Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2006 19:46 - Да бъда твоята любима
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 4887 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 05.08.2007 00:55


 

Бъди ти моята задача,
влюбена да съм, омаяна.
С луната в тиха нощ да плача -
скитница, сама, окаяна.

Да зная само, че те има,
в съня ти тихичко да влезна.
Да бъда твоята любима...
Събудиш ли се – да изчезна!

 
Тук ще архивирам един постинг на секирата, който може да ми послужи в съда!

Блогът на sekirata image Моят блог в Blog.bg Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 84952 Постинги: 1030 Коментари: 3299 Постинг Обратно към блога | Предишен постинг 10:19 - Слушай, злобна ЕСЕН, лидерко ПРЕСТАНИ ДА СЕ ПРАВИШ НА ДОБРАТА ФЕЯ !!!!!!
ЗНАМ, ЧЕ СИ РАБОТИЛА В ОБЩИНАТА В ХАСКОВО, ЗНАМ И КОЛКО СИ БЪЛГАРКА, ЗНАМ КАКВИ ГИ ГОВИРИШ ИЗ ХАСКОВО И НАСТРОЙВАШ НАЧАЛНИЦИТЕ НА СИНА МИ, ЗНАМ И КОЙ С КОИ МИ ХАКНАХТЕ ЛИЧНИЯ САЙТ
http://cekupama.data.bg
Имам вече нов
 http://www.cekupama.hit.bg
 и едва ли ще оцелее и той! Как се твори така в напрежение, рекет и тормоз?!
ЗНАМ И НА КОИ ЗВЪНИШ ДА ПРАВИШ МРЪСНО НА ДЪЩЕРЯ МИ, 
Ето ти една снимка на нейна колежка Соня Немска  и не само тя----
моята дъщеря някъде виждала ли си я така? 


image
 
АМИ ТАЗИ Галя /Галена/ РОДЕНА ОТ ОНЯ КРАЙ ДЕЛИОРМАНА -ТУК ЦЯЛ НИК СЪЗДАДОХТЕ ЗА НЕЯ ДА ПИШЕ СРЕЩУ МЕНЕ И ПОЛИНА...

image


ДИМИТРОВГРАД НЕ Е ДАЛЕЧЕ ОТ ХАСКОВО , НАЛИ И ТАМ  СИ НАВРЯ МУЦУНАТА?
ЗНАМ КОЛКО СИ ЗЛОБНА И ЗАЩО И ОСТАНА С ЕДНА ДЪЩЕРЯ ,
ЗА ДА ЗАВИЖДАШ НА МОИТЕ ДЕЦА ЛИ?
ЗНАМ, ЧЕ ТИ СИ ИЗДЕЙСТВАЛА ОТ ТВОИТЕ "КОЛЕГИ И СЪНАРОДНИЦИ"
В ХАСКОВСАТА УПРАВА И ТО НЕ САМО НА ПОЖАРНАТА ДА НАТОВАРВАТ СИНА МИ С МНОГО РАБОТА , ДА СЪКРАТЯТ ОТ РАБОТА БЪДЕЩАТА МИ СНАХА.....НЕ ТЕ Е СРАМ, ЗАТОВА ЛИ ХОДИШ ПО ЯЗОВИРИТЕ В КЪРДЖАЛИ?
....МНОГО СТЕ ЕДИННИ ТОВА ТУРЦИТЕ, НО НА БЪЛГАРСКА ТЕРИТОРИЯ ТАМ В ТУРЦИЯ НЕ ВИ ГЛЕЗЯТ ТАКА!
ПИТАМ ТЕ ЕСЕН---------МОЖЕ ЛИ ВЛАДИ ДА РАБОТИ, ДА ЗАМЕСТВА ТРИМА
ОТПУСКАРИ ДА ИМ ВЪРШИ РАБОТАТА, ТОЙ ДА НЕ Е РОБОТ? И САМО ДЕТО ТЕЛЯК НЕ СА ГО НАПРАВИЛИ?! НАМЕРИЛИ СТЕ УМНО ДЕТЕ  ДА РАБОТИ И ЗА ДРУГИТЕ.......
МНОГО СИ МРЪСНА ДА ЗНАЕШ, НАИСТИНА 
ЩЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ДОЙДА С БОДИГАРД  ДО ХАСКОВО,
БЕШЕ МИ БЕЗРАЗЛИЧНА, А СЕГА ЗНАЕШ....
НЕЩАСТНА СИ С МЪЖА СИ, ЛЮБОВНИКА ОТ МИНАЛОТО ТИ НЕ ТЕ ИСКА ВЕЧЕ, ЕДНОТО ТИ ДЕТЕ НЕ Е ПРИ ТЕБЕ, ДРУГОТО БОГ ДА ГО ПРОСТИ...

И АЗ ЛИ НЕ ТРЯБВА ДА ИМАМ ДЕЦА ОКОЛО МЕНЕ, ДА СЪМ ЩАСТЛИВА, ДА НЯМАМ И САЙТ, ДА НЕ ПИША, ЗАЩОТО ТИ СЕ ИЗЧЕРПВАШ ...ВЕЧЕ?! 
И тези не български мухи и бълхи тук - seth , секира  те се знаят,
казвам ви И ВИЕ ЩЕ УМРЕТЕ, ВСИЧКИ ЩЕ УМРЕМ , ЗАЩО Е ТАЗИ ЗЛОБА И ОМРАЗА, ЗАЩО МЕ ОЗЛОБЯВАТЕ, КАКВО ВИ НАПРАВИХ, ВИЕ ПОЧНАХТЕ, ТИ секира още като дойдох почна с мене, ти и радостче?!
Трудно ми е да пиша в тази смрат, отврат и мръсотия...която ми създавате няколко необезпокоявани от които трябва , кажете поне колко си плащате, в турски жълтици ли, крадени от нас българите едно време?!
Елате изтрийте и мене от земята нали leif от Асеновград и за това ми се накани!
ДА ЖИВЕЕ ИСТИНАТА, БЪЛГАРИЯ!
А сега имам нужда да влезна в банята и да крещя, викам докато онемея....както онемява и хубавата българска песен и стих...ЗАЩО ЛИ?!
А после, после ти и твоите подръжници ще видите, всичко ще видите.......
Господ бави, но не забравя!
ДАНО СЕ НАЖИВЕЕТЕ ПО ТОЗИ МРЪСЕН ГНУСЕН НАЧИН!

