Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2006 21:56 - Живях
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 6086 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2007 16:14


Благодаря ти за мечтите!
Благодаря за нежността!
Докоснах с твоя лъч звездите,
окъпах се във суета.

Летях високо... На крилете
понесли ме в безкрайността,
но твойто "сбогом" ме завлече
и срина ме във пропастта.

След огъня, припламнал в мене,
светът на бездната познах.
Строши и истини и време...
Какво от туй?! Нали живях!

Малко архив и тук:

28.11 22:15 - Чак до Плевен стигна баба Злата на Анита за кирливата заплата!

image

image



Златка -Кърджалийската лисица,
дойде да проси от секирата чорбица.
Обиколи в Плевен всички интернети,
разговаря със родители превзети.
Надроби попара яка, вряла
за секирата, дори и два "шамара"!
Тя подкрепа имаше в града,
на Чифтето Кафене в Джамията.
Командирована бе политически,
по въпроси разни и етнически,
на секирата бесилото кроеше,
в училището и в квартала и смърдеше!
Нишани разни на секирата постави,
подкрепа имаше от Плевенски злобари.
Намериха се нейни дружки,
нагостиха я със запръжки,
свинско уж не консумира,
но си пожела секира
за Коледа по "християнски"
да свърши с нея най погански!

image


В параклиса в Сторгозия се "пречисти",
след всички мръсотии дето ми стори!

http://www.pbase.com/ngruev/pleven

  Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 574 Коментари: 9 Коментари   1. feri - SEKIRATA
29.11 17:13 ZA JALVANE SI.NISHTO NE STANA S VASHATA STACHKA.NAI AKTIVNITE BQHTE VIE-PLEVEN GRAD,A NE PLATIHA SAMO NA VAS.NA DRUGITE OBSHTINI OT PLEVENSKA OBLAST KMETOVETE IM PLATIHA A VASHIQT ZELENOGORSKI VI PRECAKA.NAPRAVI SI IZBORITE V PLEVEN S VASHITE PARI I SEGA VI RITA DEVETA GLUHA.TO SI E ZA QD.
TAZI ZLATKA NE E LI OT HASKOVO PO TEBE LI SI HARESA PLEVEN ? ZASHTO TE DRAZNI TAZI TURKINQ?   2. razruha - razruha
29.11 17:38 Ани,по красива си от нея.Камъкът си тежи на мястото.Браво на теб!   3. sekirata - Никой вече не ме дразни,отминавам глупачките и заблудените!
29.11 20:49 SEKIRATA
ZA JALVANE SI.NISHTO NE STANA S VASHATA STACHKA.NAI AKTIVNITE BQHTE VIE-PLEVEN GRAD,A NE PLATIHA SAMO NA VAS.NA DRUGITE OBSHTINI OT PLEVENSKA OBLAST KMETOVETE IM PLATIHA A VASHIQT ZELENOGORSKI VI PRECAKA.NAPRAVI SI IZBORITE V PLEVEN S VASHITE PARI I SEGA VI RITA DEVETA GLUHA.TO SI E ZA QD.
TAZI ZLATKA NE E LI OT HASKOVO PO TEBE LI SI HARESA PLEVEN ? ZASHTO TE DRAZNI TAZI TURKINQ?
от:feri

За Долна Митрополия знам със сигурност,че са им изплатили.В Плевен музикалното училище дето беше най активното,както и нашето и май всички Плевенски ни резнаха поне засега.Много ме е яд на родителите, много и са ми отнесли благословията.Те нямаха право да ни предават.Сега нека цял живот си влачат неграмотните хулиганчета.В един клас да има най много 5-6 свестни деца всичкото другото е .....и самите те си признават, че ги карат насила от къщи да ходят на училище.Представи си как се държат в училище, след като не им се стои там.
Това не е държава, това не е народ, това не са закони!

Колкото до Златка-есен де,дали е туркиня или помакиня с тези нейни Асеновградски и Кърджалийски ...абе майната и , не ме интересува тая злоба... освен за майтап!   4. sekirata - Привет!
29.11 20:52 razruha
Ани,по красива си от нея.Камъкът си тежи на мястото.Браво на теб!
от:razruha

Тази Златка страда от комплекси.Тя никога не може да бъде секираТА!
ТЯ СИ Е ЕДНА БЛЮДКАВА, С ОКАПВАЩИ ЛИСТА ЕСЕН---МНОГО ДОБРЕ И ПАСВА НИКА!   5. me4oran - Хубав град е Плевен!
30.11 21:48 Ходил съм много пъти на Кайлъка.Прекрасно беше!   6. hyannis - :)))
30.11 22:06 Наистина леко пишеш.Похвали приемаш ли и при това искрени?   7. sekirata - :)))
01.12 15:12 :)))
Наистина леко пишеш.Похвали приемаш ли и при това искрени?
от:hyannis

Приемам твоите поздравления
за моите стихотворения!
Усмивки!
  8. sekirata - Беше!
01.12 15:13 Хубав град е Плевен!
Ходил съм много пъти на Кайлъка.Прекрасно беше!
от:me4oran

Но сега вече не!
Защо избяга от Плевен тогава? Много рядко си идваш, защо ли?
  9. harizanko - Привличаш като магнит
01.12 15:42 чак до Плевен да дойде дори и по нейна работа.Дръж се на положение,знам че си се справила със всичките си неприятности по това време.Да не ти пука.
Поздрав!   Вашето мнение


А това е моят отговор:
09:48 - Чашата преля!!! Отворено писмо

 

Обратно към блога | Предишен постинг 02.12 09:48 - Чашата преля!!! Отворено писмо

 

Уважаеми администратори! Скъпи съблогъри!

 

От около половин година съм подложена на обиди, клевети и нападки от Анита Трифонова – sekirata, които с нищо и по никакъв начин не съм предизвикала. Снощи това писмо

Виж това -

не е приятно, затова влез като анонимен
http://sekirata.blog.bg/viewpost.php?id=137654

Изпратено: 00:37 От:ххххххххххххххх (Авторът умишлено съм заличила, надявам се разбирате защо!)

