Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 20:21 - Приказка за живота
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 18849 Коментари: 31 Гласове:
1



Открих тази приказка и много искам да споделя с вас нейното послание

А
****

image


В блога

 

Задъхана в блога живях.

Събирах и радост и нежност.

Интригите правех на прах –

раздавах небе и безбрежност.

 

Редих с вас копнеж и тъга.

Небето на облаци късах.

С крилете на птица летях –

за вас и за себе си писах.

 
Бях спирка и гара-перон.

Бях влакът-стрела и пътувах.

Посрещах-изпращах с поклон.

Щом дълго ви няма – тъгувах.

image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. viki11 - Нали грешно ми звучи "на раздяла"?
18.06.2008 20:48
Да няма такива.
Много ме впечатли белият красив гълъб с разперените криле, който е стъпил върху бодливата тел и въпреки това е отворил крилата за летене!
Благодаря за приказката, приятелко!
Отново много мила!
Аз ще те обичам винаги.
И нека оставим незаличима следа!
Следата, която вече остави в блога, е незаличима също! Ще има още, нали?!!!!!!
цитирай
2. tota - Благодаря, Есен!!
18.06.2008 23:34
Благодаря за мъдрата приказка! За гълъба на мира!! За стиха, посветен на времето в блога и за нежната песен!! Продължавай да ни радваш!! Лека нощ, Есен!!
цитирай
3. esen - Какво е раздялата, viki11?
19.06.2008 16:16
Аз мисля, че тя не съществува в чистия й вариант. Понякога дори е невъзможна. Знаеш ли, родната ми къща отдавна е разрушена и сега живея в блок, построен на нейното място, но често в сънищата си се връщам там и тя е все същата. А тази приказка ме накара да се замисля и да си дам сметка, че наистина всичко минава. Може би ми е поотминала еуфорията на споделянето, а може пък отново да се върне.
Не казвам сбогом!
Обичам това местенце за почивка и релакс!
Обичам всички, които срещнах тук, с които делихме и радост и тъга, и обич и вяра!

Радвам се, че си тук, Вики! Обичам те, приятелко!
Прегръдка!:)
цитирай
4. esen - И аз благодаря, tota!
19.06.2008 16:20
На това вълшебно местенце ще бъдем, докато ни има, а може би и след това ще се намира по частичка от нас.
Радвам се, че си тук!
Много усмивки и топла приятелска прегръдка!:)
цитирай
5. анонимен - Поздарви , есенче златна !
19.06.2008 21:01
И аз нещо имам подобни колебания...
Сякаш приказката е написана за такъв момент,
за бедността и богатството, изобщо !
Мъдро е това , и ако го приемем за проста истина,
каквито и решения да вземем, се приемат леко и
свободно.
Благодаря ти , че се докоснах до твоя красив свят...
цитирай
6. letisi - всяко нещо е прекрасно ,когато е в точното за него
19.06.2008 22:31
време...винаги се връщаме там ,където сме се чувствали обичани и спокойни...много усмивки и радост от мен:)))
цитирай
7. laurencia - .. .
19.06.2008 23:18
Много мъдра приказка! Всичко минава, но е хубаво, когато има къде да се връщаме... :)
Поздрави за прекрасния стих!
цитирай
8. diamant1965 - Благодаря ти esen!
19.06.2008 23:20
Отново ме трогна...
цитирай
9. esen - Благодаря ти, vishnichka!
20.06.2008 00:12
След като открих тази приказка, вече гледам на света по малко по-различен начин. С мисълта, че всичко минава, доста от колебанията ми се разрешиха, а за останалите наистина е по-леко да не мисля.
Радвам се, че си тук и споделяме!
Нека с усмивка направим света по-хубав!
Прегръдка!:)
цитирай
10. esen - Усмивки за теб, letisi!
20.06.2008 00:18
Хубавите неща са такива, защото са кратки, а за лошите искаме да не продължават дълго...
Нека не пропущаме миговете радост! Нека я търсим и намираме навсякъде, защото всичко друго само ни спохожда, но радостта от уловения миг щастие може да го заглуши! Нека точното време и място за красивото и желаното е всеки момент от живота ни!
Радвам се, че си тук, letisi! Благодаря ти!:)
цитирай
11. esen - Благодаря ти, laurencia!
20.06.2008 00:21
Нека винаги имаме красиви спомени като пристанище, на което винаги се връщаме! Не е ли това, което осмисля дните ни?!
Поздрави и много усмивки!:)
цитирай
12. esen - И аз благодаря, diamant1965!
20.06.2008 00:22
Зарадва и стопли душата ми!
Много, много усмивки за теб!:)
цитирай
13. iliada - esen
20.06.2008 05:26
Забелязала съм ,че обикновено приказките винаги имат щастлив край!
Надявям се ,че въпреки това сбогуване ти ще останеш........или ще се върнеш като в спомена!
Очаквам те отново тук и все така вярваща!
цитирай
14. valiordanov - Такава си още и днес. Такава докрай ...
20.06.2008 07:35
Такава си още и днес.
Такава докрай си бъди.
Недей да ни спускаш завесата,
а тука при нас остани!
цитирай
15. nadagr - esen,
20.06.2008 16:54
не е защо,
а само да се срещнем.
Сега и тук.
Тук и сега.
Друго място има ли?
цитирай
16. esen - Тук съм, iliada. И се надявам да е задълго.
20.06.2008 17:46
Наистина постингът прилича на сбогуване. Съжалявам, но се получи така без да съм го планувала. А приказките са страшнички, но винаги завършват красиво - поне с поуката, която ни оставят. И е хубаво да ги има и честичко да си ги прочитаме или слушаме.
А аз понякога наистина губя смисъла и част от вярата си, но почти винаги зная, че е временно, че отново ще стана и ще тичам след мечтите си. Дай Боже, винаги да имаме мечти!!!
Тук съм! И ми е хубаво сред вас!!!
Благодаря ти, iliada!
цитирай
17. esen - Благодаря ти за хубавото стихче, valiordanov!
20.06.2008 17:56
На сцената - в моята роля
играя със цялата жар!
Тук да съм - моя е воля
и свиден е този олтар!

