Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2006 15:39 - След теб
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 4920 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 30.01.2008 01:21


Скрити сълзи
и белег от рана –
това ми остана след теб.

Плаха любов,
искра неразбрана –
изсъхнал без ваза букет.

Ех, Самота.
Отново сме двама –
дописваме този куплет,

искрен, с тъга,
без капка измама.
И всичко ще бъде наред. 

И тук архив:
28,01,08.18:45 - Моята есенна разходка в парк "Кайлъка" - Плевен

Това е постингът ми от снощи, който незная по каква причина днес липсва в блога ми:

"Кайлъка" - едно прекрасно кътче от България, което пожелавам на всеки да посети!



  Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 50 Коментари: 10 Коментари   1. enjoy6 - Голяма красота!
19:20 Насладих и се с удоволствие!
Не съм ходила в Плевен от детските си години и почти нямам спомен, но планувам при първа възможност да посетя този хубав град и да разгледам всичките му забележителности и най-вече да се разходя из този прекрасен парк!
Поздрави! 2. feminaslim2007 - :-(
19:23 Много странно?!!? Тъкмо се зачудих защо ми го няма коментара, а то - какво било? Как ли се е получило, ми е много интересно? 3. esen - enjoy6 - Благодаря ти, Мина!
19:40 Радвам се, че сподели тази моя есенна разходка в красивия парк "Кайлъка" и градът-история и настояще - Плевен! Пожелавам ти да имаш възможността да се разходиш там наживо в най-скоро време!
Поздрави и усмивки за теб!:))) 4. esen - Много съжалявам за мистериозното изчезване
19:48 на постинга ми, feminaslim2007 и още повече за твоя коментар, на който дори бях отговорила. От http://www.youtube.com/watch?v=4GoSBo6HJdA&eurl=http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=157470 разбрах, че постингът е бил посетен 41 пъти още снощи. Надявам се повече да не се получават такива мистерии, които се отказвам да гадая как и защо са станали.
Радвам се, че отново си тук!
Поздрави и много, много усмивки за теб!!!:))) 5. feminaslim2007 - Права си, Злате,
21:42 важното е, че той /постинга ти/ отново е тук и можем да му се порадваме!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :* :* :* 6. esen - feminaslim2007, Клипчето е по мои снимки
21:57 и го имам освен тук, на още няколко места. А мога да го направя и отново. За мен е важно, че мога да споделя с приятели като теб вълнуващата ми разходка в този невероятен парк!
Разгледах и твоите клипчета - страхотни са!!! Чакам следващите ти вълшебства с нетърпение!
Много, много усмивки!:))) 7. feminaslim2007 - Ааааххххххх........
22:06 Разкошно! ! ! Пак му се порадвах. Вече имам няколко снимки, които са ми фаворити. Не, защото другите са лоши, а просто при някои има много по-силно изразен някакъв ефект. А сърнетата са много мили и сладки. :) :) :) :) :) :) :) :) 8. esen - feminaslim2007,
22:21 имаше една малка сърничка, която отглеждаха отделно. Беше толкова мила и прекрасна! Няколко пъти ходихме специално при нея. Интересното в този зоопарк е, че къщичките на животните са пещери в скалите. За съжаление не можах да поместя всички снимки в клипа, а не можех да се разделя с никоя от тях. Моята любима снимка е къщичката, която заедно с небето на бели облачета се оглежда в рекичката. Като приказка!

Продължаваш да ме радваш! Благодаря ти!:) 9. mmmmmmmmm - Отново си
22:21 на висота!:)))
От предшни снимки съм взаимствала фотографски идеи - и тук си избрах нещо:))
Поздравления!:))
Не ми стана ясно ....как сутринта до като разглеждам ...изцезна клипа?!:))))
Весела вечер!:))) 10. esen - Благодаря ти, Марияна!
22:32 И аз немога да си обясня какво е станало, но здраве да е! Сега поне ми казваш, че сутринта все още постингът е бил на мястото си. Аз бях претрупана със задачи и успях да вляза едва следобед и наистина бях разочарована. Но все пак това са поправими неща.
Във фотографските си опити аз също се уча от снимки на истински фотографи. Вълшебно е да гледаш света през обектива! Има толкова много красота, която сякаш копнее да бъде споделена!
Радвам се, че си тук!
Много, много усмивки! Нека ти е топличко в отново бялата нощ!:)))
11. georgiev - Да, Кайлъка е един от символите на ...
29.01 06:57 Да, Кайлъка е един от символите на Плевен - моя роден град. 12. telescope - еее
29.01 11:15 божеее, пък аз тая година там още не съм ходила... хем живея в плевен... 13. viovioi - Готин клип:))
29.01 15:51 Поздрави и от мен!!! Значителен напредък бележиш:) Направо удивително темпо:))) 14. esen - Радвам се, че си тук, georgiev!
29.01 16:11 С прекрасни впечатления съм от твоя роден град и ми е приятно да ги споделя с тези, които го познават! А тези, които още не са били там, нека намерят време и вдъхновение да го посетят и обикнат като мен.
Поздрави!:) 15. esen - telescope,
29.01 16:16 Истинско съкровище е вашият парк "Кайлъка"! След моята разходка в снимки може би ще намериш време за истинска такава, за което дори благородно ти завиждам. Желая ти ободряваща и зареждаща разходка!
Усмивки за теб!:))) 16. esen - Благодаря ти, viovioi!
29.01 16:17 Зная, че оценките ти са искрени и много ме радват!
Поздрави и усмивки за теб!:))) 17. georgiev - Сърдечно ти благодаря за добрите ...
29.01 18:34 Сърдечно ти благодаря за добрите думи, esen. Желая ти здраве и само позитивни емоции. 18. nio - :-)
29.01 22:16 Клипчето е станало страхотно.На едно място е сниман един ресторант в пещера, който за съжаление не работи.
Няколко километра на горе по реката имаше и бар в пещера.По-точно в дупка в скалите.Той също не работи ако не се лъжа.
Въобще кръчмите са най-забелижителната част от Кайъка :-)
19. esen - И аз благодаря, Георгиев!
29.01 22:21 Здраве, късмет и много любов за теб!:) 20. esen - nio,
29.01 22:34 Наистина беше тъжничко, че не работят заведенията, но аз го отдадох на късната есен. Беше и доста студено. Хотелът работеше и там беше доста оживено. А природата в Кайлъка си е уникална и макар, че е минало малко време, откакто бях там, ми се отива отново. Не успях да видя язовирите и се надявам да сме здрави и живи и това да се случи.
Радвам се да споделям емоцията си с плевенчани, от които съм с прекрасни впечатления!
Поздрави и усмивки!:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. stpencheva - Mnogo mi hareswa!
24.10.2006 20:28
Nqmam kirilica, syjalqwam :(
цитирай
2. esen - Благодаря!
24.10.2006 20:59
Съжалявам за кирилицата ти. Навярно си в чужбина.
Радвам се, че четеш и коментираш!:)
цитирай
3. candysays - Мила esen,
25.10.2006 14:59
отново е нежно и прекрасно, като другите ти стихове... :)
Но най-ми харесва, че си завършила тъкмо с този финал стихотворението...
"И всичко ще бъде наред."
Пожелавам ти го. Пожелавам си го.
Въобще го пожелавам.......