image

Постингът е временен, спокойно админи!
Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 112 Коментари: 2 Коментари 1. - 13:43 - Анна* Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !
Подкрепям те за всичко Анита !!! От: 1anna 2. - 15:14 - Тя е жената -маска, аз най много пострадах от нея досега Анна*
Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !
Подкрепям те за всичко Анита !!!
От: 1anna

Досега по голяма лицемарка от Златка /есен/ не познавам!
Но Господ не може да излъже, затова я и наказва...
Нямам думи, толкова съмотвратена, погнусена....
както и разочарована от наивните, заблудени душици дето я богославят!
Но когато дойде и тяхния ред и ревнат като мене ще е вече късно!
Благодаря, умна си, но не искам да си мърся блогрола.....оставям я на възмездието!
И дано не я срещна някъде..... От: sekirata
2. - 16:37 - Тя е жената -маска, аз най много пострадах от нея досега Анна*
Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !
Подкрепям те за всичко Анита !!!
От: 1anna

Досега по голяма лицемарка от Златка /есен/ не познавам!
Но Господ не може да излъже, затова я и наказва...
Нямам думи, толкова съм отвратена, погнусена....
както и разочарована от наивните, заблудени душици дето я богославят!
Но когато дойде и тяхния ред и ревнат като мене ще е вече късно!
Благодаря, умна си, но не искам да си мърся блогрола.....оставям я на възмездието!
И дано не я срещна някъде.....сама!

И колкото и да ми пуска тези миризливи мухи и бълхи тук да ми обиждат семейството, толкова
по се трупа....не на мене, но късно ще го разберат!
От: sekirata
3. - 12:11 - не са само турците гадняри но те са по защитени и са с права От: diagnostika 4. - 13:14 - Знам! Но всеки си го получава това което дава не са само турците гадняри
но те са по защитени и са с права
От: diagnostika

Не веднъж съм казвала, че не сме народ, затова сме на изчезване!
Жалко за добрите които са вече рядко явление! От: sekirata
16:37 - Анита /Lara/, бягай от тези жени интригантки , чуй ме поне този път!
Пази се, пази семейството си....бягай от norass , esen и такива като тях!
Предупреждавах те да внимаваш с тази с многото никове уж служебни -

"Не! Не! Не!
Повече да не минават такива мисли през хубавата ти главица, защото ще му кажа. Обичам те Лара...стой си тук..."
От: norass
Ти  norass,  можеш ли да обичаш?!
Всички ли, които носят моето име трябва да унищожиш? Ад си!
Отне ми Анита /Lara/, явно не ми е била истинска приятелка -същият сценарий като със Златка / esen/! Използваш интриги и клюки, а сега и семейството на Анита /Lara/ ще разбиеш и без това мъжът и достатъчно я ревнува!

norass .......гадна си триеше ме , резна ме тогава от http://kaldata.com 
тичаш с есен по петите ми  из целия интернет и се чудиш каква интрига-каша с мене още да забъркаш!!!
Какво ли те чака?! Намали си поне броя на никовете и то не само в blog.bg!!!
Поне!


На две полянки
се събрали пепелянки,
чудят се, умуват
на кого да послугуват.
На секирата решили
пак отрова да и пускат,
но момента изгубили
по добре да слушкат.
Че наточена и с здрава
дръжка яка и корава
душа секирата се слави.
Няма кой да ги избави
от заслужената сеч!
Щом трябва ще има кеч!




Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 542 Коментари: 10
Последна промяна: 01.08 20:12 Коментари 1. - 19.07 13:43 - Анна* Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !
Подкрепям те за всичко Анита !!! От: 1anna 2. - 20.07 00:13 - Тя е жената -маска, аз най много пострадах от нея досега Анна*
Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !
Подкрепям те за всичко Анита !!!
От: 1anna

Досега по голяма лицемeрка от Златка /есен/ не познавам!
Но Господ не може да излъже, затова я и наказва...
Нямам думи, толкова съм отвратена, погнусена....
както и разочарована от наивните, заблудени душици дето я богославят!
Но когато дойде и тяхния ред и ревнат като мене ще е вече късно!
Благодаря, умна си!
Oставям я на възмездието
и дано не я срещна някъде.....сама!

Колкото и да ми пуска тези миризливи мухи и бълхи тук да ми пълзят из блога и да обиждат мене и децата ми, толкова по се трупа....не на мене. Ще го разберат, но ще е твърде късно!

От: sekirata 3. - 21.07 12:11 - не са само турците гадняри но те са по защитени и са с права От: diagnostika 4. - 21.07 13:15 - Знам! Но всеки си го получава това което дава не са само турците гадняри
но те са по защитени и са с права
От: diagnostika

Не веднъж съм казвала, че не сме народ, затова сме на изчезване!
Жалко за добрите, които все по и по рядко се срещат, вече! От: sekirata 5. - 31.07 14:54 - """""""" А тук те поздравявам за смелостта !
Силен човек си Ани ! Браво на теб ! От: qqtrajnaqq 6. - 31.07 15:13 - СИЛАТА Е В ИСТИНАТА, А ТЯ Е В МЕНЕ! 14:54 - """"""""
А тук те поздравявам за смелостта !
Силен човек си Ани ! Браво на теб !
От: qqtrajnaqq

Всеки има грехове, но нека са си негови, а не да се рови в живота на другите, да далаверничи и интригантства
Колкото до тук, аз съм си в моя блог и ще си правя каквото искам в него, той си е мой нали така пишеше -нашето свободно лично пространство?
И който ми го пипа , нарушава работата ми без аз да правя същото при него си носи последствията!
ВСИЧКО СЕ ВРЪЩАААААААА......пее Руши В!
От: sekirata 7. - 01.08 23:51 - Злобата човешка няма грешка. От... Злобата човешка няма грешка.
Отбивка тя не знае, камо ли почивка!

