Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2009 00:32 - Сливане - нов клип
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 2343 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 19.07.2009 01:15


Един прекрасен клип на Юри Маринов



Сливане

Любовна лирика
автор: ESEN

За кой ли път с очите ти поглеждам,
за кой ли път с душата ти трептя.
За кой ли път гласът ти ме повежда –
без теб дори е трудно да сгреша.

За кой ли път убивам тишината
да онемее, аз да я сразя.
Да плаче тя, а аз да съм с крилата,
с които пак до теб да прелетя.

За кой ли път във синьото на мрака
съзирам малки, светли петънца.
И в тях прилежно сгушена ме чака
от тебе подарената тъга.

За кой ли път? Звездите онемяха
потулени от облаци от страст.
Останаха под миглената стряха
две очи и моите във тях.

Публикувано тук

А този клип открих чрез Гугъл, направен от Ваня Драганова, на която също благодаря!

http://www.vbox7.com/play:025ce913


10 July 2009
Коментари   image image image image image image image image image общо: 3
image esenzm каза:
Хареса ми! Благодаря! image


преди 1 мес. 3 седм. image breg каза: Невъзможно е човек да остане равнодушен след това произведение!
image
скрийотговори на breg   преди 1 мес. 3 седм. image koinova каза: image imageБЛАГОДАРЯ! imageПРЕКРАСНО КЛИПЧЕ! скрийотговори на koinova   преди 1 мес. 3 седм. image biju49 каза: imageimageimageimageimage
Много силно стихотворение!
"...Останаха под миглената стряха
две очи... и моите във тях!"
А Клайдерман...дали има някой, който да не го харесва...
Благодаря за изживяването и удоволствието!!!
скрийотговори на biju49   image

image

image





Гласувай:
13



Спечели и ти от своя блог!
1. hel - Страхотно стихотворение, есен!
19.07.2009 02:53
А клипчетата са много хубави. Все пак второто май бих си го пускала по-дълго.
Среднощни поздрави!
цитирай
2. esen - Благодаря ти Хел!
19.07.2009 12:19
hel написа:
А клипчетата са много хубави. Все пак второто май бих си го пускала по-дълго.
Среднощни поздрави!

Радвам се, че сподели емоцията ми!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6134630
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133