Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2007 23:06 - Златно море
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 29597 Коментари: 59 Гласове:
0



image

С аромата на лято

 

Мирис на лято,image

соленият вкус на вълни.

Време богато –

морски бриз гали скали.

 

Целувка солена,

откраднат миг суета.

Обич родена

и отлетяла с нощта.

 

Крилете на чайка,

лодка със вятър в платна.

Колко е сладка

таз песъчинка – страстта!

 

Отлитащи щъркели

с полет красят синева.

Ех, лятото свърши ли?

Остави ли ни солта?

 

Прелитащи гларуси

и бяла от стих тишина.

Милувка солена

открадва частица скала.

 

Какво ли е времето

безвремие щом е света

Гордо скроена,

а плаща със пясък страстта.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Прекрасно лято ви желая!



Тагове:   море,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. feminaslim2007 - Прекрасни снимки. . . ! Имах усещ...
31.08.2007 23:11
Прекрасни снимки...! Имах усещането, че се къпя в морките вълни... Таз година като няма да ходя на море, поне сега благодарение на теб се посплакнах!
Мерси за което! А стиховете - ти си знаеш! И аз не се съмнявах, когато отиваше на почивката, че ще се върнеш заредена с нови и красиви стихове!
Лека и ведра! :)))))))))
цитирай
2. esen - Благодаря ти, feminaslim2007!
01.09.2007 01:37
Ако знаеш още колко много снимки имам...
Но съм решила да публикувам няколко постинга с моето златно море, където се насладих на най-красивите залези. А водата през повечето време беше кристална и се виждаха рибките по дъното. Не бях ходила две години на море, но тези няколко дни ме заредиха до следващото лято.

Благодаря ти, че си тук!
Лека и спокойна нощ!:)))
цитирай
3. valiordanov - Защо си тъжна, че лятото свършва...
01.09.2007 06:35
Защо си тъжна, че лятото свършва?Нали си есен!
Поздрави за прекраснотиите...
цитирай
4. esen - На есен с песен, заредени от лятото...
01.09.2007 09:40
Благодаря ти, valiordanov!
Това страхотно море така ме зареди, че сега мога да посрещна и най-лютата зима с усмивка. А есента е сезонът, който най-много ме вдъхновява да пиша.
Желая любов и вдъхновение и на теб!
Поздрави!:)
цитирай
5. viovioi - да наистина!
01.09.2007 09:51
Радвам се че си толкова усмихната и щастлива преди всичко. А снимките са чудесен отпечатък на моментното ти настроение))Супер!
цитирай
6. esen - Стремих се да заснема красотата около мен, която ме зареждаше.
01.09.2007 09:54
Дано съм успяла.
Благодаря ти, viovioi! Много щастливи усмивки ти желая!
цитирай
7. enjoy6 - време богато...
01.09.2007 10:07
Благодаря ти Есен,
много точно си пресъздала лятното чувството- то е и мое и снимките са чудесни:)))
Много се радвам, че мога да споделям с теб красотата на ежедневието и изживяванията!
Пожелавам ти още по-прекрасна и щастлива есен и много вдъхновение и усмивки:)))
цитирай
8. elineli - EL
01.09.2007 10:09
Залезът е просто разкошен!Прекрасен завършек на чудесният ти пост.Поздрави Златоносна! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. esen - Благодаря ти, enjoy6!
01.09.2007 10:13
Когато наблюдавах как нежно вълните галят и целуват скалите, а те в отговор и споделеност им даряват песъчинки, които застилат прекрасните плажове, ми хрумна това стихче, което е още съвсем пресно и може би недоизпипано. Но то извираше в душата и и бушуваше като бурното море, затова го споделих.
Прекрасно е да споделям с теб!
Благодаря, че те има! Усмивки и топла приятелска прегръдка за теб!:)))
цитирай
10. esen - Благодаря, elineli!
01.09.2007 10:16
Видях най-красите залези! И всеки ден бяха различни, дори всяка минута. Снимах, снимах, докато слънцето се скрие, а след това снимах оранжево-виолетовото му отражение в морето! Великолепие!!!
Радвам се, че си тук!
Поздрави и усмивки за теб!:)))))
цитирай
11. arashi - Красиви снимки...
01.09.2007 10:20
красиво лято...
жалко,че свършва...
Поздрави!!!
цитирай
12. esen - Ще запазим лятото в душата си! До другото,
01.09.2007 10:23
което може да е още по-красиво.
Поздрави и горещи летни усмивки за теб, arash!i
цитирай
13. анонимен - BLAGORODNO
01.09.2007 10:47
ti zavijdam;).mnogo hubavi snimki,a ti izglejda6 naistina 6tastliva;)))
цитирай
14. esen - Благодаря, boboian4o!
01.09.2007 10:49
Беше красиво и навън и вътре в душата! Предполагам, че е отражение както залеза:)))))
Усмивки за теб!:)))
цитирай
15. enjoy6 - Благодаря ти Есен
01.09.2007 10:52
Тапла приятелска прегръдка и за теб:)))
M.
цитирай
16. valchebnica - Благодаря ти!
01.09.2007 12:29
Красиво лято с грейнали очи
усмивки и слънца ти подари!
Прекрасно лято с мирис на море
и слънчеви прекрасни часове!