ме препрати да прочета за поредното оклеветяване и с нищо необоснована гавра с името и душата ми. Аз съм човек с безгранично търпение, но дължа да предупредя, че и то се изчерпи. Затова се обръщам към всички за обсъждане на проблема, който не аз създавам и слагане край на всичко това.

Разбира се, че допущам възможността самата аз да греша някъде и затова ви моля ако някой вижда мои грешки във воденето на блога ми и отношението към всички ви заедно и поотделно да ми ги посочи и аз ще направя всичко възможно да се защитя или поправя. Но ако въпросната госпожа не изтрие (или не бъдат изтрити от администраторите) всички гнусотии по мой адрес ще потърся правата си според българските закони!

 

Очаквам дискусията!

Ваша esen!

 

Автор: esen Категория: Други
Прочетен: 359 Коментари: 70
Последна промяна: 02.12 20:43 Коментари 1. cecka1504 - Есен, напълно те разбирам, но ти ...
02.12 10:12 Есен, напълно те разбирам, но ти спомняш ли си, какво направиха на Марин? Ами сега е същото.... Тук всеки може да се саморазправя с всеки БЕЗНАКАЗАНО (като единственото изключение бе Марин).
Според мен, вината е у така наречения "администратор"! При вас този конфликт не е от вчера и за да продължи, вината е у онзи, който се грижи за управлението на сайта.
Искам да споделя, използвайки случая, че Марин пише в много блог пространства за литература, но там има ЯСНИ ПРАВИЛА и простотии не се допускат.
Ние сме свикнали с блог.бг. И се неговите идиотщини, разбира се. Но за да върлува простотия и да има профанизиране на ценностите - вината е у администраторите.
Това е. Имам усещането, че тук мръсотията се насърчава.
Въпреки че съм по-млада, ще ти дам един съвет - пиши си в блога, посещавай онези, които те харесват и ти харесваш, а всичко останало нека се развива извън теб.
Аз постъпих така и ми е много спокойно.
Но това си е твое право на избор :)))
Същото бих казала и на секиратта...
А двете сте жени на мъдра възраст и е грозно някак си да се чепкате :) 2. esen - cecka1504
02.12 10:24 Този постинг не е за обсъждане администраторите на блог.бг!!! И подчертавам, че не съм съгласна с мнението ти за тях! А с последните думи в изказването си не посочваш грешки, а се присъединяваш към клеветите към мен като ме обявяваш за страна в тази измислена и гнусна интрига!!! Дължа да ти заявя, че esen и sekirata не са и никога няма да бъдат "двете"!!! Аз не участвам в правенето на тази помия, но ще намеря начин да се защитя от нея!
Освен това не мисля, че отворих дискусия за обсъждане твоето и поведението на Марин в блога!
Бъди щастлива! 3. enjoy6 - Подкрепа!
02.12 11:56 Злате, подкрепям те напълно!
Не мога да разбера това поведение на човек, който има претенции за зрялост и интелигентност,много ми е неприятно, че се налага да чета в блога подобни постинги!
Мисля, че в това пространство има достатъчно разумни хора за да оценят несъстоятелноста на тези нападки!
Сърдечни поздрави! Мина 4. viovioi - *
02.12 12:06 реших, че няма да бъда правилно разбрана за "относителното равновесие в природата и духовния свят" и го тръкнах. Най добре е да няма груби влизания - клинч. И моя език е остър, затова замълчавам..... 5. esen - Благодаря ти, Мина!
02.12 12:17 Мисля, че достатъчно дълго търпях това непристойно поведение от нейна страна и се опитвах да вникна в проблемите й и да я оправдая по някакъв начин. Не съм нарушавала личното й пространство за разлика от нея, която непрекъснато нахлува и узорпира моето, при това без никакво основание!
Не може човек, който претендира за патриотизъм да ме потурчва така, както не би го направил и поробител! Не може да сипе обиди и клевети по мой адрес, поставяйки се над всякакви обществени норми! Не може да оплюва всичко мое и личността ми със злобни задявки, да ме изкарва виновна за всичко, което е нарушило душевния й мир без да го подкрепя с каквито и да било доводи! Не може да нарушава авторските ми права като публикува без мое съгласие стиховете и снимките ми!!! Не може!!!

Подкрепата ти ми дава сила и утешеност!
Благодаря ти!!! 6. esen - viovioi
02.12 12:19 Темата е отворена да кажеш каквото мислиш по нея.
Очаквам мнението ти! 7. ady - Нямах нерви
02.12 12:28 да го чета цялото, но моето мнение е, че не бива да и обръщаш внимание. Тя е човек, който според мен се храни и живее с това да напада и заяжда. Такива хора не заслужават внимание.Поздрави и не и обръщай внимание. 8. candysays - Съжалявам, че това продължи толкова дълго.. :(
02.12 12:40 Не искам да взимам отношение по въпроса, и затова мислех да не пиша коментар сега, но от друга страна- реших да напиша, за да е ясна подкрепата ми към теб!
Зная колко е болезнено и мъчително да те нападат тук, да петнят името ти.. Ужасно е. Адски неприятно.
Мога да ти кажа само (като мое мнение), че за мен ти си много чист и добронамерен човек, и съм сигурна, че с нищо не си предизвикала това, както и че не го заслужаваш...

Дано се отърсиш скоро от тези неприятности! Желая ти слънчев ден, въпреки всичко, и добро настроение!
Усмихни се сега, заради мен! :)*
{} 9. esen - Зная, ady!
02.12 12:47 Но не може тя да пише това:
3. sekirata - Никой вече не ме дразни,отминавам глупачките и заблудените!
29.11 20:49
...
"Колкото до Златка-есен де,дали е туркиня или помакиня с тези нейни Асеновградски и Кърджалийски ...абе майната и , не ме интересува тая злоба... освен за майтап!",
да ме взема на майтап, да излива помия, която вече не мога и не искам да понасям!
Зная, че за разрешаване на всичко това има съдебна инстанция, но реших да й дам още един шанс да поправи стореното и се надявам ако й е останал още малко разум да се възползва от него.

