Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2009 00:21 - Из архивите
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 8493 Коментари: 24 Гласове:
6

Последна промяна: 10.07.2009 16:25


image Тази вечер, разговаряйки с приятел в скайп, съвсем непринудено вмъкнах стих и за да го цитирам целия се разрових в блога си. За моя най-голяма изненада открих стих, който напълно съм забравила, че съм писала, а коментарите под него ми се видяха още по-интересни и затова ще ги споделя отново тук.
Желая ви усмихнато настроение. Бъдете обичани и обичащи!!!

http://esen.blog.bg/izkustvo/2007/01/14/jivotyt.35816

14.01.2007 22:27 - Животът

image

Животът - този въглен жив,
разпалил хиляди надежди, image
пламтял понякога красив,
но също често смръщвал вежди.

Животът - този апогей,
изпепелявал ни телата,
той трябва тъй да се живей,
че да въздига се душата.

Животът - шареният свят -
подарък светъл за телата,
той винаги е бил богат
прашинки давал ни позлата.

Животът - дал е и отнел,
а толкоз много ни се иска
тоз въглен все така да тлей
и топлина за нас да плиска.

Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 603 Коментари: 28
image
url_site = "http://esen.blog.bg/izkustvo/2007/01/14/jivotyt.35816"; image
svejo_url="http://esen.blog.bg/izkustvo/2007/01/14/jivotyt.35816"; svejo_bgcolor="FFFFFF"; svejo_skin="compact"; svejo_theme="red"; Коментари 1. mi6ka66 - * * *
14.01.2007 22:32 Животът казват бил игра,
а хората - добри актьори ...
Избирам си да съм добра
и мила, въпреки декорите ...

Избирам си да съм с любов,
към всяко нещо и към всеки.
Денят да славя, че е нов ...
да мисля смело във куплети ...

Животът май е свобода ...image
Свободно в него си избирам
да бъда в роля на жена ...
И да живея ... до умиране ;) 2. letisi - раят не е място ...раят е миг който трябва да приемем в сърцето си...
14.01.2007 22:40 нека този миг завинаги е в теб... 3. esen - На mi6ka66
14.01.2007 22:46 Животът сцена е за нас
ала неписан е сценария.
Играем нашата игра,
а ролята ни друг избрал я е.image

И режисьор и сценарист
умело все ни направляват.
И който е добър артист
свободен избор получава.

Така, че нека сме добри
и ролите си да не сричаме.
Тъй Бог с любов ще ни дари,
със силата да се обичаме.:) 4. mi6ka66 - В ролята "ЧОВЕК" ;)
14.01.2007 22:51 Сценарий май
си всеки пише
и също сам
го одобрява ...
Нормално е
щом се обличаме
за роля що
ни подобава ... 5. esen - Благодаря, letisi!
14.01.2007 23:01 Нека всеки има своя рай! Нека всеки намери кътче в сърцето си за мига на щастието, когато се чувства обичан! 6. esen - В сценария на живота - за mi6ka66
14.01.2007 23:11 В избрана роля се обличаме
и после смело я играем.
Декорите край нас накичени
опитваме да разгадаем.

Държим във шепата съдбата си
и да е хубава мечтаем.
Дали ще можем със играта си
да скътаме в сърцето рая?! 7. mi6ka66 - ***
14.01.2007 23:27image От раждането още на душите ни
безценен дар на нас ни е дарен ...
Свободен избор ... и следи разчитаме ...
и не живеем само ден за ден ...

Държим съдбата в шепи яко стиснати.
Юмрук било, твърдят ... ала не би ...
И ето, щом почувстваш се подтиснато ...
Юмрукът ... шепите си ... разтвори :))) 8. esen - ***
14.01.2007 23:54 Безценен дар животът е, не споря
и изборът щастлив или нещастен
ни води по пътеките нагоре,
смело преодоляваме препятствия.

И първата си глътка въздух взели
ръцете си преплитаме в прегръдка,
слухът напрягаме за трели
по пътя тръгваме със бодра стъпка.:))) 9. mi6ka66 - * * *
15.01.2007 00:08 И чуваме, щом искаме да чуем ...
Усмихваме се, щом ни се усмихва ...
И виждаме, и можем, и си струва ...
душата често в мисли да притихва :)))image 10. esen - ***
15.01.2007 00:20 И мислите да споделим красиви,
а слънцето в очите ни да свети.
В живота си да бъдем живи,
в душите - истински поети.:))) 11. mi6ka66 - * * *
15.01.2007 00:29 Живей красиво! Утрото дарявай
с най-нежната, пленителна усмивка ...
Когато те превиват, се изправяй ...
Така ще бъдеш истинска щастливка.

