Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2012 21:56 - Какво е това "МУЖ" и как да го познаем?!
Автор: zai4o Категория: Тя и той   
Прочетен: 2950 Коментари: 13 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да, всичко посочено по-долу е самата истина, изведена от практическия ми опит с онуй нещо, дето му викат "МУЖ"!
 Няколко слаби места, които ако се проявяват в мъжа до вас (или под, над и зад вас), трябва мноооого бързо да избягате.
Но за да стигнем до самите изводи, отнели ми минутки размисли и констатации върху несложната мУжка психика, първо трябва да уточним какво е това "МУЖ" 
"МУЖ" е нещо като мъж, но с малка разлика посредата. За съжаление, най-важната разлика. Но за да го кажа с едно изречение мУжът е тази лоша вариация на мъж, която ни кара да си помислим следните три неща:
1-во: "Този има повече дразнещи женски черти от мен! (аз в случая съм жена)"
2-ро: "Голяма грешка! ТРЕВОГА! Код "ЧЕРВЕНО"!!!"
3-то: "Дали ако отида до тоалетна, и не се върна, ще забележи?!"

Та това странно животно МУЖ завзема все по-големи територии и съвсем скоро застрашава да  вкара "мъжа" в червената книга на изчезващите видове. МУЖ-ът е женствена мутация на мъжа и ...... обикновенно е гей, който иска да спи с жени! Душевен гей!
Та някои признаци ви бях обещала..... Ето и как да го познаете:

- МУЖ-ът не гледа и не се интересува от футбол, освен от Кристиано Роналдо!!!!! (Много внимавайте, това е най-важния критерий! По дяволите, кой уважаващ себе си мъж не гледа футбол?!)
- МУЖ-ът не обича да пие бира! Той пие Бейлис, мартини или други ЖЕНСКИ напитки!
- МУЖ-ът има по-дълга от 5 см коса, която старателно оправя всяка сутрин, за да всеки кичур да е в модерна и различна посока.
- МУЖ - ът много често кара BMW, но не защото е фен на марката, а си мисли, че така би заприличал поне малко на мъж!
- МУЖ-ът е лицемер и клюкар! (Предупредих ви за най-лошите женски качества!)
- МУЖ-ът чете женски романи, уж за да рабира по-добре жените! (но колкото повече се опитва да ги разбира,толкова по-голяма жена става)
- МУЖ-ът разбира от модни марки, повече от вас!!!
- МУЖ-ът прави разлика, дали чорапите са му от памук, вискоза или бамбук.( Чорапи от бамбук ли?!!!!)
- МУЖ-ът знае как се прави крем "Брюле". (Изключваме готвачите.)
- МУЖ-ът следи стайлинга на фолк певиците и излиза по магазините с мама!!!
-....................

Та надявам се, съм успяла леко да щриховам този дразнещ образ!
Ще съм ви много благодарна ако и вие допълните с някоя дразнеща черта, която ви е мотивирала да се измъкнете през прозорчето на тоалетната при среща с такъв "ферментирал" от подсладители МЪЖ!



Гласувай:
7



1. zai4o - Допълнение!
18.07.2012 22:00
Забравих да отбележа, че МУЖът не си държи на обещанията!
цитирай
2. za66to - ей, значи...
18.07.2012 22:08
Ей, значи, не спряхте да ги дъвчете тези мъже!
цитирай
3. анонимен - А бе ква е тая тъпа недоебана кифла ...
18.07.2012 22:12
А бе ква е тая тъпа недоебана кифла дето все пише постинги за мъжете!Голяма специалистка!
цитирай
4. анонимен - Скъпа, моята приятелка която е на 48 като мен...
18.07.2012 22:21
Скъпа, моята приятелка която е на 48 като мен има следната Теория, която аз лично споделям на 100 процента! Ако жената е жена и мъжа е мъж, така че жени, бъдете жени и мъжете до вас ще са мъже! Толкова е просто! Поздрави от един Мъж, дето също не гледа мачове, но пие бира и не страда от липса на богата женска компания!
цитирай
5. анонимен - Нормално е да мислиш така, щом в момента не гледаш мача!
18.07.2012 22:33
анонимен написа:
Скъпа, моята приятелка която е на 48 като мен има следната Теория, която аз лично споделям на 100 процента! Ако жената е жена и мъжа е мъж, така че жени, бъдете жени и мъжете до вас ще са мъже! Толкова е просто! Поздрави от един Мъж, дето също не гледа мачове, но пие бира и не страда от липса на богата женска компания!

цитирай
6. zai4o - :)))
18.07.2012 23:20
анонимен написа:
А бе ква е тая тъпа недоебана кифла дето все пише постинги за мъжете!Голяма специалистка!

Другото може да е вярно, но недое***а - не! :)
цитирай
7. za66to - Нешо не ми се...
18.07.2012 23:27

"Другото може да е вярно, но недое***а - не! :)"
Нещо не ми вярва! (:
цитирай
8. zai4o - Хехехе
18.07.2012 23:29
Ехее, много лични нападки! Не се засягайте, мъже, няма защо :D:D:D
цитирай
9. zai4o - :)
18.07.2012 23:39
Всеки с истината си :)
цитирай
10. bubulino - Даааа
19.07.2012 03:14
Ами нали искахте да ви разбираме, да ви четем мислите мили дами. Ами на ви сега мУжове и никакви мЪжове. А и нали вие сте ни майките?! Сърдете се на себе си, че такива ни направихте. Вчера ми стана вишновката. Днес ще я опитам докато изпера и изгладя :)))
цитирай
11. анонимен - ааах
19.07.2012 09:29
Не бива да поставяте всички ни под общ знаменател, защото и ние може да обобщим, че всички сте к**ви!
цитирай
12. анонимен - до Зайчо
19.07.2012 13:05
zai4o написа:
Забравих да отбележа, че МУЖът не си държи на обещанията!

Абе ти ква си бе, недоебана кифла такава?! Приискало й се истински мъж, ми няма, всички станахме гейове, защото жените са като теб-нахални и се мислят за голяма работа. Много си отворена бее. Гениални констатации направи. Фрустрирана недоебана путка.
цитирай
13. zai4o - Забравих да отбележа, че МУЖът не си ...
19.07.2012 14:16
анонимен написа:
zai4o написа:
Забравих да отбележа, че МУЖът не си държи на обещанията!

Абе ти ква си бе, недоебана кифла такава?! Приискало й се истински мъж, ми няма, всички станахме гейове, защото жените са като теб-нахални и се мислят за голяма работа. Много си отворена бее. Гениални констатации направи. Фрустрирана недоебана путка.

Може и така да е, въпрос на мнение :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zai4o
Категория: Тя и той
Прочетен: 58338
Постинги: 10
Коментари: 65
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930