Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2006 22:09 - Клада
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 3931 Коментари: 4 Гласове:
0



Любов ли си, мечта или заблуда?image
Защо те срещнах аз едва сега?!...
Проплаках. Стон. Чия ли е заслуга
за късната, припламнала искра?!

Запалихме в нас огъня на ада -
макар и грешни пак да сме добри.
Душата си подпалихме на клада
и плъмък на любов я изгори.

***
Да бъда част от живота ти искам!
Единствената едва ли ще съм...
Години ни делят, дели ни мисъл
за сън един, вълшебен,нежен сън !

Препускаме във земния си ритъмimage
родили смях, родили и любов.
През сълзи днес отново се обичаме
изгарящи в магичен огън нов.

Пред нас остават толкова въпроси...
Не питаме, а кротко си мълчим.
Прегърнати тъй неразумно носим
съдби, посоки, път непредвидим...

Ще има лято, после златна есен,
и пухкав сняг през зима ще вали
Ще пеем с тебе нашата си песен
без ревност и без обич... Тъй боли!


Тагове:   клада,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. lila - ---------
03.12.2006 17:35
Есенчица накладена...
цитирай
2. esen - :)
03.12.2006 17:44
Лилаво чувство за хумор...

Приятно ми е да те видя тук!:)
цитирай
3. esen - Аплодисменти на аплодисментите!:)
06.12.2006 23:03
Винаги оставам с приятно чувство от докосването ми до теб! Благодаря, скъпа ми приятелко!

Прегръдка за теб!
цитирай
4. esen - Благодаря, alexiel!
13.12.2006 23:31
Чувствам се поласкана и изпълнена от думите ти!:)

Поздрав за теб!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6146163
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133