Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 20:45 - Без следа
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 14229 Коментари: 42 Гласове:
0

Последна промяна: 01.10.2007 20:55


image

Без следа

 

Срещата с тебе не беше случайна -

реши го съдбата така.

Срещна ни плахо във нощи потайни,

в нощи със пълна луна.

 

Имахме своето влюбено време -

делихме и смях и тъга,

Ала от страх тежеста да поемем

не пуснахме в нас любовта.

 

Сяхме любов...Не събрахме реколта -

бяхме ний само деца.

И само във нощите ние растяхме

и трупахме мъдрост с тъга.

 

После луната зад облаци скри се.

Над нас се изсипа дъжда.

Уж любовта ние с тебе открихме,

но не остана следа.

image

Честито ден на поезията! Нека нощта ви бъде най-красивия стих!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. magjosnica - Поезията е прелест, поезията е к...
01.10.2007 21:50
Поезията е прелест, поезията е красота,
тя изпълва душата ми с песента -
най-красивата, най-нежна песен,
тя прави живота ми чудесен!
Когато пиша съм истински щастлива,
така чувствам се потребна, жива!
Мислите поемат своя път,
стиховете бавно се редят
и в покой застивам онемяла,
в магията й потопена цяла!
цитирай
2. esen - Прекрасно е поемайки въздух
01.10.2007 21:52
да издишваме поезия! Как ли би изглеждал светът без нея?!
Благодаря ти за прекрасния стих-коментар, magjosnica!
Радвам се, че си тук! Честито!:)))
цитирай
3. letisi - дали аз закъснях или времето бързаше...
01.10.2007 22:31
дали аз закъснях и всичко бе сън....
отшумя като приказка каквото ни свързваше
отшумя като празничен звън....

красив стих написан в един красив град....красотата ражда красота...много усмивки от мен и благодаря за пожеланието..:))))))))))
цитирай
4. esen - letisi,
01.10.2007 22:44
Прекрасен фон ще е тази най-хасковска песен! Благодаря ти, че ми подсказа! Благодаря ти за разкритата красота!:)))
Радвам се, че си тук!
Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
5. esen - Благодаря ти, anetakz!
01.10.2007 23:19
Зарадва ме!
Спокойна не незабравима октомврийска нощ!
Усмивки!:)))
цитирай
6. miacarra - :))))))))
01.10.2007 23:30
http://www.vbox7.com/play:7b3dde5b
цитирай
7. esen - Чудесен клип на тази толкова хубава песен!
01.10.2007 23:41
Благодаря ти, miacarra! Обичам да слушам Тоника, а песената Приятели е от любимите ми! Зарадва ме!
Вълшебна нощ ти желая!:)))
цитирай
8. telescope - o
02.10.2007 02:56
дано поетично е минал и този ден на поезията...
miacarra, мерси и от мен :)
цитирай
9. mmmmmmmmm - Има неща,
02.10.2007 12:31
които не оставят следа.Но следата на поезията е вечна!
Честит празник,еsen!:))
Eeeee,как си сред толкова много празници?!
цитирай
10. svetlan - Поздрави
02.10.2007 14:21
Поздрави
цитирай
11. viovioi - Поздрави за празника и готиния стих:))))))
02.10.2007 15:11
За следите си имам нещо любимо :
"Има птичи пътища, а диря по небето няма.
Нещо е живяло и отминало, оставяйки в сърцето рана!" У.Уортън
цитирай
12. valchebnica - Аз останах без дъх!
02.10.2007 19:31
Ти ми го отне с поредния си шедьовър и не знам какво да ти кажа! Този път просто не знам! Благодаря ти!
цитирай
13. esen - Поетичен беше 1-ви ноември, telescope!
02.10.2007 21:14
Нямаше организирани мероприятия, но ние си го отбелязахме със стихове и още нещо...
Благодаря ти, че си тук! Усмивки!:)))
цитирай
14. esen - Благодаря ти, mmmmmmmmm!
02.10.2007 21:17
Хубаво е със празници, Марияна! Сега започват!
В четвъртък ще откриваме годината в КДК с представянето на стихосбирките на Райчо Русев - Райсън "Шепа стихове" и "Стихове на вятъра". И после всеки четвъртък има по едно или две представяния.
Празниците трябва да се създават!
Усмивки за теб!:)))
цитирай
15. esen - Благодаря, svetlan!
02.10.2007 21:19
Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
16. esen - Благодаря ти, viovioi!
02.10.2007 21:22
Записах си тази мисъл на У.Уортън в любими.
Мисля, че е прав, че всяка следа е рана...
Радвам се, че си тук! Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
17. esen - valchebnica - Вълшебното момиче!
02.10.2007 21:23
Щастлива съм да получа поредната доза вълшебство от теб! Благодаря ти, че те има!
Целувки!:)))
цитирай
18. telescope - есен,
02.10.2007 22:00
тук, в Плевен, си имахме цяло едно мероприятие по повод деня на поезията, но то бе по-скоро музикално, не че можах да го посетя, но съм горда, че някой се е сетил да го организира ;)
цитирай
19. esen - Денят наистина е на музиката и поезията, telescope!
02.10.2007 22:20
Щастливи сте да имате такова мероприятие! Надявам се да се запозная с вашия град по-подробно през ноември. Ще се радвам да присъствам на културни мероприятия там.
Благодаря ти, че си тук и споделяме!:)))
цитирай
20. telescope - хмм,
02.10.2007 23:02
то аз че съм тук не знам за културни мероприятия...
цитирай
21. esen - Е, аз ще идвам по друг повод,
02.10.2007 23:06
но се надявах...
Ще ги открием!
Усмихната нощ,telescope!
цитирай
22. anastasiia - Благодаря ти, esen...
02.10.2007 23:49
...Но е малко тъжно...Съвсем без следа... Мъдростта и тъгата май вървят заедно...
Много обичам поезията...И ти благодаря за красивите стихове...
цитирай
23. esen - Наистина е тъжно, anastasiia ...
03.10.2007 01:05
Изливането на тъгата в стиха ни дава възможност да я погледнем от друг ъгъл и да я превъзмогнем по-леко и успешно. С мъдрост ни пълнят и тъгата и щастието, но второто по-рядко осъзнаваме и усещаме в пълната му сила, а и често като се върнем към него не го усещаме по същия начин.
Май попрекалих със среднощните си размисли...
Радвам се, че си тук с мен и моите стихове!
Спокойна нощ! Благодаря ти!:)
цитирай
24. esen - 222
03.10.2007 18:03
Същото съобщение изпратих и на теб и не се срамувам от това! Мнението за "чата" си е твое, решението също.
Благодаря, че ми отговори!
Бъди щастлива!:)))
цитирай
25. majkata - Есен,
03.10.2007 18:30
съжалявам, че си обект на злоба и ненавист!
Направих коментар в блога на госпожата, но тя не го пусна разбира се, в този блог ниЗките хора си модерират коментарите.
Попитах я дали си и направила нещо лошо, че те напада. Важното е, че тя ще го прочете!

