Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 15:08 - Какво ще ме посъветвате?
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 6991 Коментари: 20 Гласове:
1

Последна промяна: 08.06.2009 15:11


И това е хубаво, но би било по-хубаво ако знаех!

http://www.vbox7.com/play:8682f1ef


Сбогом любов  
    ;
image 32 0 image image image image
Копирай следния html код:

Линк към това клипче:

допълнителна информация
сбогом любов, стихове - златка митева, ричард клайдерман - есента си отива
 
Коментари   image image image image image image image image image общо: 11
image
подреди по: function cfilter(select) { window.location=(location.href.replace(location.search,""))+"?cfilter="+(select.selectedIndex+1); } Най-новите отгоре Най-старите отгоре преди 1 мес. 3 седм. image emobohem PRO каза: моят копнеж..препълва реките.. скрийотговори на emobohem   преди 1 мес. 3 седм. image petarvelikiy каза: Аааа, и аз благодаря за прекрасното изживяване и веднага муш - в "любими"! image image image image image скрийотговори на petarvelikiy   преди 1 мес. 3 седм. image cesita каза: Вулкан беше- сила и мощ... Бе свят, бе живот, бе идилия... В деня ми чертаеше път... Сбогом любов! Ваня, потънах в това великолепие, и мълчаливо съзерцавам и се възхищавам на приказната омая, макар и тъжна, оголваща душата! imageimageimage скрийотговори на cesita   преди 1 мес. 3 седм. image koinova каза: Изключително сполучливо е съчетанието СТИХ МУЗИКА КАРТИНИ в клипа!Благодаря!image скрийотговори на koinova   преди 1 мес. 3 седм. image izi11 каза: Снимките в клипа са изключителни.....
Останалото също!
скрийотговори на izi11   преди 1 мес. 3 седм. image bargar каза: Невероятно красив клип Много добро съчетание на стихове музика и картини АПЛОДИСМЕНТИ!!! скрийотговори на bargar   преди 1 мес. 3 седм. image biju49 каза: "... за мен бе ти и бряг и безбрежност...
...бе свят, бе живот, бе идилия...
потръпваше моята плът...
и бяха просторите тесни...
Ти беше..."
Сбогом, любов!
imageimageimageimageimage
Много силно!
Благодаря на две
скрийотговори на biju49   преди 1 мес. 3 седм. image fibofibi каза: "Мъртви листа"
Сътворила си великолепен клип на фона на мелодията на една много любима великолепна песен!
Поздрав и благодаря Ваня!
скрийотговори на fibofibi   преди 1 мес. 3 седм. image selena17 каза: image image image скрийотговори на selena17   преди 1 мес. 3 седм. image breg каза: image скрийотговори на breg   преди 1 мес. 3 седм. image a4o6 каза: image image image

КАКЪВ КОМЕНТАР ДА ОСТАВЯ АЗ?



Тагове:   Клайдерман,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. mamas - Поздрави!
08.06.2009 18:18
Създаването на клипове по твои стихове си е признание. Бих се радвала на такова.
А на въпроса ти: Бих благодарила за вниманието и бих помолила следващия път поне да ме уведомят предварително :-)))))
цитирай
2. esen - Права си, mamas.
08.06.2009 18:58
Аз вече благодарих, но беше хубаво да зная на кого:)))
Благодаря и на теб за мнението!
Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
3. viki11 - Честито! :)
08.06.2009 23:37
Честито! :)
цитирай
4. bimbo163 - Няма лошо, когато името ти е там. Не е ...
09.06.2009 00:01
Няма лошо, когато името ти е там.
Не е откраднато, не е злоупотребено с творението ти....напотив дал му е човека допълнително живот,
е, можеше да се постарае още малко с картините, но и така е добре. Следващият ще е по-хубав - клипа де.
Не е като да те окраде Клеопатра.

