Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2007 18:43 - Лунни следи
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 15237 Коментари: 45 Гласове:
0



image

В безлюдната кръчма, над празната чаша,
чезнеш потънал във размисли ти.
Луната ехидно те кани на паша
на звездна поляна, покрита с мечти.

Ти не откликваш, но тя непреклонно
пълни ти чашата с вълшебни звезди.
В утрото слънцето ще мига по-скромно
види ли скритите лунни следи...

В старата кръчма пак празна е чашата -
глътка последна, строшена мечта...
Вечерница свети, разкошно орисана
най-ярка да бъде, но все пак сама...

image




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. martiniki - ...
02.09.2007 19:09
Трудно се снима луна, а снощната беше поразителна - пламък в дъжда, само с думи я снимах

поздрави, Злате!:)
цитирай
2. valchebnica - :))))))))
02.09.2007 19:14
След празната чашао става тъга,
милувка, самотна вълна на брега!
Но после след време намираш така
сърцето орисала една красота!

На лунното слънце във летния мрак
запалваш цигара и спомена пак
изплува във тебе със нова мечта,
защото прекрасен е вечер брега!
цитирай
3. svetlan - :)
02.09.2007 20:37
:)
цитирай
4. magjosnica - Еха!
02.09.2007 21:25
Нямам думи и аз да изразя
колко прекрасен е нощем брега,
никога не се насищаш ти
да гледаш тези бисерни вълни
на морето безбрежно и красиво
и сърцето ти е тъй щастливо!
Ето - и луната че изгрява
и водната повърхност позлатява.
Замислена стоя с поглед във вълните,
а в душата ми се гонят пак мечтите.
Тишина. Нощта бавно си отива,
последна глътка от морето тя отпива...

Прекрасно стихотворение, Есен!
цитирай
5. enjoy6 - обожавам тихите
02.09.2007 23:21
морски нощи с плисъка на вълните и лунната пътека приканваща към романтични срещи!
цитирай
6. letisi - нека никога не губим мечтите си
02.09.2007 23:25
за да е жива душата ни...
много усмивки от мен:))))))))))))))
цитирай
7. furiika - Лунни следи от лунен прах на мечти.:)
03.09.2007 00:30
Разкошно е Злате!
Прегръдки и целувки, приятелко. :)
цитирай
8. tedimov - Красиво на фона на нещо ............
03.09.2007 08:52
емоционално преживяно със стремеж към успокоение и душевен мир.
Лек , ползотворен ден и от мен.
цитирай
9. esen - martiniki
03.09.2007 14:11
Благодаря ти, Доре!
С думи си описала луната по-жива отвсякога! Видях я.
Наистина е трудно да се снима или може би трябва по-професионален апарат, но тези снимки в големия им размер са много красиви.
Радвам се, че си тук! До скоро!
Целувки!:)))
цитирай
10. esen - valchebnica
03.09.2007 14:18
След празната чаша, след сетна вълна
самотен и пуст не остава брега.
Луната се къпе във нощния миг,
морето изтръгва нов, най-страстен вик.

Нека да няма последна вълна
дори и когато тъгувам с брега.
Вечна е зная таз красота
и щом я откриеш не си нивга сама!

Благодаря ти, вълшебно момиче!
Целувки!:)))
цитирай
11. esen - Усмихна и мен, svetlan!:)))
03.09.2007 14:20
Благодаря ти!:))
цитирай
12. esen - magjosnica
03.09.2007 14:24
Щом слънцето-златно в хоризонта се скрие
и залез със лунна пътека се слеят...
Щастливи, омаяни наред сме ние
от красотата да онемеем!

Благодаря ти, magjosnica! Усмивки за теб!:)))
цитирай
13. esen - enjoy6
03.09.2007 14:28
Романтиката на тези топли морски нощи винаги ще се връща в мен, когато погледна луната и нейните превъплащения.
Благодаря ти, че си тук! Удоволствие е да споделям с теб!:)))
цитирай
14. esen - Прекрасно пожелание, letisi!
03.09.2007 14:30
Нека никога не губим мечтите си! Дори и вече сбъднатите. Да останем мечтатели, каквото и да става!