Благодаря ти за подкрепата и утешеността!
Поздрави! 10. esen - Благодаря, candysays!
02.12 12:54 Никога не съм се съмнявала в твоето приятелство и добронамереност, Криси! Радвам се, че те срещнах в това чудесно блог-пространство, където можем да споделяме добри и лоши мигове, че те има, че дишаме един и същи въздух в прекрасната ни България!
Поздрави! 11. cornflower - подкрепям те
02.12 13:06 бори се с простотията, има я навсякъде
и аз самата съм непрекъснато в обстрел 12. lasombra - Жалко е да се четат такива неща. Ако ...
02.12 13:11 Жалко е да се четат такива неща. Ако искаме да бъдем свидетели на подобни сцени си има градски транспорт. А вината не е в администраторите. Ако изтрият нещо, нехаресващо се на друг, това ще означава да вземат страна. Свобода на словото и всичко останало. Цензура трябва да си наложи този, който пише гадости, а не администраторите. 13. esen - Благодаря за подкрепата, cornflower!
02.12 13:14 Ще изчакам да се възползва от предоставения шанс...
Надявам се тя ако не се досеща, някой да й подскаже да го направи, защото всичко в този постинг съм заявила напълно сериозно и отговорно!

Ценя утешеността, която ми даваш! Благодаря! 14. esen - lasombra, наистина е жалко, че трябваше да напиша това!
02.12 13:22 Напълно съм съгласна с теб! Позволила съм си да се обърна към администраторите, защото имаме нарушаване правилата на Блог.бг и дори закона за Авторското право. Ако позицията ми е грешна ще се извиня, на когото трябва.
Благодаря ти за коментара по темата и за насочването към дискусията, която очаквам от този постинг! 15. gabar4eto - zdr
02.12 16:03 Neka ostavaim tq da si misli kakvoto 6te nai dobre e taka i az polu4ih dosta obidi tuk ot nqkoi hora , no kato ne im obarnah vnianie se spotaiha daje ve4e ne gi i vijdam tuka 16. esen - Навярно съветът ти е правилен, gabar4eto.
02.12 16:28 Аз разсъждавах по същия начин, но всяко търпение си има граници. Сега отговорно заявявам, че ще потърся правата си, а след това отново такъв ник и човек няма да съществува за мен.