И ето на красиви пеперуди
танцуват пак из ниви жълтозлатни ...
О, нека смятат всички, че сме луди,
но да ... да се живее е приятно :))) 12. esen - Най-истинското чудо, че ни има, ...
15.01.2007 00:47 Най-истинското чудо, че ни има,
вълшебството красиво да живеем,
да бъдем в пролет, лято, есен, зима
изкуството Живот да овладеем.

Мечтите ни - таз тлееща жарава
вятърът във огън да превръща.
След нас по нещо да остава,
когато тук ни няма, да ни връща!:))) 13. zvezdichka - Отново точно попадение :)))
15.01.2007 00:48 право в целта! Страхотно стихотворение Есен :))). Много истинско и живо...
А и вие не скучаете тука :))). Поздравления за двубоя, който се е заформил и изливате ценното от вас - способността да дарявате радост :). 14. esen - Радваш ме, zvezdichka!:)))
15.01.2007 01:07 Толкова ми е приятно да чуя думите ти! Благодаря ти!

С прекрасната мишка тук си играем.
Търсим в живота доброто, мечтаем.
И ето от тази неизчерпаема тема
вече на път е да стане поема.:)))imageimage 15. candysays - :))))
15.01.2007 07:27 Прекрасна поема аз тук прочитам,
и в деня си прекрасен окрилена политам,
щом вий ме обичате,
щом аз ви обичам,
в живота смело поемам
и тичам............. :))) 16. zvezdichka - :)))
15.01.2007 07:44 Живота ме привлича пак със страст,
към него устремявам се и аз,
с усмивка ведра на лице,
че новият ден заветно ме зове... 17. kardamom - прекрасни стихове...
15.01.2007 10:37 благодаря, че ги споделяте с нас... и ни правите съпричастни с мисли и емоции.. продължавайте все така.. 18. esen - На candysays image
15.01.2007 15:08 Смело политай,
щастлива бъди!
С крилете на вярата
стигни висини!
Тичай стремглаво,
не се обръщай.
Сбъдвай мечтите си,
живота поглъщай!
:))) 19. esen - Мила звездичка, с нестихваща ст... image
15.01.2007 15:19 Мила звездичка,
с нестихваща страст!
Да грабнем живота
от този му час.
Да бъдем и ведри
и силни, и здрави!
Живота ни щедро
любов да ни дава!:)))! 20. esen - Благодаря, kardamom!
15.01.2007 15:23 Приятно ми е, че споделяш насъбраните тук емоции!image
Радваш!:))) 21. анонимен - този въглен жив
15.01.2007 19:05 ДА-
ТОЙ ПРАВИ ТЕ ЩАСТЛИВ...

СЛЪНЧЕВА ДОЛИНА 22. esen - Благодаря, СЛЪНЧЕВА ДОЛИНА!
15.01.2007 19:13 Нека поддъжаме въглена жив!
С него животът ще бъде винаги красив!
Радвам се, че си тук!:))) 23. zvezdichka - Усмихвам ти се esen :)))
15.01.2007 20:16 Ти си едно слънчево, жизнерадостно и зареждащо с много красиви емоции и радост момиче. И топлина лъха от твоя блог. 24. esen - Нека ти е топло, светло и приятно, звездичка!
15.01.2007 20:28 Благодаря ти, че те има!!!:)))
Приятно ми е да си тук! 25. letisi - малко хора умеят да бъдат извор на топлина и любов
15.01.2007 22:35 в тази пустиня на чувства днес....но ти успяваш...:)image 26. minako - ^_^
15.01.2007 23:40 Страхотноооооооо!
Отново съм без думи---!!!!!

Поздравиии :):):):):):) 27. esen - Благодаря, letisi!
17.01.2007 21:52 Много ми е приятно да чуя това! Даде ми криле!
Усмивки за теб! 28. esen - Наистина е страхотно, че си тук, minako!
17.01.2007 21:55 Радваш ме! Благодаря ти!:))) imageimageimageimageimageimage

 
Пламен Ставрев - Лятото (2003)  
текст - Иван Вълев, музика - Гриша Трифонов, изпълнение - Пламен Ставрев  
    ;
image
 

http://vbox7.com/play:35d8d632
Моля за изнвинение поета Иван Вълев - gor и поета с китара Гриша Трифонов за късното добавяне автора на текста и музиката, а също и линка към клипа! Благодаря ви за прекрасната песен, която с удоволствие слушам!!!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. hornet - Мили Боже...
09.07.2009 00:46
Гледам,чета-не,не чета ,а тичам по редовете та до тук...Мили Боже...Сляп да си-ще прогледнеш,глух да си-ще чуеш,глупав да си-ще проумееш...Esen- благодаря!!!
цитирай
2. esen - Аз благодаря, hornet!
09.07.2009 01:09
hornet написа:
Гледам,чета-не,не чета ,а тичам по редовете та до тук...Мили Боже...Сляп да си-ще прогледнеш,глух да си-ще чуеш,глупав да си-ще проумееш...Esen- благодаря!!!