Повръща ми се от дребните душици, за които е написано това. Не искам да съм на тяхно място, бих се чувствал много нещастен и жалък. От: marakesh 8. - 02.08 00:01 - :))) Злобата човешка няма грешка. От...
Злобата човешка няма грешка.
Отбивка тя не знае, камо ли почивка!

Повръща ми се от дребните душици, за които е написано това. Не искам да съм на тяхно място, бих се чувствал много нещастен и жалък.
От: marakesh

Някои ще си ближат раните някой ден.....убедена съм. Ще си спомнят моите думи но вече ще е много късно.
Господ бави но не забравя - това не съм го измислила аз.
Благодаря за умния коментар! От: sekirata 9. - 02.08 14:31 - Ако е вярно това, което е направила. ... Ако е вярно това,което е направила.....няма пощада за подобни деяния!Да й прощава господ,ако може!Браво за стиха! От: nastygirl 10. - 02.08 14:50 - Довечера Полина е в Плевен, ще пее в " Кошарите" в Кайлъка ...там си, нали? Ако е вярно това,което е направила.....няма пощада за подобни деяния!Да й прощава господ,ако може!Браво за стиха!

От: nastygirl

Ами всичко става по широкия свят, вече нищо не ме учудва! Анита си я обичах, не само защото е от Бургас -морето и ми е адашка, защото беше и много добричка с мене в началото, но е доста наивна и ето резултата -подмамиха я лисиците от сайта и доста дърти лисугери!
Неин си проблем, изпишка се на метено ....ще се чуе нейната!
Сега я учат да пише с други никове прилича ми на една тук laura и още една две дори и подават стихове, в които ме имитира-разбира се norass най вече е режисьорката и поетесата!
esen се е кротнала за сега. Тя гони бройка коментари като феновете и пишат с по 3-4 ника...
абе цирк Буш е тук, вече ми става весело!

Дай ми да ти дам....обещават им наградки в http://hulitr.net най вече
както и връзкарска регистрация там. Ей, най много ме мразят тези от хулите-не го очаквах, а аз ги най обичах--виж какъв парадокс!
Но няма нищо вечно!
Никога не е късно човек да се осъзнае!
От: sekirata

И още един постинг, но тук поне не ме обвинява за подпалване на ІІ-та Световна война:))))))))))))))
Блогът на sekirata image Моят блог в Blog.bg Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 84963 Постинги: 1031 Коментари: 3299 Постинг Обратно към блога | Предишен постинг 17:16 - Кобра image


Ти кобра си, 
змия опасна!
Зла жена!
Как ме изплаши!
Как треперя!
Хаплива си,
такова чудо
няма да намеря!
Аз те обичах, 
но злото в тебе надделя!
Фуклива си!
Красива си била!
Ооо, не!
Виж се в огледалото, 
за миг поне
и ще ти стане зле.
Кадърна също си била,
поетеса и жена!
Трезва ти бъди,
от Господа не мож се скри.
Озлобяла, освирепяла,
с дявола си във комбина здрава,
но знай, че там на онзи свят,
всеки ще плаща своя грях,
там няма мил и  драг!
Пред Бога ще се изповядаш,
за греховете си предишни
с мъжете си излишни!
Жена с връзки знам, че си,
но после ще те заболи.
Във ада, като факел ще гориш,
ще се гърчиш, ще пищиш,
че тук на майката земя,
болката на другите 
ти не разбра!
Каква жена си зла!
Нов тип кобра си -ламя,
с ей такваз уста!

http://vbox7.com/play:81f84564 Автор: sekirata Категория: Изкуство 
Прочетен: 2 Коментари: 0
1. - 12:10 - не е една кобра тук вярвай ми много са и са се съюзили но ти си герой знам те От: diagnostika 2. - 13:11 - Има дресьори и за кобри виждаш не е една кобра тук вярвай ми
много са и са се съюзили но ти си герой знам те
От: diagnostika

Благодаря за разбирането и куража, който ми даваш!

От: sekirata
20.07 23:59 - Забрави ме! ......, трябва мене да забравиш
и глупости да спреш да правиш,
на възраст си и неразбрана 
си беше, и такваз остана.
А....  дори не те възпита,
все още риташ със копита!
Във колко сайта се разписа,
от тебе хората ги втриса
и няма нужда да се криеш,
остаряваш, пушиш, пиеш....
Секирата не ще да спре,
ще пише още, ще сече!


http://vbox7.com/play:17f77ca3

Поздравявам те с тази хубава народна песен -
"Назад  моме Калино"
Ще ми простиш, но нещо видеото се разминава със звукозаписа!
Само слушкай!
Това изпълнение е най автентичното, най доброто от останалите предложени в интернета, поне където аз проверих!

Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 218 Коментари: 2 Коментари 1. - 12:05 - еби и майката на тази тя е куку както повечето тук я се стегни! От: diagnostika 2. - 13:02 - от дъното на душата си съм отвратена от някои тук еби и майката на тази тя е куку както повечето тук
я се стегни!

От: diagnostika

НО ВСИЧКО С ВРЕМЕТО СИ!
КОГАТО МУ ДОДЕ ВРЕМЕТО!
От: sekirata
21.07.07
13:00 - Спрете се, не посягайте на майчиното, ще плачете...още!

image

СПРЕТЕ ДА ПИШЕТЕ ТУК НА СИНА МИ СРЕЩУ МЕНЕ-МАЙКА МУ!
ЗАСРАМЕТА СЕ, НЯКОИ!
АЗ ПИША ЛИ НА ВАШИТЕ ДЕЦА И ТО ЛОШИ НЕЩА?
КОЯ, КОЙ ОТ ВАС БИ ИЗДЪРЖАЛ ТОЗИ АД ТУК...ОСОБЕНО В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ?! ЕСЕН, ЛИДЕРКО, ПРИЗОВАВАМ ИСТИНАТА,ГОРКО ТИ!
КОГАТО ИСКАТ НЯКОИ ДА МИ СЕ НАЛАГАТ ИЗПОЛЗВАТ ВСИЧКИ СРЕДСТВА
ИЗПОЛЗВАТ И ЧЕ НЕ СЪМ АНОНИМНА, ЧЕ СЪМ ОТКРИТА И ЧЕСТНА
ТОВА Е НЕСПРАВЕДЛИВО....ЩЕ ПЛАЩАТЕ С ТОВА КОЕТО МИ ОТНЕМАТЕ!