Благодаря, че сподели! 17. tera - Не обръщай внимание и това е!
02.12 16:29 Не ти трябва да се забъркваш в разни Пунически битки за маловажни неща. Ако си спомняш писах един пост в подобна връзка преди време, и какво от това - само си хабих емоциите.
Не посещавай блогове, които не ти допадат и си пиши твоите си работи.
Поздрави :))) 18. esen - Права си, tera!
02.12 16:36 Навярно не след дълго отново ще заема такава позиция, но сега ми е кипнало и не ми се пуща нищо мое, което да бъде залято с помия. Натрупах много прекрасни емоции в Плевен и Ловеч, но ако проблемът sekirata не се разреши ще си помисля дали да ги публикувам тук. За щастие съм непоправим оптимист и се надявам някой да даде добър съвет и на нея.
За мен е важно, че си тук и мога да споделя. Благодаря ти! 19. lasombra - Не се отказвай да споделяш впеча...
02.12 19:28 Не се отказвай да споделяш впечатленията си. Не можеш да угодиш на всички. Попрегледах някои неща и мога да ти кажа, че който има вкус ще направи правилния избор между чистосърдечните описания на положителни преживявания и чалгаджийското заливане с помия.
Трябва да се радваш. Японците имат една поговорка, че "най-много се удря по пирона, който стърчи над другите" :) 20. albizia - Бъди себе си!
02.12 19:54 Бъди себе си, независимо какво мислят другите. Това е да си личност - да имаш собствено мнение, въпреки че често останалите не го споделят.
Друго няма да кажа, защото май не съм най-подходящият човек да го прави. (вечно съм на страната на всички...) 21. esen - Добре ми подейства коментарът ти, lasombra!
02.12 19:57 Ще опитам утре да се съсредоточа върху клипчетата, които искам да направя от над 1200 снимки на история и красота. Ще трябва да въведа и новите си стихове.
Зная, че не си заслуважава да отделям толкова нерви и внимание на помията, която съм сигурна, че дори не се задържа по самопочистващата се повърхност на усмивката и позитивното мислене. Зная също, че когато престана да обсъждам този въпрос ще означава, че съм преминала към действия. А сега, докато чашата престане да прелива ми се искаше и все още ми се иска да се надявам, че ще се намери разум и воля за интелигентно решаване на въпроса.
И ще се радваме заедно и споделяме и подкрепяме в най-позитивните си начинания!
Благодаря ти! 22. esen - Защитавайки се от злобата и интригата
02.12 20:37 не преставам да бъда себе си, albizia и дори се надявам, че го подчертавам достатъчно силно.
Според мен винаги е подходящо да подкрепиш кауза, която ти съответства. Аз също съм от тези, които търсят и винаги намират доброто у всеки.
Благодаря ти, че си тук! Ценя подкрепата ти! 23. znaharka - Не се притеснявай...
02.12 21:29 Наистина не е приятно човек да прочита такива злобни и изпълнени с жлъч неща за себе си. Написах коментар към поста на секита, но едва ли ще го публикува... всъщност възможно е, но с хиляди обиди към мен и всеки, който се опита да те защити. Тя дори използва дъщеря си, за да се прави на по-благородна отколкото е в действителност... ))) не на мен тези чалгарски изпълнения...
Преди няколко дни официално помолих администраторите да закрият акаунта ми, но ми беше отказано. Препоръчани ми бяха други мерки. Работата е в това, че този блог става все по-скучен и няма смисъл да бъде воден ако се допускат подобни отношения.
Хм... тук има разни мекотели, които искат да бъдат приятели на всички и всички да ги харесват.
Не може да харесваш всички и теб да те харесват... Тъпотии... Всъщност стоя все още тук заради хора, които наистина си заслужават- ти, стрелата, фурийка и ще ме извиниш, но наистина е забавен-carvulesteven ((((: 24. znaharka - П.С.
02.12 21:30 Тъй като наистина това е един от последните коментари, които пиша, пожелавам ти успех и вдигни гордо глава... Майната им на ония... 25. esen - znaharka,
02.12 22:11 Ще те помоля ако наистина закриеш блога си да не изтриваш този толкова съдържателен коментар! В него намирам изразено собственото си мнение и ми става някак по-леко от такова споделяне.
Секирата наистина използва дъщеря си, за да се представя като грижовна майка, но аз все още разчитам, че поне децата й са по-мъдри и разумни и ще й дадат правилния съвет.
Наистина не е възможно всички да харесват моите писания, но си мисля, че никога не съм давала повод за гнусотията, която тя излива върху ми. Твърдо съм решила да се защитя от това, дори ако трябва завинаги да напусна блог.бг! Повече няма да се оставя да бъда изтривалка за нечия нечиста или по-скоро мръсна съвест! Единственият начин да й се размине даването под съд за клевета и обида е да изтрие ВСИЧКИ постинги, които са си чиста клевета и обида!
Благодаря ти за хубавите думи и пожелания! 26. sekirata - Ей, престани да тичаш по мене, че наистина аз ще дойда в Хасково и то не при сина си...
02.12 23:03 Златке, не се прави на Света вода ненапита!
Моята чаша отдавна преля!
Когато твоите заптии тук-тайфата ти ме обиждаха, и слагаха снимките ми , пускаха анкети срещу мене и цели блогове....Не те ли е срам да се правиш на това, което никога не си била и не можеш да бъдеш?
Ти ли не знаеш какви си ги вършила тук в Плевен и то с ученички като Деница от моето училище, та и родители...Мои колежки не от моето училище -уж тук поетеси! Не случайно имах неприятности в службата точно по това време-на твоето пребиваване в Плевен.Давай- и аз имам свидетели!
А тези които ти се мазнят в блога, не се ли държаха така и с мене преди време-ВЛАШКИ ПРЕСТИЛКИ!
След толкова обиди от твоите хора тук по мой адрес, ти се правиш на засегнатата.Спри се да ровиш в живота ми, в професията ми и та и в родното ми място! Иначе няма спиране , знаеш го!
Не разбра ли, че тази война няма край докато не ме оставиш на мира и твоите копои тук, та вече и в Плевен!
27. sekirata - СЪВСЕМ СЕРИОЗНО ТИ ЗАЯВЯВАМ
02.12 23:08 ГЛЕДАЙ СИ ТВОЯТА ДЪЩЕРЯ, НЕ С МОЯТА!Завиждаш!Ами роди си още една!АЗ ЛИ СЪМ ВИНОВНА, ЧЕ ОСТАНА С ЕДНА? Не те е срам! Спукай се от злоба ,наостряй тук по елементарните срещу мене, не ми пука , разбра ли, БАБО ЕСЕН?! По зла жена от тебе не съм срещала, християнка ли си....аха?!
28. esen - sekirata,
02.12 23:23 Ще се чуем в съда!!!
Тук само ще спомена, че в Плевен бях на курс по графичен дизайн и фотошоп и не съм се срещала с никого! Ако си имала неприятности, то те се дължат единствено на секирския ти характер!
И престани с параноята си! Никой не те преследва и не се занимава с теб! А синът ти е прекрасно момче, към което нямам никакво отношение и претенции!
В Хасково можеш да дойдеш винаги, когато пожелаеш.
Докато приписваш всичките си неприятности на мен и смяташ, че си център на оста ми наверно пропускаш истинските виновници за това, което ти се случва. За последен път те призовавам да изтриеш злостните клевети, нападки и обиди срещу мен!!! Посъветвай се с приятелите си или си намери адвокат. Търпението ми е напълно изчерпано!
Помисли преди да ме залееш с помията си отново!
29. esen - sekirata,
02.12 23:31 Не намесвай дъщеря си! Нито моята!
И си дай сметка, че това, което правиш не е никак християнско! Не скверни Бог и религията!
Вразуми се, защото времето на шанса, който ти давам да изтриеш нападките си скоро ще свърши и ще използвам всичко това в съда! 30. sekirata - Не можеш да се бориш с мене с поезия
03.12 01:30 и напъваш на заплахи и закани.
Не приемам ултиматуми!!!!!!
Всичко твоето е твой и на мутрите ти сценарии, не разбра ли, че не носиш моя дух, че окапваш -есен, листата ти...помисли за тях!Каквото и да ми сториш ти и твоите куклички, аз съм нещото, разбери го! Не можеш ме изтри от НИКЪДЕ!
31. sekirata - Защо изтри коментара си в който засягаш дъщеря ми?Браво!
03.12 01:33 !!!!!!!!!!!!!! 32. avangardi - По Автор: vedrin
03.12 06:28 ЩОМ ОЩЕ СЪМ ОБИЧАН...

Не искам да се губя в равносметки,
подобно име с глупави числа.
Дори изтъркал старите подметки,
все още имам в себе си крила.

Все още мога тихо да мечтая
и малката надежда стискам в длан.
Препънах се, но не това е краят.
Не точно днес ще падна поруган.

Ще дойдат дни, в които ще преборя
стени и ярост, подлост и лъжи.
И вечно неспокойният ми порив
ще има смисъл, за да продължи.

Един човек да ми остане верен -
за него ще си струва всеки миг,
щом в трудния живот, от болка черен,
сърце добро си имам за светлик.

