Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 00:14 - Свободни поети в блог.бг - списанието, което надмина очакванията ми!!!
Автор: esen Категория: Хоби   
Прочетен: 15756 Коментари: 40 Гласове:
37



ПРИЯТЕЛИ!
Държа в ръцете си оригиналното книжно издание на първия брой на списанието. Емоцията е невероятна!!! Бях чела електронния вариант, но луксозното пълноцветно списание, с умело подбраните в него постинги е нещо съвсем различно - това е едновременно чувство на гордост, вдъхновение и удовлетвореност от споделената емоция и някакси колективен талант на всички блогъри!
УСПЕШЕН ПОЛЕТ, СВОБОДНИ ПОЕТИ!!!

image

Тук е мястото да благодаря:
- на Владимир Качаклиев за ентусиазма и перфектното осъществяване на идеята!
- на Кирил Кирилов за идеята, точния подбор и редактиране на списанието!
- на Ангел Иванов за всеотдайното включване с перфектен предпечат!
Благодаря на всички, които прегърнаха идеята и се включиха с предложените за включване постинги!
image

При мен са 15 броя от списанието. Който има път към Хасково може да ми се обади на тел.: 0888 10 10 25 и да получи екземпляр /или няколко/ от него. /До изчерпване на количествата:))))))))))))))))))))))/

image image image




Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. priqtel12 - Подкрепям напълно написаното от теб за списанието!
10.11.2009 00:25
Среднощни поздрави!
цитирай
2. esen - Среднощен лъч си! Благодаря за споделеното мнение!
10.11.2009 00:32
priqtel12 написа:
Подкрепям напълно написаното от теб за списанието! Среднощни поздрави!

цитирай
3. izvorche - охо
10.11.2009 09:40
Свободни :) Честито!
цитирай
4. furiika - Злате,
10.11.2009 09:50
и аз вчера получих списанието. Чувствата, които описваш бяха същите и при мен. Използвам случая още веднъж да поздравя екипа, който реализира тази идея.
Поздрави и хубав ден на всички!
:)))
цитирай
5. comfy - Радвам се на емоциите ти, Злат!! :)
10.11.2009 16:05
Хубав и щастлив ден и ти благодаря от името на всички! :)

Прегръдки и целувки! ***

к.к.*

цитирай
6. iliada - СПОДЕЛЯМ НАПЪЛНО ЧУВСТВАТА ТИ !
10.11.2009 20:41
Мното добре направено !:)
цитирай
7. veninski - Много е хубаво! Поздрави!
10.11.2009 20:58
Много е хубаво! Поздрави!
цитирай
8. monna1 - Утре го чакам, да пристигне и при мен..
10.11.2009 21:08
Ще споделя..
цитирай
9. esen - Благодаря, Вили!
10.11.2009 22:41
izvorche написа:
Свободни :) Честито!

Надявам се втори брой да не мине без теб. От първото имаш запазено едно при мен;-)
цитирай
10. esen - Благодаря за коментара и емоцията, Нели!
10.11.2009 22:44
furiika написа:
и аз вчера получих списанието. Чувствата, които описваш бяха същите и при мен. Използвам случая още веднъж да поздравя екипа, който реализира тази идея.
Поздрави и хубав ден на всички!
:)))

До нови срещи в следващите броеве!
цитирай
11. esen - Радваш!
10.11.2009 22:45
comfy написа:
Хубав и щастлив ден и ти благодаря от името на всички! :)

Прегръдки и целувки! ***

к.к.*


Благодаря, Кирил!
цитирай
12. esen - До нови прекрасности!
10.11.2009 22:46
iliada написа:
Мното добре направено !:)

Благодаря за споделянето, Илияна!
цитирай
13. esen - Благодаря, Венински!
10.11.2009 23:07
veninski написа:
Много е хубаво! Поздрави!

Поздрави и усмивки за теб!
цитирай
14. esen - Ще чакам, Монна1.
10.11.2009 23:17
monna1 написа:
Ще споделя..

