Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2007 12:41 - Защо не пееш, мила птичко!
Автор: esen Категория: Други   
Прочетен: 13302 Коментари: 33 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2007 12:46


imageimageimage
image
Зная, че днес не бива, но не мога да не споделя:(
Синьото папагалче вече го няма! Казваше се Кари:((((

Днес тъгувам, приятели! Надявам се да ме извините за този пост.


Тагове:   Мила,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. esen - Ще потъжа...
25.03.2007 12:47
Благодаря ти, Ани!
цитирай
2. candysays - Ой, милото...
25.03.2007 14:02
Потъжи си, пък ще ти мине... Хубаво е тук да споделяш не само радостите, но и болките си... Иначе няма да е истинско! Така че, не се тревожи, че си написала този пост...

С теб сме! {}
цитирай
3. esen - Благодаря ви!
25.03.2007 14:12
Имах нужда да сте с мен!
цитирай
4. candysays - За теб-
25.03.2007 14:13
винаги! {} {} :-*
цитирай
5. sashetu - ..
25.03.2007 14:15
Съжелявам за загубата...
Колкото и тъжно да е... все пак това е "чудото" на живота.. едни умират, други се раждат...
Дано другото да живее много дълги години..
Поздрави и горе главата, мила :-*
цитирай
6. radalia - Боли...
25.03.2007 14:21
...знам...
цитирай
7. esen - Благодаря ви за съпричастността.
25.03.2007 14:36
Боли, наистина. И си поплаках за птичето. То ми беше другарче 7 години и ми пееше.
Утре ще купя друго папагалче, същото на окраска...
Но зная, че няма да е същото!...
цитирай
8. comfy - Не тъгувай...
25.03.2007 15:16
Ще дойде нова радост - по-голяма, и може да не е под формата на папагалче...