Радвай се , че те харесват , и вдъхновяваш някой да си поиграе да го направи на клип. Не всеки може да пише и да си прави клипчета. Аз лично много обичам да правя клипчета.
цитирай
5. avangardi - Прекрасно е, Злате, да те харесват и
09.06.2009 19:49
да ги вдъхновяваш за такива творби:-)))
Няма кражба, дали са му нов живот - творили са клипа с любов и вдъхновение като художник:-))
Приятна вечер:-))))
цитирай
6. esen - Благодаря, viki11!
09.06.2009 20:11
Благодаря, viki11!
цитирай
7. esen - Така е, bimbo163!
09.06.2009 20:14
Само са ми спестили малко радост, но пък аз ги открих и сега им се наслаждавам. Не съм и мислила, че е кражба.
Радвам се, че си тук! Благодаря ти!
цитирай
8. esen - Така е, Иле! (avangardi)
09.06.2009 20:23
Надявам се друг път да не спестяват и радостта за мен. Все пак знаят за присъствието ми в интернет-пространството. Тези изненади не ми позволяват да изляза от него, но пък ме стопираха да публикувам новите си стихове, докато не излязат в книга.
Поздрави и усмивки за теб!
Много радости и успехи!:)))
цитирай
9. kosara2008 - не търси...
10.06.2009 09:39
намерила си го в най-прекрасната му изповед!!!!10Х

ако разрешиш да си го взема днес при мен да ми е хубостно?:)-
цитирай
10. esen - За мен ще бъде чест!
10.06.2009 20:06
Ще ми е приятно да го гледам от твоята поетична страница!
Благодаря ти, kosara2008!
Усмихнато да ти е!:)))
цитирай
11. kosara2008 - Йес... веднага го правя...
10.06.2009 23:22
само да си изработя въвода...ха, сетих се ...ще цитирам най-грабващата ме част от представянето на Книгата ти...
цитирай
12. esen - Благодаря ти, kosara2008!
10.06.2009 23:42
Дари ми вълшебство!
цитирай
13. vmir - Поздравления, Есен!
11.06.2009 11:32
Можеш да кажеш, че се е получило много добре!
И да си предложиш съдействието за в бъдеще. :)))
цитирай
14. esen - Благодаря, vmir!
11.06.2009 14:12
Авторката на клипчетата е вече сред приятелите ми. Надявам се да науча повече за нея.

Радвам се, че споделих с теб!:)
цитирай
15. vmir - И аз ти благодаря, че сподели, Есен!
11.06.2009 20:33
Признанията на добрите усилия са лек срещу лошотията!
цитирай
16. esen - Усмивки за теб!
13.06.2009 01:14
Благодаря, vmir!
цитирай
17. sahaj - наистина е прекрасно
17.06.2009 22:28
чудесно е просто тожа съчетание от картина стих и музика деиства доста успокояващо и кара човек да мечтае :)
цитирай
18. esen - Благодаря, sahaj!
18.06.2009 00:11
Дано някой има идея как да си го сваля и кача на диск, за да го ползвам на представяния на книгите ми.
Ето, че и аз се размечтах...
Усмивки за теб!:)
цитирай
19. sahaj - :)
18.06.2009 09:57
до колкото знам ти трябжа да имаш инсталиран някакъж специален плеар за ссваляне от YOTUBE не го помня точхо какъв беше но като видя човека които ми каза ще го питам и ще ти пиша. Колото до представянето на книгите пожелавам ти да имаш много представяния. УЦПЕХ ти желая.
цитирай
20. esen - Благодаря, sahaj!
25.06.2009 00:59
Свързах се с Ваня Драганова - автор на клипчетата и тя ми ги изпрати по скайп. Сега се наслаждавам и се радвам, че без да ме познава е избрала мои стихове.
Благодаря ти за ентусиазма и желанието да ми помогнеш! Все пак такава програмка винаги може да бъде полезна.
Поздрави и усмивки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6145364
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133