Дори една ръка да се протяга
от пропаст страшна да ме отърве,
дори една любов да не избяга
от бурята на злите ветрове,

все още свети смисълът едничък -
маякът в океан от празнота:
Поне един щом още ме обича,
е рано да си тръгвам от света...

(От стихосбирката "Бакърена паничка")


Автор: vedrin 33. ninaantonova - То човек направо да се смая
03.12 09:02 Защо й обръщаш внимание? Запитвам се - Може ли в душата на човек, който има претенцията, че е творец (визирам секирата) да има толкова много злоба.
Защо си ходила в Плевен, че това си е твоя работа. Тя ли ще определя къде да ходиш и къде не! Това ми намирисва на дискриминация. Всеки може да ходи където си иска.
Подкрепям те, в твоята поезия има само красота и от нея лъха спокойствие, тишина и тя стопля душата. Затова искам да ти предложа нещо - не падай на нейното ниво. Не си заслужава да й отговаряш. Всеки разумен човек може да прецени истинската ситуация. Предполагам, че ти е писнало, но продължавай да твориш и да ни радваш, тези които обичаме да те четем.
Вярно е, че мръсотията с която те полива е отвратителна, но не трябва да се поддаваш на провокацията.
Тя е като енергиен вампир, който смуче и се захранва от доброто, от позитивното, за да може да живее. С теб съм, и съм убедена, че всички които посещават блога ти те подкрепят.
Усмихни се, и имаше един лаф- Бистър поглед и напред. Добър ден. Нина
34. sekirata - Дискриминация има тук за мене и я помните а и сега какви сценарии се разиграват срещу мене и дъщеря ми-ТУК!!!А Златка стигна и до Плевен,о, не!!!!
03.12 09:53 Нина, аз помня времето когато И МЕНЕ така ме защитаваше и ласкаеше !Ти си от тези куклички, които се мяткат ден до пладне с едни после с други поетеси тук.
А колкото до Златка тя много добре знае колко неща ми направи и то не само тук.Изнасяше преправени мои писма до нея, влизаше в блога ми с други никове и пишеше срещу мене на тези които ми пишеха коментари.С нейните хора тук ми затруднява писането и триха и трият мои творби и коментари най вече. Златка продължава да ме краде и то не само в "АКО" " Св.София,Вяра , Надежда и любов"стихото ми за кафето , което изтипосаха с Кирил на песничка, ако изобщо и мелодията е тяхна.ТЯ продължава театъра и стигна до Плевен дори.Има право да си ходи където иска зависи обаче за какво и дали само за личните си неща!!!Както и има право да си пише каквото си иска , но зависи от къде го взема -преправя.Има ли право да настройва някои тук, които писаха срещу дъщеря ми и продължават да я обиждат, в блога и с мръсни писма?!Какво отношение иска тогава да имам аз към нейната дъщеря?!Има ли право и да настройва синът ми там в Хасково срещу мене?!Аз не правя нищо от тези неща по горе , просто се защитавам ,НО някои не искат да го разберат!Защо ли?!Защото явно си имат вземане , даване с Златка-- гости, кафенца, услуги....и за тези работи знам някои нещица!
ВАМПИР НЕ МОЖЕ ДА ПИШЕ ТАКАВА СВЕТЛА , ЧУВСТВЕНА,ПАТРИОТИЧНА....ПОЕЗИЯ.
Критичните ми стихове СА ОТ ЧУДОО!!!
ВАМПИРИТЕ СТЕ ВИЕ, НЯКОЛКО ЗОМБИРАНИ ОТ ЕСЕН-ЩЕ СЕ УСЕТИТЕ, НО ЩЕ Е КЪСНО! 35. znaharka - sekirata,
03.12 10:15 Ти си откачена, бе! Жълта книжка!!! 36. ninaantonova - Не се поддавам на манипулация, Г-жо Секира
03.12 11:19 Никога не съм те защитавала, просто защото не съм участвала и не съм вземала отношение в твоите интриги, нито пък съм те ласкала. Това, че съм харесвала част от твоята поезия и съм изказала мнението си в твоя блог не означава, че харесвам твоите заяжданици, твоето държание и отношение към който и да е в блог.бг. Мисля, че всеки има право на трибуна, и проявление, стига то да не обижда и засяга интересите на други хора. Твоите лични отношения с Есен можеш да ги дифинираш чрез ЛС, или както си решиш, а не да изливаш този бълвоч в интернет пространството. Това вече не го приемам. В нейния блог не съм видяла нещо да има написано за или срещу теб, под каквато и да е форма, докато днес отваряйки твоя, направо останах изумена от твоите квалификации.
Може би трябва да се замислиш малко, да погледнеш реално на нещата. Просто се огледай, и коригирай държанието си към хората в интернет пространството. Не мисля, че имаш правилна позиция, застанала срещу всички, нагрубявайки и обиждайки ги.
Вярвам, че ще промениш стила си на общуване с останалите блогъри, и ще докажеш, че твоята поезия е наистина стойностна, и ще дадеш възможност на хората да я оценят по достойнство.
Поезията е възможността на човек да излее душата си, да даде на хората красота, спокойствие, наслада и усещане за добро.
Не желая да ми отговаряш, просто защото това мое послание е последното и единствено отправено към теб.
Не обичам интригите и не влизам в такива безсмислени спорове, защото те са - преливане от пусто в празно.
Нина


37. majkata - Божичко, ужас!
03.12 11:59 чак сега забелязвам този постинг! Напълно те разбирам и аз като теб на няколко пъти реагирах на обиди на една съблогерка, която не ме познава в реалния живот и от собствен опит ще ти кажа да не обръщаш внимание!!!

Не реагирай- тя това иска!!! Вампирите като нея се хранят от проявата на остра реакция към тях.

Аз съвсем наскоро в съдебна зала видях как остават като в небрано лозе като им се подаде знак за помирение- тогава не знаят какво да направят, нямат подготвен модел!!!