Приятно ми е, че си тук и споделяш златните ми времена в блог.бг!
Когато нещо е сътворено с любов, винаги ще е любимо!!!
До нови срещи насън и наяве, вчера и днес!
Много, много усмивки!!!
цитирай
3. pegas08 - Еси, давай пак тия архиви, прекрасни са.
09.07.2009 08:48
Мама мия, как грозно звучи! Това са извори на самодиви! Давай на жадните!
цитирай
4. priqtel12 - Аз също благодаря за зареждането тук!
10.07.2009 00:09
Прекрасни стихове, прекрасна музика и дори да се повторя, прекрасни коментари! Поздрави!
цитирай
5. gor - Бива си го всичко това, а?
10.07.2009 05:43
Изненадата за мен беше песента "Лятото", която сама си тръгна. (Да отбележим все пак "за протокола": текст - Иван Вълев, музика - Гриша Трифонов, изпълнение - Пламен Ставрев.)

Поздравления, Златке! :)
цитирай
6. viki11 - Злати,
10.07.2009 11:54
Чудесен стих. Дано така да бъде!

И приятелски съвет. Стих с песен се претрупва. Кое да осмислиш и усетиш? Едно музикално оформление без думи ще е прекрасно. И както се сещаме всички, в тон с музиката на стиха. Нали и стихът е музика, а музиката също ... "говори"!

Поздрави за любимото ми художествено оформление. Лилиите! Харесах мишките, макар да не обичам мишки... :)

Накрая отново да похваля стиха. Много свеж и прекрасен.
цитирай
7. esen - Непременно, pegas08!
10.07.2009 16:34
pegas08 написа:
Мама мия, как грозно звучи! Това са извори на самодиви! Давай на жадните!

Непременно, pegas08. Ще наточа още от тази водица.

Радвам се, че си тук! Благодаря ти!
цитирай
8. esen - Прекрасни стихове, прекрасна м...
10.07.2009 16:45
priqtel12 написа:
Прекрасни стихове, прекрасна музика и дори да се повторя, прекрасни коментари! Поздрави!

Благодаря, priqtel12!
Приятно ми е, че си тук!
Хубав ден и незабравимо лято!
цитирай
9. esen - Дали ще получа извинение, gor - приятелю!
10.07.2009 16:52
gor написа:
Изненадата за мен беше песента "Лятото", която сама си тръгна. (Да отбележим все пак "за протокола": текст - Иван Вълев, музика - Гриша Трифонов, изпълнение - Пламен Ставрев.)

Поздравления, Златке! :)

Допълних всичко това в постинга, заедно с линка и молбата за прошка. Съжалявам, че бързайки да пусна поста и под влияние на емоцията си недогледах, че към клипа не са добавени авторите на текста и музиката, които добре познавам и считам за мои приятели! Още веднъж моля за извинение!!!
Радвам се, че си тук, gor!
С респект и уважение към теб, поете!!!
Златка Митева
цитирай
10. esen - Благодаря ти, viki11!
10.07.2009 17:19
viki11 написа:
Чудесен стих. Дано така да бъде!

И приятелски съвет. Стих с песен се претрупва. Кое да осмислиш и усетиш? Едно музикално оформление без думи ще е прекрасно. И както се сещаме всички, в тон с музиката на стиха. Нали и стихът е музика, а музиката също ... "говори"!

Поздрави за любимото ми художествено оформление. Лилиите! Харесах мишките, макар да не обичам мишки... :)

Накрая отново да похваля стиха. Много свеж и прекрасен.

