esenzm каза:
Хареса ми! Благодаря! image


преди 1 мес. 3 седм. image breg каза: Невъзможно е човек да остане равнодушен след това произведение!
image
скрийотговори на breg   преди 1 мес. 3 седм. image koinova каза: image imageБЛАГОДАРЯ! imageПРЕКРАСНО КЛИПЧЕ! скрийотговори на koinova   преди 1 мес. 3 седм. image biju49 каза: imageimageimageimageimage
Много силно стихотворение!
"...Останаха под миглената стряха
две очи... и моите във тях!"
А Клайдерман...дали има някой, който да не го харесва...
Благодаря за изживяването и удоволствието!!!
скрийотговори на biju49  
image

image

image

И допълнение:

Сливане - нов клип Един прекрасен клип на Юри Маринов



Сливане

Любовна лирика
автор: ESEN

За кой ли път с очите ти поглеждам,
за кой ли път с душата ти трептя.
За кой ли път гласът ти ме повежда –
без теб дори е трудно да сгреша.

За кой ли път убивам тишината
да онемее, аз да я сразя.
Да плаче тя, а аз да съм с крилата,
с които пак до теб да прелетя.

За кой ли път във синьото на мрака
съзирам малки, светли петънца.
И в тях прилежно сгушена ме чака
от тебе подарената тъга.

За кой ли път? Звездите онемяха
потулени от облаци от страст.
Останаха под миглената стряха
две очи и моите във тях.

Публикувано тук

А този клип открих чрез Гугъл, направен от Ваня Драганова, на която също благодаря!

  • 10 July 2009
Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 9 Коментари: 0 Гласове: 3
Тагове: сливане
Последна промяна: 00:34



Тагове:   есен,   Клайдерман,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. kasnaprolet9999 - И на мен ми хареса
08.06.2009 14:36
и все пак редно е да те попитат. Поздрави!
цитирай
2. esen - Открих се още на толкова много места...
08.06.2009 15:52
Благодаря за подкрепата, kasnaprolet9999!
Поздрави!
цитирай
3. mamas - И на мен ми хареса!
08.06.2009 18:11
Поздравления за стихотворението!
цитирай
4. esen - Благодаря, mamas!
08.06.2009 18:44
Хубави клипчета са направили по мои стихове и ако знаех на кого, бих благодарила лично!
Поздрави и усмивки за теб!:)
цитирай
5. viki11 - Ми трябва да знаят да питат. И златно ...
08.06.2009 23:36
Ми трябва да знаят да питат. И златно да е, като е крадено...
цитирай
6. esen - Тук не го възприемам като крадено, Вики!
09.06.2009 19:55
Просто можеше да ме зарадват, че са избрали мой стих и като зная това бих направила същото като сега с тези два постинга. И имайки предвид това признание, щях да продължа да публикувам нови стихове, което сега почти не правя.

Еврика

Тънка е нишката, граница няма
от употребена до поласкана.
Късат се мислите, светват очите,
помръква вярата – в плен са мечтите.
Истина няма, но блесва надежда –
огън не пламва, плачът занарежда.
Сълзи се сливат, чертаят посока –
Грее усмивка... Ех, мисъл дълбока!

Какво очакваш да се получи?
От красиво до грозно все ще се случи.
Но усмихни се! Не е измама,
че пълно щастие никъде няма.

Златка Митева

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6139261
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133