АЗ СЪМ ОТВРАТЕНА, ОТ НЯКОИ......
КОМЕНТАРИ МИ СПРЯХТЕ ДА ПИША, ИЗТРИХТЕ ОТ БЛОГА ПРИЯТЕЛИТЕ МИ,СЕГА И СТИХОВЕ ЛИ НЕ ТРЯБВА ДА ПИША....НЕ, ТОВА НЕ....САМО ПРЕЗ ТРУПА МИ! НЕЗАВИСИМО КЪДЕ....
А З Щ Е В И
Д О К А Ж А ,
ЧЕ СЪМ
П О  Н А Й С И Л Н А Т А!

А ЗА МОИТЕ ДЕЦА .....ОБИДИТЕ....ГОРКО ВИ!

http://vbox7.com/play:3bf2f6eb

Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 6 Коментари: 0
14:58 - Спрете се или Господ ще ви спре ......

image


СПРЕТЕ ДА МИ ВЛИЗАТЕ В ПРОФИЛА, В НАСТРОЙКИТЕ НА БЛОГА МИ...
НЕ ВИ Е СРАМ! СПРЕТЕ ДА МЕ ОБИЖДАТЕ, ЛУДИТЕ СТЕ ВИЕ, ТА И ЗЛОБНИ -ИЗЯЖТЕ СЕ ПОМЕЖДУ СИ -ДАНО! СПРЕТЕ ДА СИ ИГРАЕТЕ С МЕНЕ....ВИЕ НЕ СТЕ ХОРА ,ВИЕ СТЕ ПАПЛАЧ,БОКЛУЦИ!
НЯМАТЕ НИКАКВИ ДУХОВНИ ЦЕННОСТИ!НЯМАTЕ ЧОВЕШКИ ОБЛИК ! НЕ МИ ПУКА ОТ ВАС! МАЙНАТА ВИ! 
ПОСЕГНАХТЕ НА ДЕЦАТА МИ, НА МАЙЧИНОТО ЧУВСТВО!
ПРИЕМЕТЕ МОЯТА БЛАГОСЛОВИЯ ВИЕ ТУК НЯКОЛКО ВМАНЯЧЕНИ ЛУДИ СЪЩЕСТВА.....ДЕНОНОЩНО ЩЕ СЕ МОЛЯ ЗА ВЪЗМЕЗДИЕ ...ГОСПОД ЗНАЕ КОГА!

СПРЕТЕ ДА ПИШЕТЕ ТУК НА СИНА МИ СРЕЩУ МЕНЕ -МАЙКА МУ!
ЗАСРАМЕТА СЕ!
АЗ ПИША ЛИ НА ВАШИТЕ ДЕЦА И ТО ЛОШИ НЕЩА?
КОЯ, КОЙ ОТ ВАС БИ ИЗДЪРЖАЛ ТОЗИ АД ТУК...ОСОБЕНО В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ?! 
ЕСЕН, ЛИДЕРКО, ПРИЗОВАВАМ ИСТИНАТА, ГОРКО ТИ!
КОГАТО ИСКАТ НЯКОИ ДА МИ СЕ НАЛАГАТ ИЗПОЛЗВАТ ВСИЧКИ СРЕДСТВА
ИЗПОЛЗВАТ И ЧЕ НЕ СЪМ АНОНИМНА, ЧЕ СЪМ ОТКРИТА И ЧЕСТНА
ТОВА Е НЕСПРАВЕДЛИВО....ЩЕ ПЛАЩАТЕ С ТОВА КОЕТО МИ ОТНЕМАТЕ!

АЗ СЪМ ОТВРАТЕНА, ОТ НЯКОИ......
КОМЕНТАРИ МИ НЕ ДАВАТЕ ДА ПИША, ИЗТРИХТЕ ОТ БЛОГА ПРИЯТЕЛИТЕ МИ,СЕГА И СТИХОВЕ ЛИ НЕ ТРЯБВА ДА ПИША....НЕ, ТОВА НЕ....САМО ПРЕЗ ТРУПА МИ! НЕЗАВИСИМО КЪДЕ....
А З Щ Е В И
Д О К А Ж А ,
ЧЕ СЪМ
П О  Н А Й С И Л Н А Т А!

А ЗА МОИТЕ ДЕЦА .....ОБИДИТЕ....ГОРКО ВИ!

http://vbox7.com/play:3bf2f6eb

Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 54 Коментари: 0
1. - 16:40 - Blue31 УоУ...ккава е тая изповед.. От: blue31 2. - 19:01 - УоУ....какъв е този ник... Blue31
УоУ...ккава е тая изповед..
От: blue31

Имаш ли нещо съществено да кажеш?
От: sekirata 3. - 22:39 - Аз съм с теб!!! Е крайно време беше...лично аз не познавам тея хора,ама не мога да разбера защо се месят в чужди работи...жената(sekirata) си е супер яка мацка,мн готини работи си пише и на никого лошо не прай.Тва че вие си нямате друга работа си е ваш проблем...!!!!Sekirata, оставяй ги тея, че с простия проста не трябва да ставаш. От: mimitoyy 4. - 22:58 - Благодаря! Имало все още ЧОВЕЦИ! Аз съм с теб!!!
Е крайно време беше...лично аз не познавам тея хора,ама не мога да разбера защо се месят в чужди работи...жената(sekirata) си е супер яка мацка,мн готини работи си пише и на никого лошо не прай.Тва че вие си нямате друга работа си е ваш проблем...!!!!Sekirata, оставяй ги тея, че с простия проста не трябва да ставаш.
От: mimitoyy