И песента на морските вълни,
и тихата, среднощната соната....
Солени пръски галят твоите очи
и твоята душа е най-благата!

Хей Слънце, така ще те наричам вече, защото тези снимки наистина са вълшебни!
Солени целувки от морето на Варна!
цитирай
17. ady - Хех
01.09.2007 13:16
и аз искам на конче:))
цитирай
18. forestlove - прекрасно
01.09.2007 13:44
страхотни снимки! и, надявам се, страхотни спомени! да те топлят като захладнее :-)
аз се радвам, че никога не се разделям с морето. във всеки сезон е незабравимо...
цитирай
19. missing - :)
01.09.2007 14:02
красиви снимки, красиви мигове, красиво лято.... но всичко свъщва толкова неусетно както е и започнало. Поздрави за всичко - стихчето, снимките, лятото, морето. Дано хубавото настоение от топлите месеци те съпътства и в студените (които се надявам да не са чак толкова студени ;) ).Усмивки!!!!!!

п.п. Яздиш кон! Обичам това животно, но добре, че при последното си качване имах каска. Жребецът си каза думата, а после, на пук на моето отчаяние, се изплези ;)
цитирай
20. esen - Усмивки за теб enjoy6 - М.
01.09.2007 16:17
Бъди обичана винаги!:)))
цитирай
21. comfy - :)))
01.09.2007 16:21
Лелей, колко си почерняла - нали трябва да си златиста есен, защо не се пазиш, а? :РрР

Прегръдки и усмивки! ;)**
цитирай
22. esen - valchebnica
01.09.2007 16:22
Приятелко вълшебна!
Като слънцето потребна.
Дари ми пак с прекрасен стих
и този ден е още по-красив!

Благодаря ти, Милена!
Благодаря, че те има и си ми толкова близка по душа! Целувки за теб!:)))
цитирай
23. esen - Ще те водя на кончето следващия път, ady:)))))))
01.09.2007 16:28
Имам си още едно и ще го споделя в следващия постинг за морето. Но ще намеря и за теб непременно.
Усмивки! Много, много усмивки!:)))
цитирай
24. martiniki - Наистина е златно!
01.09.2007 16:33
Много красиви снимки, Злате - изглеждаш щастлива!
цитирай
25. esen - Благодаря ти, forestlove!
01.09.2007 16:33
Прекрасно е морето във всички сезони. Имам си и аз целогодишни спомени от Варна и морето. 4 години беше пейзажа, който виждах от прозореца със събуждането си. Живеех точно до Двореца на спорта и културата. Беше невероятно! Благодаря, че ме върна в студентските ми години!
Поздрави и слънчеви усмивки за теб!:)))
цитирай
26. esen - Благодаря за усмивките и красотата, missing!
01.09.2007 16:40
За първи път се качвам на кон. Но много ми хареса. И съжалявам, че нямам сника под него, където отидох като слизах:))))))))))))))) За мен беше вълнуващо преживяване, което повече няма да пропущам, когато имам тази възможност.
Радвам се, че си тук! И ми беше толкова приятно да споделя с теб!
Поздрави и слънчеви усмивки от морето, лятото и мен!:)))
цитирай
27. esen - Пазих се Кирил и до есента ще съм пак златиста:))))))))))
01.09.2007 16:44
И да знаеш, че някои снимки се наложи да ги изсветля, че слънцето, което беше в мен и зад мен така блестеше, че при намаляването размера на снимката се виждаше само силует. А залезите на морето са най-прекрасното нещо, което съм виждала.
Най-лъчезарните усмивки и топли прегръдки за теб!:)
цитирай
28. esen - martiniki
01.09.2007 16:48
Благодаря ти, Доре! Залезът наистина посипване морето със злато. А аз снимах слънцето, докато се изгуби, а и след това отражението на периферните лъчи във водата. Наистина невероятно красиво! Но ти знаеш, защото си израснала с това.
Благодаря, че те има!:)
Целувки!:)
цитирай
29. pti - :)))
01.09.2007 17:46
Разкош!!!
Бъди си винаги такава, усмихната! :)
цитирай
30. esen - Благодаря, pti!
01.09.2007 17:48
Нека ти е уютно и разкошно винаги!
Бъди обичана! Много, много усмивки!:)))
цитирай
31. charlie - Много свежо се почувствах! Благ...
01.09.2007 19:52
Много свежо се почувствах! Благодаря за постинга!
цитирай
32. trenirowka - mila esen
01.09.2007 19:54
колко е красиво в поморие или приморско.Как изкара там?Стихотворението е много хубаво,но наистина защо си тъжна че лятото сииотива?То не си отива,защото спомена за хубавите летни дни остава,а следващото лято ще бъде по-хубаво.Целувам те есен
цитирай
33. magjosnica - Морето е така красиво, че веднъж ...
01.09.2007 22:09
Морето е така красиво,
че веднъж погледнеш ли го ти,
сърцето ти е тъй щастливо,
като чайка то ще полети!

