Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2007 15:34 - ЧЕСТИТ ДЕН НА ДЕТЕТО!!!
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 10160 Коментари: 22 Гласове:
1

Последна промяна: 01.06.2007 22:47


СКЪПИ ДЕЦА! ИСКАМ ДА ВИ ПОЗДРАВЯ С ДЕНЯ НА ДЕТЕТО И ДА ВИ ПОЖЕЛАЯ МНОГО РАДОСТ И СЛЪНЧЕВИ УСМИВКИ!!!image
За поздрав избрах

     ПЕСЕН: от филма "Войната на таралежите"

която можете да свалите от тук: Къде са ми детските книжки
ИЗПЪЛНИТЕЛ: Асен Кисимов


Къде остана детството
   



Мъжът има винаги право той сам си е майка, баща и може спокойно да прави цял куп забранени неща.   Не можеш му кажеш - Я стига! След гостите кой ще мете? Мъжът може истински тигър да купи на свойто дете.   Какъв ли ще стана ме питат? със сигурност още не знам, обаче едно предпочитам да стана, да стана голям.   Какъв ли да стана се питам? със сигурност още не знам, обаче едно предпочитам, да стана, да стана голям.   Къде ми са детските книжки, кажи ми мой прашен сандък? Закусиха сивите мишки с вълшебните букви - язък!

Къде ми е класната стая, къде е коравия чин, а, б, в, тире, запетая, забравих ги вече - амин!   А днес моят собствен наследник извършва геройски бели не съм се изгубил безследно щом той ме повтаря нали?   Къде е момчешката дързост, след мене защо не върви, отминаха стъпките бързиimage и ехо не чувам дори.   Къде ли се водят войните за мойте наивни мечти дали пък не са ми сърдити че съм ги отрекъл почти?

Ето още една песен за вас: Детство Мое

"Още популярност и зрителска обич актьорът Асен Кисимов събира с изпълнението на песента „Къде остана детството” към филма „Войната на таралежите”. Филмът, режисиран от Иванка Гръбчева, по сценарий на братя Мормареви, получава наградата за детско кино на Съюза на Българските Филмови Дейци през 1979г. и заедно с песента изписва още една приказна страница в историята на българското кино за деца. „Къде ми са детските книжки… кажи ми, мой прашен сандък?” запяват малки, големи и белокоси деца заедно с актьора Асен Кисимов. Интересното е, че песничката звучи непрекъснато и до днес по радиостанциите в България, осветявайки един или друг прашен спомен за шареното детство на хиляди вече порастнали български малчугани." (http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%81%D0%B5%D0%BD_%D0%9A%D0%B8%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2)








Тагове:   ден,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. ady - Честит и на теб
01.06.2007 15:53
прекрасни и любими песнички:)
цитирай
2. esen - Благодаря ти!
01.06.2007 16:01
Обичам тези песнички и се радвам на прекрасния повод - ДЕНЯ НА ДЕТЕТО, да ги споделя!
Нека детето в нас винаги да е усмихнато и щастливо!
Вълшебен ден!:)
цитирай
3. ady - Нека
01.06.2007 19:30
:)
цитирай
4. georgiev - Честито на всички деца на земята. Да ...
01.06.2007 20:40
Честито на всички деца на земята. Да ни носят винаги радост. Господ да им дава живот, здраве и щастливо бъдеще!
цитирай
5. esen - Нека!
01.06.2007 21:19
Благодаря ady!:)))
цитирай
6. esen - Нека са щастливи децата и тогава
01.06.2007 21:21
и ние ще сме щастливи!
Благодаря ти, georgiev!
цитирай
7. letisi - честит празник на вярващите в чудеса....
01.06.2007 22:10
нека запазим усмивките на детето което сме били....
цитирай
8. esen - Честит празник, letisi!
01.06.2007 22:15
Слънчево настроение за теб!
Усмивки!:)))
цитирай
9. diamant1965 - esen,благодаря ти
01.06.2007 23:03
за чудесните детски песнички!Май трябва по-често да ги слушаме.Бъди все така слънчева!
цитирай
10. esen - Благодаря, diamant1965!
01.06.2007 23:08
Днес цял ден слушам само тези песнички и ми е леко и уютно на душата. Чудесни са! Сякаш чудо!