Потърси си правата в съда, но тук не реагирай- това е моя съвет!!! 38. mmmmmmmmm - Злате,
03.12 12:21 тъжно ми е,че чета това....и то не за първи път.Не ме интересува какво е пуснала и колко блогъри са го прочели...За мен това няма значение.Моите лични оценки са по-важни от чуждото мнение!
Очаквах друго тук...Очаквах завръщането ти!!:)))
Прочети написаното от ninaantonova!Много добре казано от един интилигентен и стойностен човек!Нека това те успокои и та накара да погледнеш по-ведро напред!:)
Съжалявам,горко съжалявам за всичко тук...
Бях ти писала и ще се повторя : "Убий простака със мълчание".Не заслужава мислите и чувствата ти!
Прегръщам те и дано се почувстваш по - добре!:))) 39. strianakiev - Уважаема esen..
03.12 13:16 Ако наистина искате да прекратите тази недостойна свада просто не допускайте постингите на хората, които не са Ви приятни. Ако това Ви доставя някакво удоволствие не занимавайте другите с вашите неразбираеми и безсмислени нападки. Лично аз преставам от този момент да влизам във Вашия блог и участвам във вашите лични свади. 40. trevistozelena - о,есен
03.12 16:51 не си струва да реагираш така...болезнено на подобни елементарни и празни провокации. моля те, не се тормози. прекрасно знаеш колко си обичана тук, наистина ли се съмняваш, че хората които те ценят (цениМ) могат да се повлияят по някакъв начин от детски заяждания от този сорт? съвсем ясно е, че си емоционална натура, но продължавай да изливаш емоциите си по прекрасния начин, по който винаги си го правила, не ги насочвай към необоснованата омраза - безсмислено е:)
много целувки ти изпращам! успокой се, моля те 41. cvetka - Привет Есен ! :)
03.12 23:23 Значи ... прочетох кфо си писала за тая секирата ... и съм на твоя страна ... тая Анита въобще не ми харесва ... много е ограничена и бавна ... имам чувството , че трябва да иде в лудницата ... Мила надявам се да се отървеш скоро от тая , защото аз не мога да я трая , че гледам от страни кфо праи , а за теб незнам ... Много успехи ти желая :) Поздрави и целувки :) 42. esen - sekirata,
03.12 23:24 Ти си най-великата поетеса и аз нямам никакво намерение да се боря с тебе нито по поезия или каквото и да било друго!
Коментар не съм изтривала! Просто не съм писала такъв, а нападките ти само потвърждават параноята ти!
И още нещо: НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА РАЗГОВАРЯМ С ТЕБ! Вярвам в българското правосъдие! 43. esen - avangardi, благодаря ти!
03.12 23:28 Актуален и точно на място е този стих на Ведрин!
Наистина имах нужда да го прочета!
Поздрави! 44. esen - ninaantonova,
03.12 23:40 Съжалявам, че защитавайки ме си била подложена на атаките на секирата! Напълно си права за енергийното вампирство на въпросната госпожа. Дори я съжалявам за това, че когато няма от кого да смуче енергия ще загине съвсем безславно. Аз дълго се опитвах да й покажа, че нямам никакво отношения към нея, дъщеря й и сина й! За децата й досега съм казвала само добри думи, доколкото имам виртуална представа за тях. За нея избягвам да изказвам каквото и да било мнение, защото не може да се говори за нещо несъществуващо.
Повече няма да повтарям и поканата си да изтрие писмените доказателства, които сама е сътворила като основание за съдебен процес. Ще изчакам не повече от седмица и ще предприема действия.

Благодаря ти, че си тук! Ценя съпричастността ти! 45. esen - znaharka
03.12 23:46 съвсем точно! 46. esen - Нина,
03.12 23:49 за съжаление аз вече не вярвам... 47. esen - majkata,
03.12 23:52 продължавам да не обръщам внимание, но търпението ми е на ръба! Зная как и ще се защитя!
Благодаря, че си тук! 48. esen - mmmmmmmmm, Марияна,
00:03 Ценя мнението на Нина, твоето и на всички, които вникват в прочетеното преди да заклеймят някого по напълно необосновани нападки!
Ще се постарая да има завръщане за теб и всички приятели от това обичано от нас блог-пространство. Само да ми остане малко време и ще споделя напиращите да намерят обществена изява впечатления от градът-история и настояще - Плевен. Ще ме извиниш за забавянето, но днес пътувах до Пловдив, а ме очакват и още пътувания до София и други градове. (дано секирата не си помисли, че ще търся нея и там:))))))))))
Радвам се, че си тук, приятелко, макар и по този неприятен повод за написване на поредния изразяващ погнусата ми постинг.
Прегръдката ти ме стопли и утеши! Благодаря ти! 49. esen - strianakiev,
00:14 просто не зная възможност за недопускане на постинги, които са не само нелицеприятни, но обиждащи, клеветни и прекалено гнусни, за да стоят в това пространство и да бъдат преценяни от човек като Вас като свада. Лично от Вас не очаквах да прецените защитната ми позиция като нападка и свада! Съжалявам, че Ви се е случило да прочетете моите постинги и се радвам, че сте намерили най-добрия изход от случая - да не посещавате моя блог! Надявам се така да бъдете защитен от "личните ми свади".
Бъдете здрав, щастлив и успешен! 50. esen - trevistozelena - Благодаря ти, тревичке!
00:26 Напълно си права и аз съзнавам, че точно такова трябва де е поведението ми, но чашата наистина преля и пое своя път спонтанно, но все пак обуздано в руслото на законния път. Надявам се, че ми вярваш, че няма да падна до нивото на хладното сечиво, но ще почакам чудото на осъзнаването или поне реакцията на администраторите по случая. Не съм позволявала и няма да позволя да продължава тази гавра с душата ми!
Продължавам да бъда тук за приятели като теб!!!
Стопли душата ми! Благодаря ти!
Целувки за теб!:) 51. esen - Благодаря ти, cvetka!
00:29 Признателна съм ти за пожеланията!
Всичко ще бъде наред! Поздрави! 52. izvorche - :)))
08:08 Преди време един виртуален творец с остро чувство за хумор, след една канонада от тоя тип сподели публично: Какво ме нападате, заради мен сте сега така обединени и защитавате ценности, за които иначе нямаше да се сетите. Аз съм ви полезен...