цитирай
15. ulian - Поздрав от Юлиан
11.11.2009 08:49
Моят музикален поздрав за теб!
http://www.youtube.com/watch?v=Fcly8-RGhgw&feature=related
цитирай
16. viki02 - И теб ли не те вълнува,
11.11.2009 11:55
каква е целта на това списание?
Налъхва на мафия, а не на свобода. Казвам го като човек, който диша със свобода и знае вкуса й.
цитирай
17. esen - Благодаря, Юлиан!
11.11.2009 19:40
ulian написа:
Моят музикален поздрав за теб!
http://www.youtube.com/watch?v=Fcly8-RGhgw&feature=related

Обичам да слушам Моцарт! Благодаря ти!
цитирай
18. esen - Радвам се, че си тук, Вики!
11.11.2009 21:42
viki02 написа:
И теб ли не те вълнува, каква е целта на това списание?
Налъхва на мафия, а не на свобода. Казвам го като човек, който диша със свобода и знае вкуса й.

Списанието докосна мои близки хора, които не са привърженици на сърфирането в интернет като съпругът ми, колежките ми и други приятели. Мисля, че дори и само това е достатъчно като цел и смисъл на изданието.
Аз, която съм почти всяка вечер в блога и чета голяма част от постингите, тук открих такива, които съм пропуснала, но благодарение на прецизния подбор на редактора успях да прочета.
Доколкото за свободата, според мен тя е винаги нечия и винаги е свобода в определени рамки, а извън тях може и да тежи.
Надявам се, че отговорих на коментара ти.
Желая ти спокойствие и удовлетвореност!
цитирай
19. izvorche - аз...
12.11.2009 13:11
искам да питам това част от предизборна кампания ли е ?
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Това списание беше раздадено
12.11.2009 16:09
на премиерата на гостите на премиерата на най-новата книга на Маргарита Петкова-"Всичко", вчера съм направила за това събитие постинг, може да го видиш. Днес блога ми има рожден ден, каня те на чаша вино и парче торта.
цитирай
21. esen - Ако София е България
12.11.2009 22:36
izvorche написа:
искам да питам това част от предизборна кампания ли е ?

В Хасково няма избори в неделя. Ако бях софиянка щях да подкрепя нашия кандидат Теодор Дечев. Това вероятно вече звучи предизборно:))))))))))))))))))
Поздрави и усмивки за теб!
цитирай
22. esen - Честито, Невена!
12.11.2009 22:38
kasnaprolet9999 написа:
на премиерата на гостите на премиерата на най-новата книга на Маргарита Петкова-"Всичко", вчера съм направила за това събитие постинг, може да го видиш. Днес блога ми има рожден ден, каня те на чаша вино и парче торта.

Наздраве за твоя блог, за списанието и за успеха на изборите в София!
Прегръдка!
цитирай
23. kombakova - Съгласна съм напълно!
12.11.2009 23:35
Дори качих линка на постинга и моите познати да го видят.Поздрави, много усмивки добре, че Ви има!
цитирай
24. esen - Благодаря, kombakova!
13.11.2009 00:58
kombakova написа:
Съгласна съм напълно! Дори качих линка на постинга и моите познати да го видят.Поздрави, много усмивки добре, че Ви има!

Радвам се, че си тук!
Много, много усмивки за теб!
цитирай
25. inel379 - Радостта на вдъхновените за красота хора е и моя радост!
15.11.2009 15:44
ЗАЕДНО можем повече!
Расти душа! Расти и не старей!
Много слънчеви пориви!:)
цитирай
26. esen - Благодаря, inel379!
15.11.2009 23:24
inel379 написа:
Радостта на вдъхновените за красота хора е и моя радост! ЗАЕДНО можем повече!
Расти душа! Расти и не старей!
Много слънчеви пориви!:)

