Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2014 12:16 - Разбивач на женски сърца
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13085 Коментари: 39 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Признавам си, така е - разбивач съм на женски сърца. Кво да правя. Не че го искам – нееее, ни най-малко даже! Може да кажете, че е дар Божи, ма за мен си е проклятие. Нищо, че с дни се мъча, тренирам пред огледалото, изричам „Петър плет плете, през три плета преплита” и други от сорта по милиард пъти на ден, докато се жабуря с разтвор от хума и ленено масло. Все таз – не помага. Застана ли пред жена, тръгна ли да кажа нещо, езикът ми се връзва на фльонга и почва да се дави в слюнка. Ще кажеш, че съм си натъпкал устата с мръсните чорапи на дядо от преди Първата световна война и въздух не ми достига, та въртя очи като бесен, пуфтя като презобено добиче и се потя като Веско Маринов на концерт. А от устата ми излиза само едни „гкккххх”, „хрррзззз”, „ццшшшшккк”, „плтхххцззъъъфффффф”…
    И ги разбивам. Жените. До една. А те пък – мен.
    Запознанствата ми започват винаги в нета, там не пелтеча. Но правиш-струваш – очите искат очи да видят. И ако във виртуала с момата забравяме кое време е станало, то в реала срещите ми траят максимум десет минути. Максимум! И в повечето случаи приключват с гръм и трясък в болницата. Просто в най-добрия случай жените си мислят, че съм получил астматичен пристъп, или правя някакъв странен гърч пред тях, та хич не се помайват и викат бърза помощ.
    Казах „в най-добрия случай”, защото... ох, откъде да почна?  
    И идея си нямате как може да реагира една жена с разбито сърце. А реагира!!!
    Сещам се за една – беше решила, че уроки нещо съм хванал, та едва не ми проглуши ушите с дрънчане с някакви чанове, които извади от дамската си чанта. От дамската си чанта - !?!? Накрая ме нарита, изричайки някакви заклинания да не я срещам никога веч. Което пък ме подсеща за друга дама, която веднага ми постави диагнозата задавил се с дъвка, бонбон или знам ли я и аз с какво, и така ме бъхта с чантата си по гърба, така ме ръгаше с колена в стомаха, че две седмици изкривен ходех и на магия си поемах въздух.
    Веднъж една среща ме отведе в полицията. Толкова явно знаеше номера на бърза помощ момичето. Спах една нощ в ареста с не питайте какви момци /но, моля, моля - излязох си пак мъж!/, на другата сутрин полицаите ми се смяха, смяха, като им казах какъв ми е проблемът с жените, отнесох няколко дружески первания зад врата и прозвището „артист” и ми намекнаха, че втора среща с тях няма да ми се отрази добре.
    Хубаво, ама аз не играя. Разбирате ли? Просто… Просто кога Господ раздавал умения за омайване на жени, аз съм се редил на опашката на каръците. Няколко пъти поне. И хайде мен остави ме, ами тези красавици, дето доверчиво тръгват за среща с мен, м? Душици!....
    Помня една русокоска. Истинска фея. С дълги подскачащи буклички, сини очета, пърхащи с мигли, нацупени устнички и едни ми ти дълги, дълги, километри сякаш крака! Мечта! Сбъдната при това! Толкова много исках да й кажа, че е прелестна, неотразима, очарователна, а… а тя ме събори насред площада и натика ръка в устата ми. Мислеше, че езика съм си глътнал. То така и си беше, ама… в преносния смисъл.
    Преди година пак среща. Брюнетка, шоколадова коса и шоколадова кожа, нежна, разбираща, няма начин, викам си – ще ме схване и мен. И добре ме схвана де - викна екзорсист. Демон се бил вселил в мен, та такова къпане ми удари екзорсистът в светена вода, така ме би с един ръждив железен кръст, че опасността от задушаване с тамян ми се стори проява на нежност. Ужас!...
    Всеки друг на мое място би се отказал, ма аз - не. И попадам на жена, ама жена, ви казвам - изваяна отвсъде: кръстчето - тънко, дупето - негърско, гърдите – едри, напращели – свят да ти се завие. А аз почнах врат и очи да въртя и да муча десет минути, преди да стигна до нея. Заради нея изкарах две денонощия изолатор, после още пет дена бях в някакъв център за лабораторни изследвания, и още толкова в заведение за душевноболни. Изваяната ми хубаваица бе решила, че съм извънземно някакво.
    Ох!...
    При следващата среща бях уж по-добре, в смисъл бях преди всичко на тикове и дишане като риба на сухо. Че като рече онова ми ти моме „зомби” и край! Ти да видиш на какво му се вика крясъци, пищене, мятане по мен на камъни, фасове и вся друг боклук от улицата с всевъзможни проклятия. Милата тя!...
    Ми хе пък преди два дни пак среща. И тя ми казва „каратистка съм”. Каза ми, че съм пробуждал инстинктите й за оцеляване. Не останах да разбера какво точно означава това – избягах.