ZA6TO?!
az sum lujela tui i onui
sekirata.blog.bg si e moi, nali???????????????
tova si e moeto prostranstvo li4noto
tova ne sa hulite i bukvite
tova si e moi blog tuk i si imam pravata da si pi6a pravia kakvoto iskam v nego v moia si BLOG.....
a te sa tezi deto mi naru6avat li4noto prostranstvo prevzemat mi vsi4ko profila mi i vsi4ko i blogrola mi pipali i vsi4ko ----------az ne pipam na nikoi za6to im se pozvoliava --------kude e za6titata na tezi ot saita na na6eto MOETO LI4NO MIASTO TUK -BLOGA MI
ZA6TO SE PI6E EDNO A SE NALAGA CENZURA ZA TAKIVA KATO MENE
AKO ISKAM I KUDE HODIA DO TOALETNA 6TE SI PI6A V BLOGA MOI SI E
AKO ISKAM I 2000 STIHA 6TE SI PI6A MOI SI E
AKO ISKAM I CELIAI BLOG HORATA 6TE POSETIAI AKO ISAKAM 6TE IM PI6A V BLOGOVETE
AKO ISKAM----------6TE SI 6TRAKAM KUDETO SI ISKAM STIGA DA SI E moeto blog4e
tova sa FA6ISTIIIIIIII NACISTI I NAI VAJNOTO NEKADURNICI I ZLOBARI От: sekirata
1. - 21.07 16:40 - Blue31 УоУ...ккава е тая изповед.. От: blue31 2. - 21.07 22:39 - Аз съм с теб!!! Е крайно време беше...лично аз не познавам тея хора,ама не мога да разбера защо се месят в чужди работи...жената(sekirata) си е супер яка мацка,мн готини работи си пише и на никого лошо не прай.Тва че вие си нямате друга работа си е ваш проблем...!!!!Sekirata, оставяй ги тея, че с простия проста не трябва да ставаш. От: mimitoyy 3. - 13:01 - УоУ....какъв е този ник... Blue31
УоУ...ккава е тая изповед..
От: blue31

Имаш ли нещо съществено да кажеш
или поне прочети молитвата на djaba -

21.07 20:44 - Празен като църква!
"Вече не знам какъв съм. Атеист, вярващ, безбожник ... или просто жив човек. Жив?!? Рядко влизам в църква, обикновено без повод и гледам да си е обикновен ден, за да няма навалица, която да ми къса нервите. Опитвам се да остана сам......."

.....и моят коментар и ще ти стане ясно кой е Бог и защо го има -

5. - 09:31 - Няма празни църкви
има празни души!
Бог е навсякъде, вижда всичко!
Бави, но не забравя!
Хубав живот ти желая!
От: sekirata

От: sekirata 4. - 15:36 - Zdr Anita ne go vzemai tova na seriozno molq te , te go pi6at tova ot zlobva oit tova 4e dosta tuk sa nekadarni , ne znaqt za kakvo sa iskaim se , no ne go umeqt , tova sa ne6tica sas koito te karat provokirat za da moje da se nasladqt na prostotiqta si NIMA 6TE SE PREVARNE6 KATO TQH От: gabar4eto 5. - 15:37 - Zdr aNITA NIMA I TI 6ET SE PREVARNE6 KATO TQH TE PROSTO ZAVIJDAT ISKAT NO NE UMEQT TOVA , OSTAVI GI NE IM OBRA6TAI VNIMANIWE UBIII PROSTACITE S MAL4ANIE AZ SAM SAS TEB От: gabar4eto 6. - 19:20 - НЕ, НИКОГА НЯМЯ ДА СТАНА КАТО ТЯХ!!! Anita ne go vzemai tova na seriozno molq te , te go pi6at tova ot zlobva oit tova 4e dosta tuk sa nekadarni , ne znaqt za kakvo sa iskaim se , no ne go umeqt , tova sa ne6tica sas koito te karat provokirat za da moje da se nasladqt na prostotiqta si NIMA 6TE SE PREVARNE6 KATO TQH
От: gabar4eto


АNITA NIMA I TI 6ET SE PREVARNE6 KATO TQH TE PROSTO ZAVIJDAT ISKAT NO NE UMEQT TOVA , OSTAVI GI NE IM OBRA6TAI VNIMANIWE UBIII PROSTACITE S MAL4ANIE AZ SAM SAS TEB
От: gabar4eto

Спокойно....Когато му доде времето...
Но това, драги, не са само пъпчивите дрогирани най вече Плевенски пуберитетчета, а са и възрастни хора и то с титли и. т. н ....но скрити с различни профили и никове!
Специалисти - ДУШЕВАДЦИ!
С тяхните камъни по тяхната глава...един ден!
Това ме отвращава, меко казано!

От: sekirata 7. - 19:20 - Благодаря! Имало все още ЧОВЕЦИ! Аз съм с теб!!!
Е крайно време беше...лично аз не познавам тея хора,ама не мога да разбера защо се месят в чужди работи...жената(sekirata) си е супер яка мацка,мн готини работи си пише и на никого лошо не прай.Тва че вие си нямате друга работа си е ваш проблем...!!!!Sekirata, оставяй ги тея, че с простия проста не трябва да ставаш.
От: mimitoyy

Защо?!
Аз съм лъжела туй онуй....
http://www.sekirata.blog.bg си е мой, нали??????
Това си е моето пространство, личното!
Това е блог, това не са http://hulite.net
http://bukvite.com!!!!!!!!
Това тук си е мой блог и си имам правата да пиша, да правя каквото си искам в него.
Тези няколко .....тук, те нарушават личното ми пространство, превземат ми всичко -профила ми и всичко, и блогрола ми пипали даже!!!!
Аз не пипам на никой, не пипам чужди неща като тях! Защо им се позволява?!
Къде е защитата на тези от сайта, на моето, нашето лично пространство тук?!
Защо се пише едно, а се налага цензура на такива като мене?!
Ако искам къде и кога ходя до тоалетна ще си пиша в блога, мой си е!
Ако искам и 2000 стиха ще поместя в блога си, мой си е !
Ако искам целия blog.bg ще посетя, който искам ще прочета,
ако искам всеки ден ще го правя...имам време и желание!
Ако искам и на който искам ще пиша коментари!
Ако искам ще гласувам където си искам!
Ако искам и където си искам ще си щтракам -стига да си е в моя блог!
...........
Това са фашисти, нацисти, и най важното
НЕКАДЪРНИЦИ И ЗЛОБАРИ!!!!
От: sekirata
1. - 21.07 16:40 - Blue31 УоУ...ккава е тая изповед.. От: blue31 2. - 21.07 22:39 - Аз съм с теб!!! Е крайно време беше...лично аз не познавам тея хора,ама не мога да разбера защо се месят в чужди работи...жената(sekirata) си е супер яка мацка,мн готини работи си пише и на никого лошо не прай.Тва че вие си нямате друга работа си е ваш проблем...!!!!Sekirata, оставяй ги тея, че с простия проста не трябва да ставаш. От: mimitoyy 3. - 13:01 - УоУ....какъв е този ник... Blue31
УоУ...ккава е тая изповед..
От: blue31