цитирай
27. viki02 - Не, не отговори. Въпросът може да се ...
20.11.2009 13:52
Не, не отговори.
Въпросът може да се зададе и така...
Кой и защо плати това ненужно списание, което с нищо не ни помага в тази криза. И именно заради кризата, когато възрастни хора и деца и родители страдат, дори от глад. Кой плаща тези списанийца и с каква цел? А тук нищо красиво няма - в целта.
Аз вече не питам, защо ме няма вътре. Макар че убийството на хора в системата за здравеопазване е по-сериозно от всички постинги, които могат да се видят в едно такова нагласено издание на "свои" хора!
А и подхода на редактора ми помогна да размера, че няма нищо приятелско в цялата работа.
цитирай
28. viki02 - МОже да се издава такова. . . . и вс...
20.11.2009 13:57
МОже да се издава такова....и всякакво издание на прищевки, когато хората нямат належащи болни и трагични проблеми!
Но спонсорът се намери именно сега, че и по изборите. :))))))))))))))

Ще си затваряте очите, защото сте в списанието? Много доблестно. И защо тази снимка е първа сред снимките???????
Не, нищо ценно не предлага това списание, освен това е и много лошо замислено, т.е. със задни мисли. А аз задните мисли не ги толерирам. Но май само аз сред т ова население, пострадало от робството та чак до днес. Докога?

Къде са народните будители? Ако ги намериш тук, значи си с тъмни очила. В това издание няма будители, нито съжалители. Изобщо не им пука за хората. Гледат себе си да набутат в издание. Да, точно така е.
И аз няма да подкрепя такова нещо. Няма и да мълча, както се забеляза.
Дори и заради това, че редакторът ми беше "приятел".

Добре, че е музиката, за да забравям за хората.
А би трябвало да има хора, за да чувам музиката. Би...
цитирай
29. esen - По тази логика...
20.11.2009 21:28
viki02 написа:
Не, не отговори.
Въпросът може да се зададе и така...
Кой и защо плати това ненужно списание, което с нищо не ни помага в тази криза. И именно заради кризата, когато възрастни хора и деца и родители страдат, дори от глад. Кой плаща тези списанийца и с каква цел? А тук нищо красиво няма - в целта.
Аз вече не питам, защо ме няма вътре. Макар че убийството на хора в системата за здравеопазване е по-сериозно от всички постинги, които могат да се видят в едно такова нагласено издание на "свои" хора!
А и подхода на редактора ми помогна да размера, че няма нищо приятелско в цялата работа.

По тази логика, след като има хора, които умират от глад/най-малкото/, не би трябвало да се строи, да се развива науката, културата, изкуството, автомобилостроенето и т.н., макар че те самите биха помогнали в известна степен за лечение и поддържане живота на много хора. Това е моето мнение. Твоето си изразила в два подробни коментара и аз ти благодаря за това. Разбирам твоята гледна точка и бих помогнала ако можех и с каквото мога, още повече, че животът ми е богат на подобни ситуации.
Когато слушам дейците на културата да се оплакват, че не се заделят средства за нея, разбирам, че също са прави. Намерил се е ентусиаст, който да се захване с издаването на списанието, хора които безплатно са вложили труда си и времето си, други които безплатно са дарили част от творчеството си. Да ги осъждаме ли? Аз мисля, че добрата дума би отворила много повече врати, отколкото неправилно адресирания гняв.
И пак повтарям - това е само моето скромно мнение.
Желая ти постигане на удовлетвореност!
цитирай
30. esen - Лесно е да осъждаме другите, но когато не виждаме доброто в помислите и намеренията, не осъждаме ли себе си?!
20.11.2009 21:56
viki02 написа:
МОже да се издава такова....и всякакво издание на прищевки, когато хората нямат належащи болни и трагични проблеми!
Но спонсорът се намери именно сега, че и по изборите. :))))))))))))))

Ще си затваряте очите, защото сте в списанието? Много доблестно. И защо тази снимка е първа сред снимките???????
Не, нищо ценно не предлага това списание, освен това е и много лошо замислено, т.е. със задни мисли. А аз задните мисли не ги толерирам. Но май само аз сред т ова население, пострадало от робството та чак до днес. Докога?