Златке, има хора, които сме те виждали и те познаваме наживо. Хора, за които ти не си куп стихотворения и цветни думи. Мисля, че е от значение, когато именно такива хора държат на теб и те уважават. В нет-пространтсвото стават грешки, хората се разпознават накриво и се възприемат през призмата на словото, което са редактирали старателно и са го пуснали да лети. Но ние с теб сме били на Мусала , близо до Бог и до красотата.....:)))) Не се забравят такива мигове, останалите ги пропусни.
Прегръщам те! 53. diagnostika - есен ли си зима ли или баба яга не знам
09:05 но защо след като не те интересува секирата търчиш по нея и то не само в интернета?Вместо да твориш се занимавеш и отвличаш и нея с интриги и клюки.Ходила си в Плевен.Добре де,но защо пусна постинг и то с подготвени коментари от няколко твои приятелки тук?За да я дразниш и да се заяждаш с нея?Повече от ясно е.Сега пък се обиждаш.Нормално е да се разтича секирата в Плевен и да хване края на твоите посещения и гостита в Плевен и да има отзвук.Така че за мене ти си виновна и ти ровиш вместо както пише тя да се опиташ разкази да почнеш да пишеш като стиховете ти се повтарят.Казвам ти го от добро и за двете ви. 54. majkata - Секирата видя,
10:29 че няма никаква подкрепа и реши да си регистрира блог от мъжко име:))))))))))))))))))))))))))) 55. nastygirl - esen, pravish ot muhata slon!Ne ti ...
11:22 esen,pravish ot muhata slon!Ne ti prilicha!Mai gonish drugi intersi,a? 56. esen - diagnostika,
13:13 Само ще Ви кажа, че ако наистина сте лекар би трябвало да знаете, че ако наистина искате да помогнете на секирата би трябвало да й давате по-други съвети вместо да я подстрекавате да пише клевети и обиди срещу мен! Да, обидена съм! Обидена съм не от сега и твърде дълго търпях помията, която тя излива върху ми без никакво основание при това!!!
Доколкото до посещението ми в Плевен, то няма нищо общо с Вашата приятелка! Нямам забрана да посещавам който и да е български град и никой не може да ми попречи да бъда там на курс, да разгледам в свободното си време историческите забележителности, които Плевен има в изобилие! Градът е прекрасен и аз се радвам, че го посетих за повече време и имах възможността да посетя Храма-костница - символ на Плевен, Природо-историческия музей, Плевенската панорама, Галерията-дарение от Светлин Русев, парка Кайлъка!!!
През трите седмици престой там не съм и споменала за въпросната госпожа! И престанете да говорите празни приказки, а като ще обвинявате си потърсете свидетели за пред съда, защото аз зная, че нямате такива!
Дебело ще подчертая: Не зная къде работи секирата, нито къде живее и не ме интересува!!! Дори не зная, че е имала неприятности, нито какви са те!!!
А вие престанете с подстрекателствата, най-малкото защото не ви подхожда на професията!
Помогнете й като я посъветвате да изтрие всичко и приключим интелигентно този фарс! Все още има тази възможност! След това ще архивирам всичко и ще търся правата си по законен път, а не с клюки и интриги, както прави тя, не без вашите съвети и подстрекаване!
Помислете! 57. poznai - Не се отказваш от мръсотийте си З...
13:13 Не се отказваш от мръсотийте си Златке , винаги си била злобна и завистлива .И твоят ден ще дойде , споко ! 58. esen - majkata,
13:20 може и да си права, че това е мъжки псевдоним на секирата. Ако беше лекар, който е сложил диагноза, едва ли щеше да има толкова неправилен подход за лечение. Другият вариант - да е толкова запленен от нея, че да забравя да мисли с главата си... Проблемът не е мой и не ме интересува. Дано някога го осъзнаят поне за себе си!
Благодаря ти, че отново си тук! 59. esen - nastygirl,
13:25 Не аз правя от мухата слон! Единствения ми интерес е всичко това да приключи по възможно най-интелигентния начин - като бъдат изтрити всички обиди и клевети! И тъй като теб смятам за разумен човек, с който мога да намеря общ език, се надявам да помислиш по въпроса и дадеш добър съвет на твоята приятелка!
Благодаря, че се включи и ми даде възможността да се обърна с тази молба към теб! 60. esen - poznai - ПОЗНАХ!
13:31 Това е стилът на секирата и един от никовете, с които постига високата четимост на блога си!
Моят ден е тук и сега! Няма на кого и за какво да завиждам! Щастливият човек умее да цени и се радва на това, което е и притежава, а аз като нормален човек се стремя към щастието си!
Желая ти да получиш твоя сбъднат миг щастие! 61. razruha - razruha
13:32 Много студ вее от вашите коментари към секирата.От острието ли се плашите?Всички тук сте културни, интелигентни.... Тук се говори за срещи в съд,а в съда ходят повечето цигани и престъпници...Съжалявам,че съм се регисгпирала в този уж интелигентен сайт! 62. esen - razruha,
13:46 И аз съжалявам за студа! Не се плаша, а търся разумния начин да спра помията, с която ме залива секирата. А съдът е инстанцията, която може да накаже виновника, който отправя клеветите и обидите. Аз като интелигентен човек не ще отговоря на обидата с обида и на клеветата с клевета! Дори масираният психологически натиск няма да ме принуди да падна толкова ниско, а ще потърся законният начин за разрешаване на това, което вече считам за проблем.
Доколкото за регистрацията - всеки сам решава къде се чувства добре, къде споделя или не желае да споделя душата си. Желая ти да намериш най-уютното за теб интернет-пространство! 63. poznai - Ooox, НЕ ПОЗНА !!! За съжаление не е ...
13:54 Ooox, НЕ ПОЗНА !!! За съжаление не е секирата !!!
Нямаш шесто чувство ! има и други тук които не те харесват ,камо ли да те обичат !
Замисли се малко ,на кой си правила мръсотий в блога ?!
Мръсница си ,но някои ще го разберат късно !
64. esen - izvorche,
14:04 Извини ме, че съм пропуснала да отговоря на чудесния ти подкрепящ и носещ утеха, радост и удовлетвореност коментар! Зная, че си права. За мен приятелите са всичко и ще направя всичко възможно да не ги разочаровам от себе си! Ти разбираш, че това трябва да приключи и истината и правдата да възтържествуват! Животът ме е поставял в тежки ситуации, които са ме научили да се боря, защитавам и ходя с гордо вдигната глава! И така ще бъде!
С теб се докоснахме почти до небесата и видяхме колко красиви са те, когато са чисти! Ще ги опазим, нали!
Поздрави и прегръдки! 65. sekirata - секирата не трие,нея я трият такива като тебе
14:06 http://sekirata.blog.bg/viewpost.php?id=109967
Кой тук краде?
Няма нищо обидно в това да кажеш на един човек че е турчин, помак, циганин...но че е луд, да си пие хапчетата, че е за жълт паспорт,че дъщеря му е ...да се правят колажи, анкети, психоаналитични тестове....това преминава всякакви граници! 66. esen - poznai - Не позна!
14:11 Не съм правила мръсотии на никого! Не може да ми приписвате вината за Втората световна война, когато още дори не съм била родена, както го прави секирата! Но приемам мнението ти такова и те оставям на собствената ти съвест ако имаш такава!
Късмет ти желая! 67. esen - sekirata,
14:24 В този постинг освен заплахи и обиди не намирам нищо, което да подкрепя твоето обвинение. И ако имаш лоши взаимоотношения с други в това инернет-пространство не ги приписвай на мен.
Имам предложение за теб: Архивирай си всичко и го изтрий от твоя блог. Аз също ще изтрия всичко за теб. Ако се появи спор, който не можем да разрешим в лични бележки ти давам правото да ги пуснеш отново. Това е!
Аз съм готова да простя и забравя! Помисли! 68. svetlan - Злате, не и поднасяй. Да си пише к...
14:36 Злате, не и поднасяй. Да си пише какво си ще. Поздрави 69. esen - Прав си, svetlan!
15:01 Но съм непоправим оптимист - до наивност.
Ще почакам още малко и ще се вслушам в съвета ти!
Благодаря, че си тук! Подкрепата ти е ценна за мен! 70. sekirata - Ти си смешна!!!Да изтрия истината, че да не знаят хората що за човек и що за поетеса си...О,не! Истината и само истината!
15:27 :32 секирата не трие,нея я трият такива като тебе
http://sekirata.blog.bg/viewpost.php?id=109967
Кой тук краде?
Няма нищо обидно в това да кажеш на един човек че е турчин, помак, циганин...но че е луд, да си пие хапчетата, че е за жълт паспорт,че дъщеря му е ...да се правят колажи, анкети, психоаналитични тестове....това преминава всякакви граници!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Имам предложение за теб: Архивирай си всичко и го изтрий от твоя блог. Аз също ще изтрия всичко за теб. Ако се появи спор, който не можем да разрешим в лични бележки ти давам правото да ги пуснеш отново. Това е!
Аз съм готова да простя и забравя! Помисли!"-------
АЛООО, КАКООО, КЪДЕ СЕ НАМИРАШ ДА МИ НАРЕЖДАШ?????!!!!!!! НЕ СИ У ВАС!!!!!!!
НА ПЪТ СЪМ ДАЖЕ ДА ТИ РАЗШИФРОВАМ С