    Изобщо… какво да ви разправям… Гадно е. За момичетата най-вече. Поставям се на мястото им и ги разбирам. Щото съм хубавец, разбирате ли? И ей! - не се шегувам! Наистина съм хубавец и във всичко друго ме бива, ама на – в разговори с жени – тц! Пък не искам да разбивам сърцата на жените, искам да ги обичам - разберете ме! Ама не знам какво да правя. Как да се преборя с това? Какво още да направя?  Да помогнете с идеи, нещо, а?...





Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zlatkostanoev - Както винаги – изящно чувство за ...
20.02.2014 12:42
Както винаги – изящно чувство за хумор, поднесено по подобаващ начин. Поздрави!
цитирай
2. martito - анонимен 1,
20.02.2014 13:02
:) Простете невежеството ми, но малко помощ ще ми трябва, че аз къде ли не се "завъртам", таа... кой е Ловъра? :)
цитирай
3. martito - zlatkostanoev,
20.02.2014 13:03
Благодаря! :)
Поздрави и весело настроение!:)
цитирай
4. tit - ми, не приказвай!;)))
20.02.2014 13:21
Направо премини към действия!
Жените без това обичат да се чува само техния глас!:))

Намиг, Март!;):))
цитирай
5. martito - tit,
20.02.2014 13:41
Е те тва е ! Какво ще си игаре на ухажване и сваляне на звезди - това е за неубаФците, па той си е Убавец:)))))))))))))))
Правилно! :)))))))))))))))

Весело настроение, tit:))
цитирай
6. martito - анонимен 7,
20.02.2014 14:02
Аха..... а стари обувки оправя ли? ;)))))))))))))))))))))
Шегувам се:))
Веселко настроение, анонимен:)
цитирай
7. nyemecama - о
20.02.2014 15:31
миличък
ела при карсивата Любов
и забрави за този лов
на гиздави моми
с празни глави
хи-хи-хи
:*
цитирай
8. martito - nyemecama,
20.02.2014 15:58
:))) Ти си пак тук, красавице:))))) И даваш голяма награда за моя героин Дон Жуан:) Като нищо ще се засили към теб, нали Любов си:)))))))))))
Весело настроение, момиче:)
цитирай
9. martito - sanyko,
20.02.2014 20:52
:)))))))))))))))))))))) Палавницееее ти - харизвам ти го:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Мартичке, ти милост нямаш ли?!?
20.02.2014 21:51
Със сълзи и сополи съм се смялана твоя героин. Нали се сещаш, с моето въображение на секундата си го представих как мота език и се върколи. Пък съм го и виждала, моят мъж беше така на изпит. Ама мъка си е, де! На всички ни даваше консултации, а като дойде ред да говори - нищо. Добре, че се усетиха хората и взеха да го изпитват писмено. Та на твоя човек това предлагам, да се прави на ням и да пише, доде момата падне, после думи не трябват :)
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Мисля да му сваря някоя билка та да се ...
20.02.2014 22:30
Мисля да му сваря някоя билка та да се освести и да не си плете езика. Я ми го прати този юнак и му кажи, че не отива на среща с поредна хубавица, за да не се плаши, пък аз си знам работата:))
цитирай
12. makont - Боже, та този е манна небесна.
20.02.2014 23:14
Мартичко, вземам го. Ще си мучи, аз ще се правя, че го разбирам и ще си правя каквото искам. Мъж мечта. Усмивки, страхотна си!
цитирай
13. анонимен - Извинявай, но е малко тъпичко. Още ...
21.02.2014 07:18
Извинявай, но е малко тъпичко. Още малко и да стане смешно, но не става.
цитирай
14. martito - 4aiotgluhar4e,
21.02.2014 09:15
Виновно свеждам глава...:))))))))))))))))))))))))))
И аз съм виждала такива изяви на изпит:))) Даже моят първи изпит щеше да протече в пълна тишина, ако не беше прозорецът:))) Той ми беше спасител:)))))))))))))
Да си нагушкаш мъжа:) Пък героят ми шса прави на ням:)))))))))))))))
И да си знаеш - чакам да ти дойде вдъхновението:))
цитирай
15. martito - kasnaprolet9999,
21.02.2014 09:17
:)))) Занех си, знаех си, че има билкааа!! Не може да няма лек за тва чудо бре:)))))))
Пращам ти го с експреса:))))
Нищо му не казах:)))))))
цитирай
16. martito - makont,
21.02.2014 09:20
:)))))) Ей, това му хааресвам аз на телците - винаги ще намерят хубавото и в най-старшно-много-мега-хипер-и-т.н. заплетена и на вид непреодолима ситуация:)))))))))))))))
Така погледнато героят си е наистина мъж мечта:))))))))))))))))))))
Ухиленоо гууушшш за мопитата и веселко настроение за теб, Майче:)
цитирай
17. martito - kushel,
21.02.2014 09:21
Извиненията ти са приети - успокой душицата си :))))))))))))))))
цитирай
18. furiika - стигам до извода,
21.02.2014 10:05
че твоя героин е един джентълмен:))))
Джентълмен - това е мъж, който жената още не е опознала, както трябва.