Къде са народните будители? Ако ги намериш тук, значи си с тъмни очила. В това издание няма будители, нито съжалители. Изобщо не им пука за хората. Гледат себе си да набутат в издание. Да, точно така е.
И аз няма да подкрепя такова нещо. Няма и да мълча, както се забеляза.
Дори и заради това, че редакторът ми беше "приятел".

Добре, че е музиката, за да забравям за хората.
А би трябвало да има хора, за да чувам музиката. Би...


"МОже да се издава такова....и всякакво издание на прищевки, когато хората нямат належащи болни и трагични проблеми!
Но спонсорът се намери именно сега, че и по изборите. :))))))))))))))" -
Мисля, че изборите не са определящи за излизането на списанието, което дори и да е прищявка се оценява много добре от хора, които са извън интернет и които го получиха от мен.

"Ще си затваряте очите, защото сте в списанието? Много доблестно. И защо тази снимка е първа сред снимките???????" - Списанието отвори още повече очите ми за красотата в прекия смисъл и красотата на словото и другите изкуства. А знаеш ли, сега дори ми е неудобно да си призная, че в началото се въздържах от участие, защото и аз като теб го мислех за излишно. Сгрешила съм! Така написаното стига не само до тези, които четем и публикуваме в интернет.
Аз не откривам задни мисли.

"Къде са народните будители? Ако ги намериш тук, значи си с тъмни очила. В това издание няма будители, нито съжалители. Изобщо не им пука за хората. Гледат себе си да набутат в издание. Да, точно така е.
И аз няма да подкрепя такова нещо. Няма и да мълча, както се забеляза.
Дори и заради това, че редакторът ми беше "приятел"" - Това немога да коментирам, не намирам основание за такива твърдения.

Нека в теб звучи най-прекрасната музика!

цитирай
31. tanyarisemova - Невероятно е списанието наистина. ...
22.11.2009 18:26
Невероятно е списанието наистина. И аз вече държа в ръцете си 10 броя от него, които ще бъдат раздадени на свищовлии регистрирани в блог.бг.
Имам честа да бъда и аз в това списание с моите ХАРТИЕНИ ЦВЕТЯ, когато ги видях толкова много се зарадвах, че ми идваше да фръкна като птичка.

И аз ще Използвам случая още веднъж да поздравя екипа, който реализира тази идея.
цитирай
32. ka4ak - Златке прекрасно семейство сте!Направо съм възхитен и за мен е чест,че се запознах с такива българи!
25.11.2009 23:28
31.05 03:45 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ В БЛОГ.БГ

Раздирах се да бъде или да не бъде,371 блогери влязоха на лични,нещо което се ражда за първи път и носи послание в себе си,какво да сторя,компромис с моите разбирания или и тогава дойде този коментар на Албена



allbi - СЛОВА ЗАВЕТИ - БОТЕВ
30.05 18:31
"Само онзи, който е свободен, само той може да се нарече човек в пълния смисъл на думата"

в. "Знаме" бр. 23, 27 юли 1875 г.

"Както окото е потребно за светлината, ухото за звукът, а разумът за разбирането и на най-простите истини,
така също науката, образованието и развитието са потребни за който и да е народ, за да достигне до известна
степен на своето благосъстояние..."

в. "Знаме" бр. 1, 8 декември 1874 г.

"Идеята за свободата е всесилна и любовта към нея сичко може да прави."

в. "Знаме" 22, 13 юли 1875 г.
и аз реших!Книгата

"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
вече се работи и ще бъде готова на 28.06.2009г всеки ще може да я получи на 30.06.вечерта на

JULY MORNING
за да посрещнем,заедно слънцето!