Хубава и усмихната вечер за теб!
цитирай
11. viovioi - ))
02.06.2007 15:30
Пипилота Виктуалия Транспаранта...навя ми приятни спомени от моето детство, нямаше кукли барби,нито спайдермен, но имаше дама,криеница,ластик и разбира се народна топка.Поздрави!!!
цитирай
12. marty - Днес си я свалих на компа
02.06.2007 18:42
и много ти благодаря !!!
цитирай
13. tera - Поздрави!
02.06.2007 19:34
Най-много ми хареса, че си сложила най-напред Пипи.
Много си я обичам! :)))
цитирай
14. zvezdichka - Толкова силна
04.06.2007 07:44
може да бъде една детска песеничка, в която човек си спомня за своето неразумно и палаво, безгрижно детство и да му стане едно такова свидно, мило и радостно дори :). Благодаря ти за чудесната тема и за невероятните ни песни, които остават вечни в съзнанието на едно пораснало вече дете!
Нека детето в теб се радва на всеки искрен миг, който вдишва в живота си и го изпраща като слънчев лъч, като детска усмивка, като палава беля, като красив и свиден спомен към нея-малката сладурана с ококорени очички и задаваща непрекъснати въпроси...
Успешна седмица ти желая!
цитирай
15. inthelight - Браво, 'есен'! :)))))
04.06.2007 14:14
Така ме зарадва с тази прекрасна песен! Благодаря ти! Обичам тези весели и красиви песни, и филми от моето детство!
Всичко най-прекрасно ти желая!
цитирай
16. esen - viovioi,
05.06.2007 14:20
Нека честичко се връщаме към детството си и да се зареждаме със смисъл и оптимизъм, които ни са толкова необходими през целия ни жизнен път!
Благодаря ти, че си тук по този толкова красив повод!
Усмивки за теб!
цитирай
17. esen - Приятно ми е, че съм ти доставила радост, marty!
05.06.2007 14:24
Толкова са прекрасни тези песни, че откакто открих тези линкове, честичко си ги слушам.
Радвам се, че си тук!!! Благодаря ти!:)
цитирай
18. esen - "Пипи дългото чорапче" е една от любимите ми
05.06.2007 14:27
детски книжки, която обичам да си препрочитам.:)))
Радвам се, че си тук, tera и си споделяме най милите спомени от детството ни!
Благодаря ти!
Усмихнат и спокоен ден!:)))
цитирай
19. esen - Благодаря ти за страхотното пожелание, Звездичка!!!
05.06.2007 14:33
Докато четях коментара ти, през мен сякаш премина цялото ми красиво, игриво, вълшебно и приказно детство! И се заредих с начало и очакване, със сила за живот и сътворяване!
Благодаря, че те има, приятелко!!!
Много усмивки, радост и детска жар за теб!:)
цитирай
20. esen - Благодаря, inthelight!
05.06.2007 14:37
Ще си я слушаме не само в деня на детето, нали!
Обичам тези песнички и дори си мисля, че са едно от най-страхотните чудеса на света! Като децата, като пролетта, като вечността!
Радвам се, че си тук!
Усмихнат и успешен ден!:)))
цитирай
21. venercheto - прекрасно, наистина :)
06.06.2007 05:03

със закъснение го прочитам, но ме радва много! и че си сложила Пипилота в началото- толкова е невероятна тая книжка- и песничките...благодаря ти мила, детска есен :)

венерчето
цитирай
22. esen - venercheto,
06.06.2007 17:12
Благодаря ти за ДЕТСКАта есен!!!! Знаеш ли, че го почувствах като най-хубавото и приятно за мен определение. И тъй като вече всеки ден по няколко пъти си слушам песничките си мисля, че си абсолютно точна!:)))))))
Радост ми дари! Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6139178
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133