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. isis - ---
27.10.2006 22:25
Силно!
цитирай
2. esen - Благодаря!
27.10.2006 22:40
Радвам се, че ти хареса стихът ми, isis!
цитирай
3. stpencheva - Da!
28.10.2006 00:06
Nali si jiviala!!! Mnogo e hubavo ! Pishesh chudesno!
цитирай
4. esen - Радвам се, че четеш
30.10.2006 19:33
моите стихове и ти харесват!
Благодаря!:)))
цитирай
5. viki02 - оптимистично
01.11.2006 01:24
и все пак тъжно. Хубаво е да продължи!
цитирай
6. candysays - Чудесно стихотворение!
01.11.2006 12:23
И е силно наистина...
Поздравявам те! :)))
цитирай
7. esen - А може би продължава, Вики...
04.11.2006 13:18
Ще се огледам наоколо, кой знае дали красивото докосване на любовта не е някъде наблизо в същия или нов образ...
цитирай
8. esen - Радвам се, че ти хареса, candysays!
04.11.2006 13:22
Благодаря ти за високата оценка!:)))
цитирай
9. viki02 - така изглежда
07.11.2006 01:57
сякаш сменяш лесно образите, ...
цитирай
10. esen - Стиховете са писани по различно време.
07.11.2006 19:27
Тук те не са подредени в хронологичен ред и не отразяват пряко преживяванията на авторката, а по-скоро мислите и чувствата и по вълнуващ я в даден момент проблем.
А образите на литературните герои са обобщни.
цитирай
11. viki11 - Искам да отбележа,
30.05.2008 06:04
че началото на стихотворението ме очарова повече. Хубаво е да има и тъжни стихчета, те са и по-силни, тъгата ни е по-силна, уви, обаче друго си е да четеш за хубави неща!!! Друго си е! Началото ме очарова.
цитирай
12. esen - Радвам се, че те намирам тук, Вики!
05.06.2008 00:34
Ще те моля, когато коментираш стари постинги да ми подсказваш за това в лична бележка, защото може и да не го намеря. Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6144954
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133