Тъй като това беше първия опит ,ще пусна списание СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg като първия брой ще излезе на 1.11.2009г пак ще бъде продукт на всички нас но


няма да има и грам компромис!Този път ще бъде

по Европейски правила и редактор на първия

брой ще бъде comfy извинете

в друг пост ще бъде разяснено подробно абсолютно всичко!
Владимир Качаклиев


НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ СПИСАНИЕ СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg НЯМА ДА БЪДЕ САМО ПОЕЗИЯ! СВОБОДНИЯ ПОЕТ ОЛИЦЕТВОРЯВА СВОБОДНИЯ ЧОВЕК СЪС СВОБОДНА МИСЪЛ И ДУША,А ПОЕЗИЯТА-СВОБОДАТА!! ТАКА ЧЕ В СПИСАНИЕТО ЩЕ ИМА ВСИЧКИТЕ РУБРИКИ НА blog.bg ОТ НОВИНИ ДО ДРУГИ!!!

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне! ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!


Нагоре
Следващ постингПредишен постинг
Аз се чуствам,гражданин на България!ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА БУКВИТЕ ПРИЯТЕЛИ!НЕКА НАШАТА КНИГА БЪДЕ СИМВОЛ НА ВЕЛИКОТО ДЕЛО НА КИРИЛ И МЕТОДИЙ!Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 3346

Злате,свободата си е страшна!Усмихната да е вечерта Ви!:)))
цитирай
33. esen - :)))
26.11.2009 01:00
tanyarisemova написа:
Невероятно е списанието наистина. И аз вече държа в ръцете си 10 броя от него, които ще бъдат раздадени на свищовлии регистрирани в блог.бг.
Имам честа да бъда и аз в това списание с моите ХАРТИЕНИ ЦВЕТЯ, когато ги видях толкова много се зарадвах, че ми идваше да фръкна като птичка.

И аз ще Използвам случая още веднъж да поздравя екипа, който реализира тази идея.

Аз вече се страхувам, че ще свършат бройките у мен, а желаещите да го получат са все повече.

Поздрави и усмивки за теб!
цитирай
34. esen - Благодаря, ka4ak!
26.11.2009 01:03
ka4ak написа:
31.05 03:45 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ В БЛОГ.БГ

Раздирах се да бъде или да не бъде,371 блогери влязоха на лични,нещо което се ражда за първи път и носи послание в себе си,какво да сторя,компромис с моите разбирания или и тогава дойде този коментар на Албена



allbi - СЛОВА ЗАВЕТИ - БОТЕВ
30.05 18:31
"Само онзи, който е свободен, само той може да се нарече човек в пълния смисъл на думата"

в. "Знаме" бр. 23, 27 юли 1875 г.

"Както окото е потребно за светлината, ухото за звукът, а разумът за разбирането и на най-простите истини,
така също науката, образованието и развитието са потребни за който и да е народ, за да достигне до известна
степен на своето благосъстояние..."

в. "Знаме" бр. 1, 8 декември 1874 г.

"Идеята за свободата е всесилна и любовта към нея сичко може да прави."

в. "Знаме" 22, 13 юли 1875 г.
и аз реших!Книгата

"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
вече се работи и ще бъде готова на 28.06.2009г всеки ще може да я получи на 30.06.вечерта на

JULY MORNING
за да посрещнем,заедно слънцето!

Тъй като това беше първия опит ,ще пусна списание СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg като първия брой ще излезе на 1.11.2009г пак ще бъде продукт на всички нас но


няма да има и грам компромис!Този път ще бъде

по Европейски правила и редактор на първия

брой ще бъде comfy извинете

в друг пост ще бъде разяснено подробно абсолютно всичко!
Владимир Качаклиев


НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ СПИСАНИЕ СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg НЯМА ДА БЪДЕ САМО ПОЕЗИЯ! СВОБОДНИЯ ПОЕТ ОЛИЦЕТВОРЯВА СВОБОДНИЯ ЧОВЕК СЪС СВОБОДНА МИСЪЛ И ДУША,А ПОЕЗИЯТА-СВОБОДАТА!! ТАКА ЧЕ В СПИСАНИЕТО ЩЕ ИМА ВСИЧКИТЕ РУБРИКИ НА blog.bg ОТ НОВИНИ ДО ДРУГИ!!!

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне! ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!