А тя няма да бъде щастлива, защото не умее, така че ти бъди щастлива!
цитирай
26. esen - Хубаво го каза, majkata.
03.10.2007 18:41
Някои хора не умеят да бъдат щастливи и попущат това като се стремят да разрушат щастието на другите.
Но знаеш ли, този коментар и постинга на госпожата ме вкараха отново в най-четените;-) Дали пък това не е била целта им:))))))))))))))))))))))))))))))))
На теб ще отговоря, че ме напада, защото не желая да отговоря на лошото с лошо. А постингите ми, които не успяха да изтрият говорят за мен и вътрешния ми мир.
Благодаря, че си тук! Усмихната и спокойна вечер!:)
цитирай
27. majkata - Мерси и на теб:-)
03.10.2007 18:46
И аз очаквам атака в същия смисъл и приблизително по същата причина, така че напълно те разбирам.

А услугата й е наистина голяма, вземи й посвети нещо :-)
цитирай
28. fanny - Благодаря ти!
03.10.2007 18:56
Благодаря ти,esen! Много хубаво си го написала!
Честит ден на поезията и от мен! С удоволствие чета поезия! Поздрави!
цитирай
29. esen - Достатъчен й е този отговор на коментара.
03.10.2007 19:05
А моята награда е да се досетя кой стои зад това, а този факт вече ме поставя високо над такива дребни интриги.
Не се притеснявай от атаки от тоя род, majkata. Не си заслужава!
Много, много усмивки!:)))
цитирай
30. esen - Благодаря ти, fanny!
03.10.2007 19:10
За мен е удоволствие да споделям поезията си с теб!
Радвам се, че си тук и имам възможността да общуваме!
Усмихната и спокойна вечер!:)))
цитирай
31. buket - много си силна
03.10.2007 21:19
Но да кажеш нещо силно, трябва да го откъснеш от себе си нали?
Затова сме ти благодарни, всички!
Прегръдка от мен!