Досетила си се, че оформях този постинг с мисълта за теб. Права си, че песента е прекалено хубава, за да бъде фон на стиха ми. Тя напълно заслужава да бъде пущана самостоятелно, но тук е авторът на текста, който има основното право да я представя, а аз съм само една от почитателките и с удоволствие си я слушам.
Радвам се, че си тук!
Много усмивки за теб!
цитирай
11. sahaj - много е добро
11.07.2009 11:47
как може да забравиш толкова хубаво нещо което си написала
цитирай
12. viki11 - Ей, стига! Не съм казала, че пе...
11.07.2009 12:27
Ей, стига!
Не съм казала, че песента е прекалено хубава.
А че отвлича вниманието ни от теб. А това е излишно.
Когато слушам текст и разсъждавам върху него - ок, но когато слушам два текста и трябва да разсъждавам върху двата - е......не става.
Затова казах, че ако е само музика, да я слушам на фона на красивия ти текст ще бъде по на място.
Спирам музиката, защото ме разсейва. А пък ;) мързи ме толкова да мърдам!
цитирай
13. malkiatprintz - Красиви стихове, Есен :):):) Само ...
12.07.2009 04:26
Красиви стихове, Есен :):):) Само не съм съгласен с част от коментара ти под № 2, а именно, че този стих е бил от "златните ми времена в блог.бг", те продължават, Есен :):):) Поздравления :)
цитирай
14. mmmmmmmmm - Ти си
16.07.2009 11:39
едно огромно удоволствие!:))
Настроение в слънчев ден!:)
Бъди!:)))
Усмивки и прегръдки за теб!:)))
цитирай
15. avangardi - Злате, ти ме разби...
16.07.2009 13:51
Сълзите ми не спират...
Как да ти се отблагодаря за тази ретроспекция!?
Прегръщам те с много обич - Илка
цитирай
16. kosara2008 - !!!
17.07.2009 12:56
прекрасно удоволствие ми достави този постинг!тенкс!
цитирай
17. valer1961 - приятно е
19.08.2009 13:31
Приятно е когато откриеш нещо истинско,а от целия постинг и от архивния,лъха такава духовна изтънченост,че е грехота да не и се отдадеш.Като ти
припомнят и вечна песен,която съм чувал на живо и
в изпълнение на Гришата,тогава вече се заформя
преяждане в добрия смисъл.Впрочем и двете сте много добри.Завист,завист та завист и то много благородна.Много успехи...
Колкото до живота-той е красив
въпреки някои крайности.
Нека всеки да бъде щастлив
и открил безценните му потайности,
да дарява и другите с обич...
цитирай
18. esen - Благодаря, sahaj!
27.08.2009 23:11
sahaj написа:
как може да забравиш толкова хубаво нещо което си написала

Пазя си ги аз, за да се връщам, но трябва повече свободно време.
Радвам се, че си тук!
цитирай
19. esen - А на мен ми е приятно да слушам...
27.08.2009 23:15
viki11 написа:
Ей, стига!
Не съм казала, че песента е прекалено хубава.
А че отвлича вниманието ни от теб. А това е излишно.
Когато слушам текст и разсъждавам върху него - ок, но когато слушам два текста и трябва да разсъждавам върху двата - е......не става.
Затова казах, че ако е само музика, да я слушам на фона на красивия ти текст ще бъде по на място.
Спирам музиката, защото ме разсейва. А пък ;) мързи ме толкова да мърдам!


Музиката ме задържа за по-дълго тук, а след това стоя още, за да си помечтая...
Радвам се, че пак си тук, Вики!
цитирай
20. esen - Благодаря, принце!
27.08.2009 23:18
malkiatprintz написа:
Красиви стихове, Есен :):):) Само не съм съгласен с част от коментара ти под № 2, а именно, че този стих е бил от "златните ми времена в блог.бг", те продължават, Есен :):):) Поздравления :)

Може би по навик въздишаме по миналото, вместо да направим настоящето още по-хубаво... Пък кой знае...
Радвам се, че си тук, malkiatprintz! Благодаря ти!
цитирай
21. esen - Благодаря, Марияна!
27.08.2009 23:20
mmmmmmmmm написа:
едно огромно удоволствие!:))
Настроение в слънчев ден!:)
Бъди!:)))
Усмивки и прегръдки за теб!:)))

Светъл лъч си за мен! Благодаря, че те има!
цитирай
22. esen - Благодаря, Иле!
27.08.2009 23:22
avangardi написа:
Сълзите ми не спират...
Как да ти се отблагодаря за тази ретроспекция!?
Прегръщам те с много обич - Илка

Истинско удоволствие е за мен, че те има и сътворяваш красивите ми мечти в постингите си!
Радост си! Благодаря ти!
цитирай
23. esen - kosara2008,
27.08.2009 23:24
kosara2008 написа:
прекрасно удоволствие ми достави този постинг!тенкс!

Радвам се да получиш, защото ти самата даряваш удоволствие за душата! Благодаря ти!:)
цитирай
24. esen - Благодаря за прекрасния и вдъхновяващ коментар, valer1961!
27.08.2009 23:28
valer1961 написа:
Приятно е когато откриеш нещо истинско,а от целия постинг и от архивния,лъха такава духовна изтънченост,че е грехота да не и се отдадеш.Като ти
припомнят и вечна песен,която съм чувал на живо и
в изпълнение на Гришата,тогава вече се заформя
преяждане в добрия смисъл.Впрочем и двете сте много добри.Завист,завист та завист и то много благородна.Много успехи...
Колкото до живота-той е красив
въпреки някои крайности.
Нека всеки да бъде щастлив
и открил безценните му потайности,
да дарява и другите с обич...

Нека отворим очи за красотата, да я откриваме и даряваме, когато и на когото можем. Нека да е лято - красиво, нежно, развълнувано и вдъхновяващо!
Радвам се, че си тук! Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6147042
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133