Поздрави от мен :))
цитирай
4. esen - Благодаря за пожеланията!
25.10.2006 15:30
Това позитивно мислене така ме е обхванало, че вече е и в стиховете ми.;-)
А след всяка загуба трябва да ни остават все още скъпи неща, за които си струва да се живее - една работа, едно дете, едно хоби, един стих...

Радвам се, че си отново тук!:)))
цитирай
5. candysays - Как няма да съм ;)))
25.10.2006 15:41
Аз си имам няколко (не много между другото, за разлика от някои тук ;)) приятели в блога (така си ги считам аз, за такива) и ти си вече една от тях!.... :)))
цитирай
6. esen - Това много ме радва!:)))
25.10.2006 22:35
Благодаря, candysays!
Прекрасно е с приятели като теб!:)))
цитирай
7. viki02 - оптимистично?
01.11.2006 01:31
но няма борба...за щастие. Колко прилича на мен, и аз си казвай, давай напред. Така пропускаме най-...
цитирай
8. esen - дали пропускаме
01.11.2006 19:09
или просто се случва това, което е трябвало да се случи. А животът е път в една посока - напред.
цитирай
9. viki02 - и да , и не
03.11.2006 16:50
Като те чета, напред не значи добре. Просто се предаваш. Или само така ми звучи. МОже би защото е написано красиво и ми се иска да продължи!
Аз винаги си казвам, така е трябвало да се случи. И знаеш ли защо? Защото по-малко боли. НЕ ми излизай с моите номера.
цитирай
10. viki02 - едно е сигурно
03.11.2006 16:53
дори да се разминаваме, нашето развитие продължава! ТОва НАПРЕД! Ние се учим...от всяка ситуация, ако го можем.
...Не! Тук не мога да се съглася! НИе създаваме ситуацията! А след това се учим от това, как сме я създали - добре или не много! НЕка първо я създадем качествено! Какво е това...така е трябвало да се случи. Като не се случи така ще кажем, естествено, за лично успокоение.
МНого е красиво, не трябва да е тъжно!
ДА...и може две деца , не само едно ;), и мноого стихове...
цитирай
11. esen - Благодаря, Вики!
03.11.2006 18:17
Знаеш ли, Вики, животът ме е научил, че това, което е предопределено ще се случи, независимо от нашите усилия да го предотвратим. Едва ли можем да бъдем пълни господари на съдбата си. Поне аз получих много уроци в тази насока. А съм непоправим оптимист и винаги се опитвам да мисля позитивно. Кой знае - може да се разделим с някого, защото след това е трябвало да срещнем някой друг и да сме свободни и отдадени на него;-)
цитирай
12. esen - Ето и продължение
03.11.2006 18:21
Но ти, Самота,
недей ме напуща,
поне до когато боли.

Утре ще купя
и нови обуща
да тичам за нови мечти...
цитирай
13. viki02 - хубаво
04.11.2006 01:35
и дано утре е по-мъдро от днес. Да, и аз смятам, че ... от наблюдения, опит...не се знае дали не е аз хубаво това, което ни се струва лошо!
цитирай
14. esen - Така е.
04.11.2006 13:04
Затова се опитвам да търся капчицата добро и в най-трудните моменти. Кой знае, може да са някой урок или подготовка, за да оценим хубавите неща, които ще последват...
цитирай
15. viki11 - Много зависи от ситуацията,
30.05.2008 05:55
често просто се отдаваме на чудеса и не правим нищо достатъчно, за да се случат, както ние сме решили.А и не умеем да ги случваме.
НЕ говоря теоретично. Наблюдавала съм как го правят ..... в друга държава. Те умеят да ги случват. Успяват да усетят пътя, защото освен че много желаят, и вярват, и имат също предишния опит от поколенията.
Сигурна съм в това, което тук споделям сега. Не ги случваме и се осланяме на съдбата. Защото е по-малко катастрофално и е безпроблемно да се примирим.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6139006
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133