Имаш ли нещо съществено да кажеш
или поне прочети молитвата на djaba -

21.07 20:44 - Празен като църква!
"Вече не знам какъв съм. Атеист, вярващ, безбожник ... или просто жив човек. Жив?!? Рядко влизам в църква, обикновено без повод и гледам да си е обикновен ден, за да няма навалица, която да ми къса нервите. Опитвам се да остана сам......."

.....и моят коментар и ще ти стане ясно кой е Бог и защо го има -

5. - 09:31 - Няма празни църкви
има празни души!
Бог е навсякъде, вижда всичко!
Бави, но не забравя!
Хубав живот ти желая!
От: sekirata

От: sekirata 4. - 15:36 - Zdr Anita ne go vzemai tova na seriozno molq te , te go pi6at tova ot zlobva oit tova 4e dosta tuk sa nekadarni , ne znaqt za kakvo sa iskaim se , no ne go umeqt , tova sa ne6tica sas koito te karat provokirat za da moje da se nasladqt na prostotiqta si NIMA 6TE SE PREVARNE6 KATO TQH От: gabar4eto 5. - 15:37 - Zdr aNITA NIMA I TI 6ET SE PREVARNE6 KATO TQH TE PROSTO ZAVIJDAT ISKAT NO NE UMEQT TOVA , OSTAVI GI NE IM OBRA6TAI VNIMANIWE UBIII PROSTACITE S MAL4ANIE AZ SAM SAS TEB От: gabar4eto 6. - 19:38 - Stava mi mnogo tajno, chetejki n... Stava mi mnogo tajno, chetejki napisanoto, ne znaja kakvo e predizvikalo tova napadenie ot blogari, napravo ne moga da povjarvam, che ima takiva hora.
No tova ne oznachava, che trjabva da se predava6.
Tvoeto lichno prostranstvo e neprikosnoveno-ti go chyvstva6, ostava i da go povjarva6 i togava 6te bade6 neyjazvima.
Pojelavam ti barzo da go preodolee6 i da prodalji6 napred s poveche spokojstvie.Ti moje6:)))
Pozdravi: Mina От: enjoy6 7. - 21:00 - НЕ, НИКОГА НЯМА ДА СТАНА КАТО ТЯХ!!! Anita ne go vzemai tova na seriozno molq te , te go pi6at tova ot zlobva oit tova 4e dosta tuk sa nekadarni , ne znaqt za kakvo sa iskaim se , no ne go umeqt , tova sa ne6tica sas koito te karat provokirat za da moje da se nasladqt na prostotiqta si NIMA 6TE SE PREVARNE6 KATO TQH
От: gabar4eto


АNITA NIMA I TI 6ET SE PREVARNE6 KATO TQH TE PROSTO ZAVIJDAT ISKAT NO NE UMEQT TOVA , OSTAVI GI NE IM OBRA6TAI VNIMANIWE UBIII PROSTACITE S MAL4ANIE AZ SAM SAS TEB
От: gabar4eto

Спокойно....Когато му доде времето...тогава ще видим кой, къде, защо и как!!!
Но това, драги, не са само пъпчивите дрогирани най вече Плевенски пуберитетчета, а са и възрастни хора и то с титли и. т. н ....но скрити с различни профили и никове! А някои ми бяха и приятели и приятелки!
Специалисти - ДУШЕВАДЦИ!
С тяхните камъни по тяхната глава...един ден!
Това ме отвращава, меко казано!
От: sekirata 8. - 21:01 - Благодаря! Имало все още ЧОВЕЦИ! Аз съм с теб!!!
Е крайно време беше...лично аз не познавам тея хора,ама не мога да разбера защо се месят в чужди работи...жената(sekirata) си е супер яка мацка,мн готини работи си пише и на никого лошо не прай.Тва че вие си нямате друга работа си е ваш проблем...!!!!Sekirata, оставяй ги тея, че с простия проста не трябва да ставаш.
От: mimitoyy

Защо?!
Аз съм лъжела туй онуй....
http://www.sekirata.blog.bg си е мой, нали??????
Това си е моето пространство, личното!
Това е блог, това не са http://hulite.net
http://bukvite.com!!!!!!!!
Това тук си е мой блог и си имам правата да пиша, да правя каквото си искам в него.
Тези няколко .....тук, те нарушават личното ми пространство, превземат ми всичко -профила ми и всичко, и блогрола ми пипали даже!!!!
Аз не пипам на никой, не пипам чужди неща като тях! Защо им се позволява?!
Къде е защитата на тези от сайта, на моето, нашето лично пространство тук?!
Защо се пише едно, а се налага цензура на такива като мене?!
Ако искам къде и кога ходя до тоалетна ще си пиша в блога, мой си е!
Ако искам и 2000 стиха ще поместя в блога си, мой си е !
Ако искам целия blog.bg ще посетя, който искам ще прочета,
ако искам всеки ден ще го правя...имам време и желание!
Ако искам и на който искам ще пиша коментари!
Ако искам ще гласувам където си искам!
Ако искам и където си искам ще си щтракам -стига да си е в моя блог!
...........
Това са фашисти, нацисти, и най важното
НЕКАДЪРНИЦИ И ЗЛОБАРИ!!!!