Успех на героина и на следващите късметлийки, които ще го срещнат и не само това, ами и ще го опознаят - Дай, Боже!(или да не дава Господ), което си изберат!:))))
Усмивкиии! ;)
цитирай
19. dohodat - браво
21.02.2014 11:36
забавно хаха :)))
цитирай
20. martito - furiika,
21.02.2014 12:19
:))) Ех, ама как правилно си го схванала героина ми:)))))) Щастлив е до небесата:))))))))) Ще го опознаят - добри съвети получи:))))))) Па и той не е от тия, дето ще си кажат - отказвам се. Не!:)))) Напред, та ако ще... да го нацелуват:))))))))))))))))))))))
Веселко настроение, Фурииии:))
цитирай
21. martito - dohodat,
21.02.2014 12:20
Весело, весело настроение! :))
цитирай
22. borjanmljakov - Доста тъпо разказче.
21.02.2014 12:58
Подозирам, че авторът се схваща като остроумен.
цитирай
23. tit - подозирам, че сред коментиралите има пелтеци!:))
21.02.2014 13:21
Това не е болка за умиране, споко!:)))
цитирай
24. martito - borjanmljakov,
21.02.2014 14:09
Леле, не мога да повярвам - каква чест за мен е, че сте коментирали в блога ми! :))
Моля ви - не спирайте, аз ще продължа да пиша:))))))))
цитирай
25. martito - tit,
21.02.2014 14:12
O, да, има и такива:)) Което като автор ме радва - героят ми се оказва не чак такава измислица;)))))
цитирай
26. borjanmljakov - Не се ласкайте.
21.02.2014 18:15
Вниманието ми към некадърни списуватели е от систематичен характер - интересува ме явлението, а не експонентите му, защото те са глупаци.
цитирай
27. martito - borjanmljakov,
21.02.2014 18:55
:)))))))))))))))) Е, не мога да не се почувствам поласкана - моля ви се, та това си е втори коментар от вас:))))))))))))))))))))))
цитирай
28. vishnichka - Бе голям фантазьор този разбивач,
21.02.2014 21:57
блог има ли?
Да го избикалям отдалече, че току виж ме заговорил!:)
цитирай
29. vmir - Мдааа, обаче сега ти ми разби сърцето.
22.02.2014 09:56
Щото си ме описала почти както си беше. Изобщо, ухажването на жена си е начинание с доста непредсказуеми последствия. Тъпото е, че когато глътнеш джама поради неудържимо харесване, сякаш всичко се обръща срещу теб и няма връщане назад. А когато срещата се случи в моментите ти на спонтанно изпростяване, би могъл да да получиш досадно благоразположение и трогателни грижи дори от най-прелестните създания.
Абе, Божа работа, ох...
цитирай
30. martito - vishnichka,
22.02.2014 10:55
:)))) Не знам дали има блог... ама се пази от момци добри писачи - че нали героя ми го бива да пише, тааа...;)))))))))))))))))))))
цитирай
31. martito - vmir,
22.02.2014 10:58
... Какво да кажа.... Дай да изпием по едно кафе и да поставим под крак това с разбиването:)))) Ся ние сме си просто блогъри, не кечисти;)))))))))

Инак си прав - това с жените е .. опасна работа, понякога взривоопасна, понякога лесна, но никога предсказуема:)))
Весело настроение:))
цитирай
32. vmir - 34. martito,
22.02.2014 12:07
Именно,
Весело и на теб:))
цитирай
33. martito - vmir,
23.02.2014 09:55
;)
цитирай
34. mvls - Оправи ми настроението с този ра...
24.02.2014 17:14
Оправи ми настроението с този разказ. Весело е при теб. Харесва ми и това, че пишеш на БЪЛГАРСКИ и без превземациите на журналисти и писачи, които смятат, че използвайки чужди думи, изглеждат образовани и умни. Весела седмица ти пожелавам!
цитирай
35. martito - mvls,
25.02.2014 11:56
:) Използването на "завъртосани" думи не прави от човека човек, нито пък го превръща в ценност или гений - съгласна съм с теб:) А аз просто не обичам терминологията и сложните думи:)
Весело, все веселко да ти е:)
цитирай
36. dorichela - Надееееенцееееее,
25.02.2014 12:06
от смях никакъв съвет не мога да му дам на горкия... да врътне няколко за отскок преди среща :)
цитирай
37. martito - dorichela,
26.02.2014 11:21
:))))))))) Ааааа, успяла сииии:))))))))))))))))))
Ще запрактикува и това:)))))))))))))))
цитирай
38. zabavnata - Леле, опашка се извила за убавеца!
04.03.2014 10:58
Къш, хиени такива. Чакай да ви поразбутам малко. Явно е срамежлив младежа, а това си е ценно качество. Готин тип и аз си го заплюх. Да не сте посмели да го пипнете, че ще падне женски бой.:))
Мартичко, поздрави! Пак да напишеш нещо за този сладурко.
цитирай
39. martito - zabavnata,
05.03.2014 12:45
:)))))))))))) Кефиш, жено забавна, темпераментна, пламенна:)))))))))))
Написах - а теб те чакам с продълженията:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852749
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663