Играя неписан сценарий
и случват се всичките дни.
Когато звънецът удари,
пак стих ще е всичко, нали.

Усмивки за теб!:)
цитирай
18. esen - Тук сме сега, nadagr!
20.06.2008 17:59
И ни е хубаво, нали!
Частичка от сърцето ми е тук и всички други места немогат да я запълнят!
Благодаря ти! Надявам се да се срещнем още по-истински!
Много, много усмивки!:)
цитирай
19. anastasiia - Просто
20.06.2008 18:17
ми се прииска приятелски да те прегърна...:)
Хубаво е, че те има...:) Че си тук...:)
цитирай
20. esen - Прегръдка за теб, Ася!
21.06.2008 01:42
Твоята усмивка и положително излъчване винаги топлят душата ми! Благодаря ти!
Щастлива съм, че те срещнах!:)
цитирай
21. helios - esen, Толкова ми е хубаво при теб...
21.06.2008 20:36
Чета и препрочитам мъдрите ти слова, и това ми дава сили да продължа...
Благодаря ти!
Топла прегръдка от мен!:)))
цитирай
22. esen - Благодаря, helios!
22.06.2008 01:01
Хубаво е, че можем да споделяме тук! И е толкова приятно, когато е с приятели като теб!
Спокойна нощ и много усмивки за теб!:)))
цитирай
23. melsun - :)
22.06.2008 10:39
Днес сме тук, а утре ни няма,
животът тече си с нова премяна...
Един до друг да вървим с любов,
тъй шепне ми далечния зов...

И приказката и песента са много хубави!
Желая ти хубав ден, Есен :)
Посрещни го с песен! :)
И се остави на вятъра...Той знае...
цитирай
24. viki11 - Нека е както ти го разбираш,
23.06.2008 23:48
може би някога ще го разбирам по този начин и аз.
Засега оставам с думичката "раздяла". Спомените са частични. В истинската къща си се чувствала по друг начин. Боли от раздялата, но така усещаме живота. Не искам да ми е по-лесно, ако не е истинско.
Все пак, не мисля, че трябва да се робува на интернет. Хубаво е, че имаш желание да бъдеш извън. Някак незаменимо е.
Нали това ти казах и преди година.
Поздрави, прагръдки, целувки! Приятно ми е с твоята поезия. Тя остава, и без умуване!
Знам, че отново ще те срещам тук.
Беше ми безкрайно приятно в твоята компания!
:)))))))
цитирай
25. esen - :)))
24.06.2008 20:24
Днес сме тук
и не е измама.
Пътят е труден
и трябва ни рамо,
и много любов,
и слънцето само.

Благодаря ти, melsun!
Прекрасно стихче-коментар! Твоята песен погали душата ми!!!:)
цитирай
26. esen - Тук съм, viki11!
24.06.2008 20:28
И животът продължава!
Тъй кратък е той -
нека песен остава!

Надявам се моята компания да продължи да ти е приятна! Прегръдка!:)
цитирай
27. merita - Чудесна приказка с много мъдрост в ...
25.06.2008 17:28
Чудесна приказка с много мъдрост в нея!Благодаря ти Есен!Поезията , която пишеш също е вълнуваща и за мен ти си един много духовен човек.Възхищавам се на способноста да пресъздаваш чувствата в куплети!Поздрав!
цитирай
28. esen - Развълнува ме, merita!
25.06.2008 17:41
Благодаря ти за признанието на това, което искам да правя! Дано успявам!
Поздрави и усмивки за теб!:)
цитирай
29. voinov50 - Да...
04.08.2008 04:56
И на мен приказката много ми хареса...
Гол идва човек на този свят и гол си отива. Останалото е само човешка суета.
Остава само духът...
Поздрав за теб!
Войнов
цитирай
30. esen - Благодаря ти, voinov50!
04.08.2008 21:34
Много мъдрост има в приказките. Хубаво е да можем да попием повечко от нея.
Радвам се, че си тук! Благодаря ти!:)
цитирай
31. erato7 - Ти винаги оставяш следа, миличка! А ...
01.04.2010 20:43
Ти винаги оставяш следа, миличка! А в блога ти има красота, стил, мъдрост, уют...
Не съжалявай за отминали дни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6138898
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133