От: sekirata 9. - 21:10 - Блогари.....ха, ха не бих ги нарекла така! Stava mi mnogo tajno, chetejki napisanoto, ne znaja kakvo e predizvikalo tova napadenie ot blogari, napravo ne moga da povjarvam, che ima takiva hora.
No tova ne oznachava, che trjabva da se predava6.
Tvoeto lichno prostranstvo e neprikosnoveno-ti go chyvstva6, ostava i da go povjarva6 i togava 6te bade6 neyjazvima.
Pojelavam ti barzo da go preodolee6 i da prodalji6 napred s poveche spokojstvie.Ti moje6:)))
Pozdravi: Mina

А мене питаш ли ме по колко пъти пускам мои коментари и прекопирвам отговорите на вашите!
Направя го...след няколко часа влезна букви подменени така, че да е смешно..например ..човеци---човяци?!
Сега това за някои е игра защото не могат да измислят тук какво да пишат в блоговете си, но за мене е нередно да се влиза в чужд профил и пипа!
Наистина няма да им обръщам внимание , но когато ми се пречи ТЕХНИЧЕСКИ ДА ПУСКАМ КОМЕНТАРИ И СТИХОВЕ....ТОГАВА?!
Ясно ти е нали, кой, кои не са за тук и кой не си гледа работата!

От: sekirata
10. - 22.07 22:14 - Абе... хората не спряха ли да те тормозят теб? :/ Някой ти бърка профила и настройките?
(Откога казах аз, че системата на блог.бг не е защитена... карай да върви)
Това е много... :/ бля. Има ги и такива хора - радва ги това да ядосват останалите. И да ги дразнят и тормозят...
Какво мога да ти кажа... пожелавам ти да си силна. И с адски здрави нерви. От: silviana 11. - 22.07 22:38 - :( на мен днес някой ми е сменил снимката на профила-значи е възможно да се правят такива неща. От: aigard 12. - 22.07 23:01 - . . . . . . . . могат, само да ти. . . ди... ........могат ,само да ти...дишат........прахта и да се ...влачат..след теб:)))......... От: takanaka 13. - 13:29 - :))) :(
на мен днес някой ми е сменил снимката на профила-значи е възможно да се правят такива неща.
От: aigard

blog.bg е доста добър в много отношения, но виж свободията е направила сайта -лагери,омраза
От: sekirata 14. - 13:33 - голямо тичане наистина след мене, разтъртиха се, ейй!! ........могат ,само да ти...дишат........прахта и да се ...влачат..след теб:))).........
От: takanaka

и доста мръсни, неморални неща могат и правят, но то си е за тях и за семействата им.
От: sekirata 15. - 13:55 - Мъчно ми е че става всичко това тук... Не мога да повярвам че има толкова дребнави, злобни и отмъстителни същества на този свят.
И аз се надявам нещо да се случи... че да спрат.

Ето и мой пост по темата:

http://candysays.blog.bg/viewpost.php?id=93339 От: candysays 16. - 13:56 - Мъчно ми е че става всичко това тук... Не мога да повярвам че има толкова дребнави, злобни и отмъстителни същества на този свят.
И аз се надявам нещо да се случи... че да спрат.

Ето и мой пост по темата:

http://candysays.blog.bg/viewpost.php?id=93339 От: candysays 17. - 14:02 - Няма какво да правят, изчерпани, некадърни, елементарни....залагат само на простотийки Абе... хората не спряха ли да те тормозят теб? :/
Някой ти бърка профила и настройките?
(Откога казах аз, че системата на блог.бг не е защитена... карай да върви)
Това е много... :/ бля. Има ги и такива хора - радва ги това да ядосват останалите. И да ги дразнят и тормозят...
Какво мога да ти кажа... пожелавам ти да си силна. И с адски здрави нерви.
От: silviana

Ами то всичко до време нали знаеш...всеки ще си намери рано или късно това дето търси и се вре в чуждия живот и семейство!
От: sekirata 18. - 14:08 - Стоянка Мутафова бе казала, че където и да иде , да влезне...простотията все след нея дори и в тоалетната! Мъчно ми е че става всичко това тук...
Не мога да повярвам че има толкова дребнави, злобни и отмъстителни същества на този свят.
И аз се надявам нещо да се случи... че да спрат.
Ето и мой пост по темата:
http://candysays.blog.bg/viewpost.php?id=93339
От: candysays

Благодаря ти! Знаеш до къде води ограничеността и простотията на хора, които просто нямат какво да пишат тук, а са тук....
Остава им едно да се захванат с някой някои и да трупат постинги и то интригантски, но лошото е че не са само деца!!!

От: sekirata 19. - 23.07 16:56 - Добър ден-знам че ще ми изтриеш коментара,щото пускаш само суперлативните такива но Най-малко ти имаш право да говориш за Господ.А колкото за кодовете ти-МНОГО СИ ПРЕДВИДИМА И ТЪПА-никакъв проблем не са.Ако знаеш само къде в частният ти комп.може да се проникне-ще получиш инфаркт. От: leif 20. - 10:44 - Ето втори Кадафи -изнудвач за пари! Добър ден-знам че ще ми изтриеш коментара,щото пускаш само суперлативните такива но
Най-малко ти имаш право да говориш за Господ.А колкото за кодовете ти-МНОГО СИ ПРЕДВИДИМА И ТЪПА-никакъв проблем не са.Ако знаеш само къде в частният ти комп.може да се проникне-ще получиш инфаркт.

От: leif

Господ бави , но не забравя, драги!

От: sekirata 21. - 11:09 - Възмутената и обидената съм АЗ!!!!!!! 14.06 15:17 - Възмутена съм
ama 4e si fal6ivaaaaaa !!!!!!! Изпратено: 13.06 23:12 От: sekirata . ~ . Адски много се подразних от това съобщение. Най-много ме подразни това, че не беше коментар. От сега обещавам да не трия нито един коментар. Но и всяко лично...

Автор: selensia Категория: Лични дневници
Прочетен: 78 Коментари: 12

Ето такива неща засягащи мене в лошият смисъл се поставят там, където се поставят и най хубавите ми стихове,/по нечия преценка/
където бяха и ругатните и псувните на онази групичка изнудвачи в сайта....
Там се поставят и блогроли в които фигурирам аз, но когато се пише стихо за мене в добрия смисъл ----не , о тогава да си стои стихото в блогa на
yuliya2006-


23.07 16:03 - ЗА ЛУДОСТ И ОЩЕ НЕЩО
С ОБИЧ НА СЕКИРА
Някой казва той е луд,
различен,неразбран и непонятен.
Бил рязък,остър кат бръснач,
ругаещ грубо като докер.