Нагоре
Следващ постингПредишен постинг
Аз се чуствам,гражданин на България!ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА БУКВИТЕ ПРИЯТЕЛИ!НЕКА НАШАТА КНИГА БЪДЕ СИМВОЛ НА ВЕЛИКОТО ДЕЛО НА КИРИЛ И МЕТОДИЙ!Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 3346

Злате,свободата си е страшна!Усмихната да е вечерта Ви!:)))

Казал си всичко! Ще добавя само, че вече се притеснявам, че няма да удовлетворя всички желаещи да прочетат списанието, а следващия брой още не е готов.
Поздрави и усмивки!!!
цитирай
35. ka4ak - Добро утро,Злате!
26.11.2009 09:09
И аз се притеснявам,че въпреки тиража,вече има само стотина Списания при мен!Днес ще пусна последния пост за първия брой!За втория,май се очертава същата корица...
Усмихнат да е денят ти!:)))
цитирай
36. tanyarisemova - И аз се притеснявам, че въпреки т...
26.11.2009 20:05
ka4ak написа:
И аз се притеснявам,че въпреки тиража,вече има само стотина Списания при мен!Днес ще пусна последния пост за първия брой!За втория,май се очертава същата корица...
Усмихнат да е денят ти!:)))


На мен корицата ми харесва, формата също...аз съм да си остане.
цитирай
37. esen - Благодаря, приятелю! Незаменим си!
27.11.2009 23:47
ka4ak написа:
И аз се притеснявам,че въпреки тиража,вече има само стотина Списания при мен!Днес ще пусна последния пост за първия брой!За втория,май се очертава същата корица...
Усмихнат да е денят ти!:)))

Харесвам корицата и съдържанието, а екипът е невероятен!
Спокойна нощ!
цитирай
38. esen - Така е, Таня,
27.11.2009 23:49
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
И аз се притеснявам,че въпреки тиража,вече има само стотина Списания при мен!Днес ще пусна последния пост за първия брой!За втория,май се очертава същата корица...
Усмихнат да е денят ти!:)))


На мен корицата ми харесва, формата също...аз съм да си остане.

Пожелавам на екипа още по-голям ентусиазъм в благородното дело към българската култура!
Усмивки за теб!
цитирай
39. viki02 - Има неща, от които съм удовлетво...
03.12.2009 23:33
Има неща, от които съм удовлетворена. Няма да остана да се влияя от такива "акции" като тази дружеска самоинициатива. Неудовлетвореност не ми е в характера.

А адресирам точно посланията си, защото нямам за цел да спра инициаторите, а безгласните съмишленици, които не знаят какво правят. Защото тези, които го правят, те имат своята цел. Не те са виновни. А тези, които им помагат, без да мислят.

Пък и проблемът не е мой с проблемите в здравеопазването. По никакъв начин. Той е общ. Защото обществото е направило така, че аз да нямам възможност да се лекувам без връзки и познати и много пари. Не че нямам познати и начини да го направя, но е гнусно. Това ми носят безсмислените послушни хорица без мозък. Поддръжниците!

А и чувството е особено, да говориш всеки ден с организатора на списанието и той да те лъже, че няма време, защото... парви това и онова. Докато разбереш, че просто е правил списание и те е лъгал. Защо? Крие ли се нещо, което не е мръсно поне малко? Не.

Верно, ще ви представят стиховете. Безплатно. Ще се опитат да ви правят популярни. Това не е моя работа. И не мисля, че така се прави. Но всичко извън това... моля, моля. То е все едно да харесам един убиец заради скъпия му костюм, без да се интересувам от целите му.
Нормално е ти да мислиш за стиховете ти , които са явно напечатани там.
А редакторът е сложил снимката си на първо място.
На това какво да кажа?
Красиви цели?