цитирай
32. esen - Благодаря ти, buket!
03.10.2007 21:24
Просълзи ме коментарът ти! Наистина, за да кажем нещо в стих, трябва да го откъснем от себе си. А една такава благодарност стимулира да "късаме" повече и повече!
Благодаря ти!
Прегръдка! И много, много усмивки!:)))
цитирай
33. esen - forevercarrieon
04.10.2007 01:33
Благодаря ти! Усмивки за теб!:)))
цитирай
34. deninosht - !!!:)
04.10.2007 09:53
Нека нощта ви бъде най-красивия стих!

:) be6e!:)
цитирай
35. esen - Радвам се, Ден!
04.10.2007 10:12
Страхотно е денят да започва със спомена за красивата нощ, да минава усмихнато и забързано и да се слива в следвахата нощ-стих!
Благодаря, че те има, приятелко! :)))
цитирай
36. zvezdichka - Поезията е странница-магьосница!
04.10.2007 12:07
Тя има своите измерения, своите почитатели... Тя докосва, когато е жива и когато се откриеш в нея, когато видиш, че и друг минава през подобни неща :))). Тогава тя е част от теб самия.
Поезията заслужава своята почит! И всеки й отдава това, което намери в себе си, скритото, зрънцето, семенцето, което пониква и се разлиства, за да стане дърво. Има толкова различни дървета... Едни красиви и плодоносни, други вечно зелени, трети - криви, но плодотворни и даващи сладки плодове :).
Нещо май се разфилософствах тук :).
На нас се пада да опитваме плодовете от тези поетични дървета :))).
Привет Злате!
цитирай
37. esen - Изтритият коментар на 222:
05.10.2007 00:41
"25. 222 - esen, нямаше нужда от лично съоб...
15:52
esen , нямаше нужда от лично съобщение ,което си пратила на съпруга ми .

Разговор с esen

Обратно към разговорите | Предишен разговор

Здравей!
Снощи след полунощ бяха изтрити твоите коментари в моя блог. Не питам защо, а дали е твое желание, защото имам подозрение, че някой влиза в профила ми.
Благодаря ти, предварително!

Изпратено: 27.09 12:07
От: esen
Изтрий | Отговор

Да ,ние изтрихме коментарите ,по простата причина ,че ТВОЯТ БЛОГ е заприличал на ЧАТ .
Блога изглежда грозен ! - повече си чатиш с блогарите отколкото да създаваш красота .Жалко , но факт !"

И моя отговор:
25. esen - 222
03.10 18:03 Същото съобщение изпратих и на теб и не се срамувам от това! Мнението за "чата" си е твое, решението също.
Благодаря, че ми отговори!
Бъди щастлива!:)))

Скъпи приятели!
Зная, че сами ще прецените кое е грозното в случая - да отговарям на коментарите, което според мен е израз на уважение или да се пишат коментари от този род, които не почиват на никакви доводи и основания и имат едничка цел - да нараняват. И защо някой трябва да казва как да се коментира и отговаря? Мисля, че тук всички са уникални със своите творби, мисли и мнения и така трябва да бъде. Бъдете себе си! Усмивки!

Допуснах изтриването и затова запазих коментара в отделен файл.
Спокойна нощ!:)
цитирай
38. esen - Така е Звездичка!
05.10.2007 00:50
Всички си имаме периоди, когато търсим поезията, защото сякаш само тя може да помогне за въстановяване на душевното ни равновесие. И наистина толкова разтоварващо може да действа едно стихотворение, че да е като лекарство, като толкова необходимията ни и пълен с витамини плод. И в различните моменти имаме нужда от различни плодове. Затова нека е богата реколтата, за да утоли всяка жажда, всеки вкус, всяка потребност.
Благодаря ти, че си тук! Хубаво ми е да споделям с хора, с които се докосвам душевно и зная също, че ще бъда разбрана и изслушана.
Благодаря, че те има! Прегръдка!:)
цитирай
39. boyana - Има музика в твоите стихове!И ритъм ...
06.10.2007 22:47
Има музика в твоите стихове!И ритъм на песен!НЕ е тъга,не е,а може би повече мъдрост.....или зрялост!Хубаво е......
цитирай
40. esen - Благодаря ти, boyana!
06.10.2007 23:58
Приятно ми е да чуя оценката ти, която много ценя!
Винаги има малко тъга и в мъдростта, но човек свиква с това и някак неочаквано и за самия него научава неща, които по всяка вероятност е имал мисия да научи.
Ще се старая да се приближа до нивото, на което ме поставяш. Благодаря ти!:)))
цитирай
41. eddie - ***
12.10.2007 01:01
Прекрасни са стиховете ти...
цитирай
42. esen - Благодаря, eddie!
12.10.2007 01:13
Приятно ми е, че си тук!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6144806
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133