Някой казва той е луд
а нима не е от тези.
Който догмите,порядките,
в света векове променят.

Някой казва той е луд
а нима нормален има сила.
Да се изправи и да каже,
НЕ и живота може да загуби.

Някой казва той е луд
а аз на пиедестал го слагам.
Защото света трябва да е луд,
за да се движи и променя.


ЮЛИЯ БЕЛ
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници
Прочетен: 18 Коментари: 2

Драги админи и за това ли някой ви плати ,както Франция на Кадафи за нашите невинни сестри?!

От: sekirata
22. - 27.07 12:39 - казах ти да им ебеш майката щом и мене ме ядосаха да ги викам на майка значи
това са ненормални оглупяли от завист люде От: diagnostika 23. - 12:12 - Корупция, налагане....СЛОБОДИЯ казах ти да им ебеш майката
щом и мене ме ядосаха да ги викам на майка значи
това са ненормални оглупяли от завист люде
От: diagnostika

чудя се защо се надяват,че чрез рекет и манипулиране, влизане в профила ми и дори унищожаване на личния ми сайт-независимо кой ги е накарал с пари или не -чудя се как ТЕЗИ ТИКВИ си мислят, че това остава незабелязано дори от новите тук?! Че това аз ще простя, че ще позволя ТЕ да определят кое мое стихо е стойностно и кое НЕ и то чрез броя на прочелите даденото ми стихо, което те "контролират" чрез влизане в профила ми -ха, ха....
В моя си блог ще си пиша както каквото искам и ще си правя каквото искам, както и ТЕ и всички го правят!
Спира се досптъпа до блога ми както снощи още в 23.00 часа , вчера за 3 -4 часа имах само 2 посетители, а после за половин час, като почнаха един след друг на минута двама.Това и на най тъпия му е ясно че е манипулация, преправя се после ДОРИ СТАТИСТИКАТА МИ?!
А за коментарите да не говорим, досега поне 5 човека ми се оплакват, че не могат да ми пускат коментари, уж заради черния цвят на блога ми, ха, ха....
Добре де, докога така..? Това са прости машинации
пуберитетски трикове....Майната ви корумпирани!
От: sekirata

16:37 - Анита /Lara/, бягай от тези жени интригантки , чуй ме поне този път!
Пази се, пази семейството си....бягай от norass , esen и такива като тях!
Предупреждавах те да внимаваш с тази с многото никове уж служебни -

"Не! Не! Не!
Повече да не минават такива мисли през хубавата ти главица, защото ще му кажа. Обичам те Лара...стой си тук..."
От: norass
Ти  norass,  можеш ли да обичаш?!
Всички ли, които носят моето име трябва да унищожиш? Ад си!
Отне ми Анита /Lara/, явно не ми е била истинска приятелка -същият сценарий като със Златка / esen/! Използваш интриги и клюки, а сега и семейството на Анита /Lara/ ще разбиеш и без това мъжът и достатъчно я ревнува!

norass .......гадна си триеше ме , резна ме тогава от http://kaldata.com 
тичаш с есен по петите ми  из целия интернет и се чудиш каква интрига-каша с мене още да забъркаш!!!
Какво ли те чака?! Намали си поне броя на никовете и то не само в blog.bg!!!
Поне!


На две полянки
се събрали пепелянки,
чудят се, умуват
на кого да послугуват.
На секирата решили
пак отрова да и пускат,
но момента изгубили
по добре да слушкат.
Че наточена и с здрава
дръжка яка и корава
душа секирата се слави.
Няма кой да ги избави
от заслужената сеч!
Щом трябва ще има кеч!




Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 542 Коментари: 10
Последна промяна: 01.08 20:12 Коментари 1. - 19.07 13:43 - Анна* Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !
Подкрепям те за всичко Анита !!! От: 1anna 2. - 20.07 00:13 - Тя е жената -маска, аз най много пострадах от нея досега Анна*
Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !
Подкрепям те за всичко Анита !!!
От: 1anna

Досега по голяма лицемeрка от Златка /есен/ не познавам!
Но Господ не може да излъже, затова я и наказва...
Нямам думи, толкова съм отвратена, погнусена....
както и разочарована от наивните, заблудени душици дето я богославят!
Но когато дойде и тяхния ред и ревнат като мене ще е вече късно!
Благодаря, умна си!
Oставям я на възмездието
и дано не я срещна някъде.....сама!

Колкото и да ми пуска тези миризливи мухи и бълхи тук да ми пълзят из блога и да обиждат мене и децата ми, толкова по се трупа....не на мене. Ще го разберат, но ще е твърде късно!

От: sekirata 3. - 21.07 12:11 - не са само турците гадняри но те са по защитени и са с права От: diagnostika 4. - 21.07 13:15 - Знам! Но всеки си го получава това което дава не са само турците гадняри
но те са по защитени и са с права
От: diagnostika

Не веднъж съм казвала, че не сме народ, затова сме на изчезване!
Жалко за добрите, които все по и по рядко се срещат, вече! От: sekirata 5. - 31.07 14:54 - """""""" А тук те поздравявам за смелостта !
Силен човек си Ани ! Браво на теб ! От: qqtrajnaqq 6. - 31.07 15:13 - СИЛАТА Е В ИС



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. viki02 - невероятно
01.11.2006 01:22
...
цитирай
2. candysays - Много нежно и красиво, мила esen...
01.11.2006 12:19
...както винаги! :)))
И сърдечно........
цитирай
3. esen - Радвам се,
01.11.2006 19:22
че си и тук, Вики02:)))
цитирай
4. esen - Винаги долавяш
01.11.2006 19:28
и най-тънката струна на душата ми.
Благодаря, candysays!
цитирай
5. viki02 - :)
02.11.2006 16:56
и къде още? ;)
цитирай
6. esen - ;-)
02.11.2006 18:38
Навсякъде:)))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6145043
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133