Но лятото горещо си отива,
понесло спомените цветни,
а морето тъгата ми отмива,
сбрало в себе си мечтите летни.

Довиждане, слънчево, красиво лято -
изпращам те с тъжна песен,
сърцето ми с теб е по-богато,
готово да посрещне златна есен!
цитирай
34. letisi - летни бисери които ще ни греят през зимта...
01.09.2007 22:38
много усмивки и красота ти пожелавам:))))))))))))))
цитирай
35. esen - И аз благодаря, charlie!
02.09.2007 01:21
Радвам се че си тук! Удоволствие е да споделям с теб!:)))
цитирай
36. esen - Душата ти е стих!
02.09.2007 01:44
Отива си най-хубавото лято
изпълнило ни с трепети и срещи.
След него става по-богато -
изпълва ни любов гореща.

Благодаря ти, magjosnica! Винаги ме изненадваш с прекрасно стихче-коментар и ме караш да се чувствам прекрасно! Оставяш ме без думи да изразя удоволствието да споделям с теб стиховете и преживяванията си. Благодаря!
Много, много усмивки и прегръдки за теб!:)))
цитирай
37. esen - Всяко лято е неповторимо, trenirowka...
02.09.2007 01:50
И това винаги ни кара да тъгуваме по отлетялото ято и върналата се в морето вълна... Ех, винаги има следващи ята и поредната вълна се разбива в брега, но само малките песъчинки напомнят за отминалите дни като изронени спомени.
А може би тъгата е, за да запали мечтите и надеждите и да оценим следващите по-красиви и вълнуващи лета...
Благодаря ти, че си тук! Благодаря, че те има!
Слънчеви и лъчезарни усмивки за теб! И най-топлите приятелски прегръдки и целувки!:)))
цитирай
38. esen - Благодаря, letisi!
02.09.2007 01:53
Нека е топличко отвътре в душите ни!
Прегръдки и усмивки за теб!:)))
цитирай
39. temenuga - Морето е несравним вълшебник:)
02.09.2007 05:24
Като морско чедо, толкова пълно разбирам тръпката, която си отразила в думи и образи. Морето дава неподозирано усещане за сливане с туптежа на вселената -
чрез приливно-отливните вълни,
синхронизирани с ритъма на собственото ни сърце, копнеещо за едно малко чудо - всеки ден.
Чудото на тайнството, наречено живот ...
Красив постинг, отразяващ красива душевност...
цитирай
40. furiika - Златно море, златен пясък, златен стих,
02.09.2007 09:06
всичко е златно, като самата теб!
Завидях ти за огромния сладолед! :))
Целувки, мила!
цитирай
41. esen - Бих добавила вълнуващ и силен коментар, temenuga!
02.09.2007 16:45
Прекрасно описваш морето и чувствата, които то предизвиква! Верно, истинско, безбрежно-вечно!
Благодаря ти за този толкова стойностен коментар, който ме потопи в ритъма на морето-живот!
Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
42. esen - Златен поздрав за теб, furiika!
02.09.2007 16:49
И най-големия и вкусен сладолед! Има още толкова златни моменти, които засега не намериха място тук, но времето е пред нас, а спомените са за него.
Целувки за теб!:)))
цитирай
43. esen - Прекрасно пожелание, teachme! Благодаря ти!
02.09.2007 16:53
А стиховете са като спомените на мечтите...
Надявам се да съм се заредила с достатъчно вдъхновение, което есента да отприщи, защото точно това е в основата на избора ми на ник.
Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
44. esen - Винаги идвай, viovioi, защото ми е много, много приятно!
02.09.2007 16:59
Само "муленцето":(... Аз съм със самочувствието, че е АТ! Но догодина непременно ще потърся кончето и ще го попитам какво е неговото самочувствие:)))))))))) А там имаше и понита, но аз избрах големия кон:)(:
Усмивки за теб!:)))
цитирай
45. darkanion - :) ъм,
02.09.2007 22:28
може да си писала, есен, в коментарите, или преди време, в някой друг постиг, или аз не съм прочел, но неразбрал/незапомнил, та затова те питам: къде :) си на море, в кой град/село? :):)
цитирай