Благодаря ти! Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
15. esen - furiika
03.09.2007 14:32
Разкошен е този лунен прах премесен с мечти.
Благодаря ти за поетичния коментар!
Целувки, приятелко!:)))
цитирай
16. esen - tedimov
03.09.2007 14:34
Благодаря ти!
И преди е имало залези и лунни пътеки, но сега успях да ги видя в пълния им блясък и красота. Страхотни са!
Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
17. izvorche - Размечтах се
03.09.2007 15:35
Ех...Есен си, а на пролетни чувства го докарваш:))))
цитирай
18. esen - И пролет и лято съм...
03.09.2007 15:44
А Есен е типът настроение, което ме вдъхновява да пиша. Но ти знаааааеш.
Благодаря, izvorche! Ето че и из се размечтах.
Целувки!:)))
цитирай
19. esen - Благодаря ти, Криссинце!
03.09.2007 20:00
Топличко и романтично ми е още от тази вълшебна почивка. А колко красиви залези имам... Невероятни са!
Целувки, приятелко!:)))
цитирай
20. missing - Злате... казвал ли ти е някой че си златна? :)
03.09.2007 20:05
Сигурно... Едва ли съм първата, а няма и да съм последната... За пореден път - поклон. Строй уют от стиха ти, чувство за познатост, еднообразност и лека досадност и всичко това през една романтичната призма на луната...
Не звуча като себе си, но нека да оставим думите настрана - важно е чувството, а то е велико!
Усмивки!!!!!!! :))
цитирай
21. esen - missing,
03.09.2007 20:13
тъкмо бях на твоето нощно стихче и много ми хареса!
А това стихче беше отговор на коментар на един много добър мой приятел. Ето и неговото стихче-коментар:
Елторо
Възседнал в безлюдната кръчмица стола,
брадата подпрял върху стиснат юмрук,
на глас разсъждавам и питам се колко ли
разбити съдби са замръквали тук.

За всички ли слънце е гряло сърдито?
Над всички ли свети ехидна луна?
Не спирам да пия, не спирам да питам,
Вечерница свети, безнадеждно сама .....

Мисля, че двете заедно са чудесна коопродукция, но не съм взела съгласието, за да публикувам заедно.
Благодаря ти, че си тук и се разчувствахме заедно на тази прекрасна, романтична лунна пътека!
Усмивки за теб!:)))
цитирай
22. diamant1965 - Красиво!
03.09.2007 21:51
Благодаря ти esen, за вълшебното късче романтика!
цитирай
23. missing - Злате,
03.09.2007 23:24
И неговото стихче е красиво :) Личи си кой обича да 'тича' нощем по лунната пътека и да събира романтика от звездите :)

Страшно много се радвам, че то хареса моето стихче, защото си творец, който много уважавам и се радвам, че имам шанса да чета. Щастлива съм, че си тук и се надявам и за напред да споделяме романтичните си погледи към света! Лека нощ и усмихнати звездички :)
цитирай
24. feminaslim2007 - Злате,
04.09.2007 00:18
пожелавам ти повече вълшебни и сбъднати мечти и по-малко, даже хич, - строшени!
Поздрави и прегръдки! :))))))
цитирай
25. esen - diamant1965
04.09.2007 13:51
И аз благодаря, че споделих с теб с най-голямо удоволствие! Радвам се, че си тук!
Усмивки!:)))
цитирай
26. esen - missing
04.09.2007 13:58
Прекрасно пише Елторо и се радвам, че пише коментари и под моите стихове в Хулите.
Радвам се, че споделям с теб романтиката и вълненията от лунните пътеки, които ни срещат и даряват с взаимност! Благодаря ти!
Благодаря, че те има! Най-слънчевите и лъчезарни усмивки за теб!:)))
цитирай
27. esen - feminaslim2007
04.09.2007 14:01
Строшените мечти ще залепя
и в сбъднатост ще ги извая!
Когато се наситя в суета
ще се усмихна пак и пак ще помечтая!

Нека има мечти!!!
Поздрави, прегръдки, целувки за теб! И много усмивки!:)))
цитирай
28. анонимен - uau!
04.09.2007 17:00
kum tvoite postove ima celi stihosbirki;)))
4udesni stihove!
цитирай
29. viovioi - красиво е, а стиха романтичен))
04.09.2007 17:47
но защо луната я свързват с нещо мистично, нали се сещате няма страшен филм в който луната да не е зловеща, на фона на някаква музика>>>
цитирай
30. comfy - ;)
05.09.2007 00:55
Празната чаша,
а в размисли ти,
те кани на паша,
покрита с мечти.

И тя непреклонно,
с вълшебни звезди,
ще мига по-скромно,
с лунни следи...

Пак празна е чашата -
строшена мечта...
Разкошно орисана -
но все пак сама...