Има едно предложение към теб - в поста ми за разходката из Кишинев - я кажи дали приемаш да организираш такава екскурзия, м-м?*
цитирай
9. esen - С удоволствие приемам предложението ти, приятелю!
25.03.2007 15:54
Знаех си, че тук всичко е по-истинско!!!
Благодаря ти, Кирил!
цитирай
10. esen - Имала съм и много по-тежки и тъжни моменти, Здравче.
25.03.2007 16:00
Но и сега искренно си поплаках. Може би тъгата трябва да си се изтъгува...
И зная, че вън грее слънце...
И съм утешена от съчувствието! Благодаря ти!:)
цитирай
11. tsvetamak - ...
25.03.2007 16:52
Винаги е тъжно, когато някое същество умира.
Но...такъв е животът. Редуват се радости и скърби.
Нека при теб е повече радостта:)
Поздрави!
цитирай
12. esen - Благодаря ти, Цвети!
25.03.2007 16:57
Да търсим и откриваме радостта в живота! Има я около нас и може би трябва само да протегнем ръка и да я уловим.
А другарчето на птичето(Рики) плаче пеейки... Така може милото. Дано му хареса новото другарче, което ще му взема утре.
Благодаря ти за споделеността! Поздрави!:)
цитирай
13. lemonpie - Ъммм,
25.03.2007 17:00
тъжно. Гуш.
Успех с новото другарче утре и да ни го покажеш.
цитирай
14. esen - Отиде си в пролетта...
25.03.2007 17:02
А до скоро пееше и летеше... Тъжно е...
Благодаря ти за съпричастността, lemonpie!
Прегръдка!
цитирай
15. zvezdichka - Живота е срещи
25.03.2007 19:32
и раздели и понякога боли, когато си свикнал с някого или нещо, което е било близо до теб. Но Слава Богу, че човек скърби, но и преживява разделите, защото на празното място идва нещо ново... Дано да е по-добро Злате.
цитирай
16. esen - Благодаря за съпричастността, Звездичке!
25.03.2007 20:41
Мъчно ми е за птичето, но ще се справя!
Не знаех, че толкова много ги обичам, а ето че загубата ми показа силата на привързаността. Какво да се прави - това е краят на всяко живо същество. Всеки идва и си отива...И все пак е тъжно!
Прегръдка за теб!
цитирай
17. flavie - ...
25.03.2007 22:38
оооооо есен ..знам какво ти е ..за десетия ми рожден ден ми подариха канарче..леле как му се радвах! Всяка сутрин ме събуждаше с неговата песен ,ама един ден не стана така ...май се беше простудило и затова така.. охх крехки създания са...Оттогава мина много време, но още си спомням дните в който ме е радвало и никога няма да ги забравя...Глупаво е някой да ти каже "не тъжи - това е само птичка" Как така? Ако си обичал нещо каквото и да е то е естествено да тъжиш за него .Този твой пост само показва че наистина много ди гаряла на него а това е прекрасно и говори за това какъв човек си ти. А времето -то лекува всичко дори и това ще мине колкото и да е ужасно.Сигурно ще ти се стори нахално едно 15 год.момиче да ти казва тези неща..не знам ..но го правя,защото съм го преживяла и искрено ти съчувствам
цитирай
18. esen - Благодаря, flavie!
25.03.2007 23:32
Тъжно е, когато секне птичата песен! Тъжно е!
Остана едното папагалче и като го гледам как тъжи сърцето ми се къса. И пее, милото. А може би това е неговият плач. На мен ми е празно и пусто. Тъгата трябва да се изживее. Така мисля.
И съм ти много благодарна, мило момиче, че съпреживяваш с мен тази загуба!
Прегръдка за теб!
цитирай
19. bilqnka - мила есен...
25.03.2007 23:36
знам какво ти е.
Аз имах 3 вълнисти папагалчета.Всяка сутрин се събуждах с тяхната нежна песен.
Бяха жълто, синьо и зелено.Красиви, точно като тези на снимките.
Една сутрин станах и жълтото непомръдваше от дъното на клетка.Много ми домъчня.Следващата седмица със зеленото се случи същото.Незнам по каква причина, грижих се както аз така и брат ми много добре за тях.
Синьото остана самотно, и може би заради това и то си отиде.Трите ги сполетя най-лошото и то за съвсем кратък период от време.
Много съжалявам за твоето папагалче.Знам колко е неприятно когато силно се привържеш към него и се случи такова нещо.
Поздрави и горе главата.успешна седмица ти желая
цитирай
20. esen - Толкова много съчувствие и съпричастност!
26.03.2007 00:03
Благодаря, bilqnka!
Сега аз също се страхувам какво ще стане със Зеленото папаглаче - Рики. Виждам, че му е тъжно и се старая да съм около него. Утре ще му купя компания. Дано му хареса!
Лека и спокойна нощ за теб!
цитирай
21. fiona - Много съжалявам, esen. :(
26.03.2007 00:13
каквото и да ти кажа, няма да намали болката ти. Поплачи си...
Лека нощ. Дано утрешния ден ти донесе радост.
цитирай
22. esen - Благодаря ти, Фиона!
26.03.2007 00:17
Поплаках си... И ще ми е тъжно още доста време.
Но животът трябва да продължи.
Лека и спокойна нощ за теб!
цитирай
23. esen - Благодаря, jones! Хубав ден ти ...
26.03.2007 12:49
Благодаря, jones!
Хубав ден ти желая!
цитирай
24. mmmmmmmmm - :(
26.03.2007 12:58
Знам,колко е тъжно,но...нищо не може да се промени...Винаги има край...
Новото ще го обичаш не по-малко!:)
И то ще те радва!:)
И ще те обича!!!:)))
цитирай
25. esen - Благодаря, mmmmmmmmm!
26.03.2007 13:52
За съжаление нищо не може да се промени. Но птиче ще има и сигурно ще го обичаме по същия начин.
Хубав ден за теб!:)
цитирай
26. анонимен - Да!
26.03.2007 14:59
И аз много съжалявам.
Съжалявам ,че не са ви държали в клетка и вас.
Горките птиченца.
цитирай
27. esen - tlnet,
26.03.2007 16:05
Тези птички са родени в клетка и ако я напуснат загиват. На съседите птичките избягаха и загинаха. Нашите нямаха желание да излизат и оцеляха два пъти по-дълго време.
А ние не сме ли в клетката на нашите разбирания и виждане на света?
Тъжно ми е! Но от днес имаме ново птиче и оцелялото е доволно. Това ми дава надежда, че ще свикнат заедно и ме радва. Някъде бях чела, че папагалите са ятни птици и могат да живеят само на ята. Когато се отглеждат у дома започват да възприемат тези които ги обгрижват за едни от тях. Питам се: не сме ли и ние в клетката?

Приятен ден!
цитирай
28. анонимен - ах
26.03.2007 16:14
Нищо на света не може да ме убеди,че живот в клетка си заслужава. Страшно много мразя зоопарковете.
Изключително лицемерно е да оправдаваме държането на животни в клетка,с риторични въпроси от сорта "не сме ли ние в клетката" ,"...бла бла вижданията ни за света бла бла...".
Всяко животно ще е около десет милярда пъти по-щастливо в 30те минути живот на свобода ,отколкото 7те години в клетката .
:-)
цитирай
29. sis - :(
26.03.2007 16:15
съжалявам...

Дано..да се заобичат бързо..с новото :):):)
цитирай
30. esen - Може би, tlnet! Може би...
26.03.2007 16:19
Но моите птички се нуждаят от грижа и аз ще им я дам! И може би са щастливи...
А щастието е тогава, когато си доволен от това, което имаш и си!
Така мисля!
цитирай
31. esen - Вече започнаха да общуват, sis!!! Радвам се!
26.03.2007 16:23
Подбрах птичето да е същото на външен вид. Не за заблуда, а защото не умея по друг признак. Оцелялото папагалче - Рики отиде до новата Кари и толкова се надявам да се харесат. Това мога да направя. Само това...
Благодаря ти за съпричастността!
цитирай
32. letisi - когато нещо красиво си отиде от нас
26.03.2007 23:42
нека се радваме че дори и за кратко е било наше....
цитирай
33. esen - А може би е на по-добро място...
27.03.2007 00:27
Остават спомените... Но не е ли така с всичко?
Благодаря ти, че си тук, letisi!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6139014
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133