А колкото до добрите думи и отворени врати, отваряйте си ги. Аз не целя да отварям врати. Най-малко в блог, който отдавна съм напуснала мислено. Некоректността на блог.бг не е случайна. Нито временна. В основата нещата са мръснички. Граничи с глупави.
Нямам врати за отваряне. А добрите думи са ми за добрите хора и добрите цели. В тежките времена тежки цели.
А мазните думи в блога, за да се "печелят приятели" отдавна ги критикувам, не бих станала част от това лицемерие. Даже ако по приятелска линия те слагат в списание. Докато редакторът си говори с мен, сякаш никога не е правил нещо такова. Плътно до издаването.
Некоректни хора правят некоректни неща. Некоректни списания.
По-добре да беше стимулирал хората да пишат по-качествено.
цитирай
40. esen - Тъжно е, Вики...
04.12.2009 00:24
viki02 написа:
Има неща, от които съм удовлетворена. Няма да остана да се влияя от такива "акции" като тази дружеска самоинициатива. Неудовлетвореност не ми е в характера.

А адресирам точно посланията си, защото нямам за цел да спра инициаторите, а безгласните съмишленици, които не знаят какво правят. Защото тези, които го правят, те имат своята цел. Не те са виновни. А тези, които им помагат, без да мислят.

Пък и проблемът не е мой с проблемите в здравеопазването. По никакъв начин. Той е общ. Защото обществото е направило така, че аз да нямам възможност да се лекувам без връзки и познати и много пари. Не че нямам познати и начини да го направя, но е гнусно. Това ми носят безсмислените послушни хорица без мозък. Поддръжниците!

А и чувството е особено, да говориш всеки ден с организатора на списанието и той да те лъже, че няма време, защото... парви това и онова. Докато разбереш, че просто е правил списание и те е лъгал. Защо? Крие ли се нещо, което не е мръсно поне малко? Не.

Верно, ще ви представят стиховете. Безплатно. Ще се опитат да ви правят популярни. Това не е моя работа. И не мисля, че така се прави. Но всичко извън това... моля, моля. То е все едно да харесам един убиец заради скъпия му костюм, без да се интересувам от целите му.
Нормално е ти да мислиш за стиховете ти , които са явно напечатани там.
А редакторът е сложил снимката си на първо място.
На това какво да кажа?
Красиви цели?


А колкото до добрите думи и отворени врати, отваряйте си ги. Аз не целя да отварям врати. Най-малко в блог, който отдавна съм напуснала мислено. Некоректността на блог.бг не е случайна. Нито временна. В основата нещата са мръснички. Граничи с глупави.
Нямам врати за отваряне. А добрите думи са ми за добрите хора и добрите цели. В тежките времена тежки цели.
А мазните думи в блога, за да се "печелят приятели" отдавна ги критикувам, не бих станала част от това лицемерие. Даже ако по приятелска линия те слагат в списание. Докато редакторът си говори с мен, сякаш никога не е правил нещо такова. Плътно до издаването.
Некоректни хора правят некоректни неща. Некоректни списания.
По-добре да беше стимулирал хората да пишат по-качествено.

Тъжно ми е, че си изпитала огорчение, за което нямах представа. Тъжно е, че изказваш мнение, че стиховете ми могат да бъдат поместени само с връзки, а в списанието има само един мой стих и няколко снимки, които преди си коментирала като добри. Тъжно е, че не получаваш това, което се полага на всяко човешко същество - съчувствие и квалифицирана помощ, а и на мен се е случвало многократно, но пък ми се е случвало и да искат да ми помогнат (за детето ми), а да не могат и да виждам страданието и в очите на лекарите (това беше в едно друго време). За съжаление аз научих по най-болезнения начин, че не ние разполагаме със съдбата си - нашата и на близките ни. Ако прегледаш последните ми стихове, а и този в списанието ще се увериш в тъгата, която ми е донесла мъдростта натрупана от препатеното.
Аз не съм адвокат на редактора и ако имате нещо недоизяснено, то може да го направите в разговор помежду си. Но не съм съгласна да бъда наричана "безгласна буква", когато изразявам мнение различно от твоето.
Всеки си носи кръста. Моят се оказа достатъчно тежък, но пък позаякнах и се научих, че трябва да се търси, открива и изтъква и малкото хубаво в този живот.
Желая ти здраве и успехи в борбата за него!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6144169
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133