;)))*
цитирай
31. zari - Специален поздрав! Предполагам, обичате да слушате Лунната соната!
05.09.2007 14:38
В тази бяла лунна тишина
кой ли свири лунната соната
и разплаква бледата луна,
и я сваля до сами стъклата?
Притвори прозореца!
Мълчи!
В долния етаж едно пиано
свири много тъжно. Не плачи!
Нищо, че навън се мръкна рано!
Нищо, че в гнездата, пълни с мрак,
птиците със влюбени зеници
тихичко си дават таен знак...
Не плачи! Нали и ти си птица!...
Нищо, че тополите шумят
и раздават обич и прохлада,
а под тях прегърнати вървят
всички млади, а и ти си младо!...
Не скърби, затворено сърце!
И за теб ще дойде светлината!
Чувай - долу две добри ръце
тъжно свирят Лунната соната.
цитирай
32. esen - boboian4o
05.09.2007 14:38
Коментарът-стихче провокира стихче-отговор...
Интересно е, нали? Много обичам постингите, където се получава цяла една поема, написана от много автори.
Благодаря ти, че си тук! Радваш ме! Прегръдка!:)))
цитирай
33. esen - Луната е нощна скитница, viovioi и
05.09.2007 14:43
колко ли неща вижда тя там високо! И може би е мистична заради мистичните часове, в които идва при нас и очертава своите лунни пътеки. За мен тя е романтична, вълшебна и вдъхновяваща.
Радвам се, че си тук! Благодаря ти за удоволствието да споделям с теб!:)))
цитирай
34. esen - Чудесна импровизация, comfy! Благодаря ти за нея!
05.09.2007 14:53
Празна е чашата...
Дали е една?
Много самотници мечтаят в нощта.

Луната е пълна,
наднича сама,
но бързо намира любима следа.

Посипва пътека
с безбройни звезди,
пристъпва по тях, а чакаш там ти...

И тъй романтично
в потайния час
пътеката лунна преминах и аз.

Посипа ме звезден
и лунен прашец
и подари ми своя живец!

И трябва да спирам...
В потайния час
романтика всекиму желая тук аз!

Отдавна не ме беше провокирал в стих. Надявам се да се е получило.
Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
35. esen - Обичам тази лунна соната, zari!
05.09.2007 14:59
Тя ме вдъхнови за моя стих "Отиде си"

Отиде си

Отиде си! А пак е нощ...
Звезди примигват в небесата,
луната тъне във разкош
и свири вятърът соната.

Отиде си! Остана стон
от музиката на словата,
нашепнати ми с нежен тон,
събудили във мене красотата.

Отиде си! Крещя без глас!
Поредната камбана бие
в потайния среднощен час,
а единакът вятър вие!...

Благодаря ти за коментара с един от любимите ми стихове! Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
36. comfy - Хе-хе,
05.09.2007 15:14
"провокацията" ми всъщност е твоя ти стих без половината от думите - т.е., това, което остава у мен след прочитането на стиха ти!! Интересно е, нали? :)))

А вторият ти стих е по-скоро... песничка...

Целувки, Злат! ;)*
цитирай
37. esen - Видях, разбрах...
05.09.2007 15:25
Но ми хареса предизвикателството да напиша още нещо. А този стих винаги си е бил отговор на коментар, но май темата е интересна и се получава поетичен диалог. Опитах и аз теб да провокирам и се надявам да го направиш ако не със стих, то с песничка;-) И ще я пеем на партито на острова, когато се сбъдват мечтите по потайните и красиви лунни пътеки...
Удовлетворена съм от толкова останало от стиха ми, да знаеш!
Целувки, Кирил!:)*
цитирай
38. badkroky - най-ярка да бъде, но все пак сама...
05.09.2007 20:37
Да ярка си и не си сама. Нямаш представа какво представляваше твоята подкрена за мен когато написах първият си пост. :)))))))))))
цитирай
39. esen - Радвам се, че съм доставила радост!
05.09.2007 20:50
Благодаря ти, за хубавите думи, badkroky! Имах потребност да чуя това. Стопли душата ми!
Поздрави!:))))))
цитирай
40. innersmile - прекрасно. . . . лунните следи са ...
06.09.2007 00:38
прекрасно....лунните следи са толкова нежни....поздрави :)
цитирай
41. esen - Благодаря, innersmile!
07.09.2007 00:26
Чудесни са лунните следи! А тази вечер съм щастлива след успешната целодневна борба за спасяване на уиндоуса ми! Всичко е хубаво, когато свършва добре, нали.
Благодаря ти, че си тук! Прегръдки и усмивки за теб!:)))
цитирай
42. gabar4eto - Zdr
08.09.2007 14:03
Kolko sa malko tezi momenti
цитирай
43. esen - Не само тези моменти, а животът е прекалено кратък
08.09.2007 16:55
и имаме време само за добрини, защото те единствени ще останат след нас.

Красиви и споделени моменти щастие ти желая!
И много усмивки!:)))
цитирай
44. fenix - Красиво
12.09.2007 21:39
Омагьосва... Някак...
Поздрави!
цитирай
45. esen - Благодаря, fenix!
12.09.2007 21:52
Радвам се, че си тук и отново можем да споделяме стиховете си!
Поздрави и усмивки за теб!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6139396
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133