46. esen - На Поморие, darkanion!
02.09.2007 23:12
А ти къде беше?:)
цитирай
47. sparhawk - най-хубавото нещо е морето...
02.09.2007 23:24
обичам го...
цитирай
48. esen - Вълшебно и незабравимо!
02.09.2007 23:50
И аз обичам това невероятно вълшбство наречено МОРЕ!
Благодаря ти, sparhawk! Приятно ми е, че си тук!:)))
цитирай
49. diamant1965 - Ех, лято...
03.09.2007 21:59
По това време на годината винаги ми става малко тъжно за отминаващото лято, усетих тази тъга и в твоето стихче...А снимките...Чудесни са! Особено последната със залеза е върхът! Поздрави!
цитирай
50. esen - Видях най-красивите залези в живота ми!
03.09.2007 22:05
Нещо невероятно и божествено! Сякаш слъцето отиваше в дома си, завиваше се да спи и само сиянието на ореолът му се отразяваше във вълните...
Но след всеки залез има и красив изгрев, а след отминалото лято има следващо още по-вълнуващо и приказно. Нека се радваме на това, което ще преживеем и видим през краткия си земен път!
Радвам се, че си тук, diamant1965! Толкова е приятно да споделям с теб!:)))
Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
51. melsun - Обичам го това море!
03.09.2007 22:12
Разкошни снимки(особено онази със залеза:))Разкошно морско стихче!Качила си се и на конче?:))
Това е една от мечтите ми-да яздя кон,но още не съм събрала смелост.Някога...може би...
Убедила съм се вече в зареждащата сила на морето!:)Личи и в твоите очи!:)
цитирай
52. esen - Благодаря ти за емоционалния коментар, melsun!
04.09.2007 13:48
Върна ми емоцията и вдъхновението от чудесната лятна почивка! А кончето ще го потърсим и другата година, защото и аз го искааам!!! Желая ти да имаш своя кон и морски вълнения и вълни!
Любов ти желая! И много, много усмивки!:)))
цитирай
53. tedimov - Умееш да ни превъзнасяш ....................
05.09.2007 08:55
на иначе спокойни и божествени места. Имах чувството, че съм там само водата от пейзажите да се беше раздвижила :)
Лек, спокоен и вълнуващ ден от мен!
цитирай
54. esen - Благодаря, tedimov!
05.09.2007 14:31
Когато споделя емоцията си с приятели, се зареждам отново с положителната енергия, която ми е дало красивото място, което съм посетила. И след коментари като твоя дори усещам движението на морската вода и леките вълни в залива! Дори сетивата ми виждат как залезът позлатява косите ми...
Приказен и незабравим ден за теб!:)))
цитирай
55. vesan - Красота!
10.09.2007 13:10
Красота!
цитирай
56. esen - Благодаря, vesan!
10.09.2007 13:30
Приятно ми е, че си тук! Поздрави!:)
цитирай
57. guitar - Великолепни снимки!
12.09.2007 10:21
Снимките са божествени.
Обичам морето, мога с часове да се взирам. Зарежда с енергия... Снимките действат също по този начин.
Залезите, лодките...
Толкова е красиво!
Благодаря ти за снимките :}
цитирай
58. esen - Благодаря ти, guitar!
12.09.2007 12:51
Море, море... Толкова е прекрасно! Невероятен е допира с него! Люлеенето с вълните, парещият пясък, заветната сянка на плажния чадър - колко вълнуващо и вълшебно е всичко това!
И вълнението е двойно, когато можеш да го споделиш с приятели! Благодаря ти!:)))
цитирай
59. esen - Не зная какво се случи с коментарът ти, viovioi,
29.09.2007 02:54
Дано изборът е твой, а не случайно изтриване. Напоследък мистериозно ми изчезват коментари, което не мога да си обясня. Моля те да ми помогнеш като споделиш дали изборът е твой.
Благодаря ти!

Открих твоя коментар:
5. - 01.09 09:51 - да наистина!

Радвам се че си толкова усмихната и щастлива преди всичко. А снимките са чудесен отпечатък на моментното ти настроение))Супер!

От: viovioi
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6138897
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133