Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2007 22:25 - На Димитровден в Димитровград
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 7887 Коментари: 22 Гласове:
0



На 26 октомври - Димитровден бях поканена на представяне на книгата на Петър Делчев - К2  "Трънски разкази". Имах усещането за изключително събитие, защото съм чела голяма част от разказите на този толкова талантлив млад писател. Мястото, където попаднах ми донесе още по-приятна изненада и вълнение - Есенен салон на изкуствата - Димитровград 2007. Ще се опитам, доколкото мога да ви направя съпричастни към това събитие, към нетрадиционния салон в новострояща се от много години сграда, която за съжаление, незнаейки какво ни очаква не снимах отвън. Вижте сами:
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Надявам се да ви е харесало, както хареса на мен!

image

А на Димитровден в Димитровград  Димитър Гачев ми подари новата си книга "Планина за сбогом" Невероятно е, нали!!!
Желая ви здраве и творчески успехи!



Тагове:   Димитровден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. letisi - красив празник с много усмивки от мен
27.10.2007 23:01
:))))))))))))))))))))
цитирай
2. esen - Благодаря ти, letisi!
27.10.2007 23:08
Наистина беше красиво, вълнуващо и нетрадиционно поднесено творчество. Разказваха, че този Есенен салон на изкуствата всеки ден е бил различен, но ние успяхме да видим това. Невероятно е колко много неща могат да се направят с хартия, завеси и много въображение. И едва ли мога да пресъздам и половината от това, което изпитах.
Радвам се, че си тук!
Много усмивки за теб!:)))
цитирай
3. izvorche - поздрави
28.10.2007 12:02
Благодарение на теб видях и залата, и хората, които познавам и ценя. Винаги си на пост край огнището на поезията и приятелството.

Номинирам те с приз :

ВЪЛШЕБЕН ОБЕКТИВ

И аз искам да имам "Планина за сбогом":((((
цитирай
4. enjoy6 - Била си на гости
28.10.2007 12:47
на много хубаво място Злате, радвам се за теб, снимките предават и на мен позитивните чувства, които си изпитала!
Приятен и усмихнат ден!!!
цитирай
5. ger4eto - Благодаря за хубавата разходка
28.10.2007 16:13
Благодаря за хубавата разходка
цитирай
6. magjosnica - Ех...
28.10.2007 22:44
как не мога да посетя и аз този Есенен салон на изкуствата, но благодарение на чудесния ти постинг, успях да се насладя, макар и виртуално на тази красота!
Благодаря ти, Есен!

Прегръдки! :-))))
цитирай
7. deninosht - !!!:)
29.10.2007 16:25
:) аде, стига- между шамарите........
цитирай
8. martiniki - !
29.10.2007 22:07
Благодаря, есен, за това, че ме направи съпричастна! Наистина исках да дойда, но не сме господари на желанията си винаги, за съжаление!
Хубава обстановка в този Димитровград, на Димитровден, много ми харесаха снимките. Съжалявам, че не можах да си взема автограф. Книгата имам отдавна.
цитирай
9. esen - Благодаря, izvorche!
30.10.2007 02:11
До теб ми е хубаво и с удоволствие ще те "водя" там, където съм се почувствала уютно, така както го правиш и ти, приятелко!
Прегръдка за теб!:)
цитирай
10. esen - enjoy6 - Мина, зарадва ме!!!
30.10.2007 02:18
Споделяйки радостните и желани мигове с теб се чувствам по-добре, по вдъхновена да го правя отново и отново. Прекрасно е, когато душите се докосват и успяват да почувстват и споделят моментите, когато се чувстваш удовлетворен и пълноценен.
Благодаря, че те има!:)
цитирай
11. esen - Беше ми приятно, ger4eto!
30.10.2007 02:20
Благодаря, че беше с мен из дебрите на изкуството!
Усмивки за теб!:)
цитирай
12. esen - Опитах да го докарам до теб, magjosnica...
30.10.2007 02:23
И ти препоръчвам непременно да потърсиш Трънски разкази на Петър Делчев, а също и Планина за сбогом на Димитър Гачев и да се насладиш на красотата на словото.
Радвам се, че беше с мен!:)
Много усмивки за теб!:)
цитирай
13. esen - Мила, Ден!
30.10.2007 02:30
Шамарите понякога действат загряващо, а вече е есен и скоро ще потърсим алтернативна на слънчевата топлина.:))))))))))
Знаеш, че се шегувам, нали. И ми е приятно да го правя, когато съм с човек с богата душевност, истинско чувство за хумор и приятел като теб.
Надявам се скоро да си побъбрим и да се посмеем, където бяхме последния път.
Обичам те, приятелко! Целувки!:)
цитирай
14. esen - martiniki - Мартичка,
30.10.2007 02:35
Не си успяла да стигнеш до планината, но тя непременно ще дойде при теб. А за автографа никога не е късно...
Знаеш ли, че и аз съм се затъжила и с нетърпение чакам 10-ти!
Прегръдки и целувки!:)
цитирай
15. valchebnica - Леле колко е красиво!
30.10.2007 08:47
Пред тази красота аз не мога да кажа нищо! Нека тя сама говори за себе си! Благодаря ти!
цитирай
16. mmmmmmmmm - Много приятна тавтология
30.10.2007 09:14
по прекрасен повод!:)))
Красива зала,невероятни емоции и среща с талант и приятел!:)))
Благодаря ти,че за мъничко поне повдигната завесата и за нас!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
17. deninosht - !!!:)
30.10.2007 10:21
02:30 => МАЛКА НОЩНА ПТИЦА СИ............


ДА, И АЗ, И АЗ !:)
цитирай
18. doka - Хей,Есен.....! :)))
30.10.2007 14:42
Благодаря,че ме направи съпричастна,на това вълнуващо събитие.....! :) Както разбирам.....
било е страхотно .....!:) Прекрасен ден от мен!:)
цитирай
19. esen - valchebnica
30.10.2007 18:39
Оказа се, че толкова красота може да се създаде с малко средства и много творческа фантазия. Беше наистина невероятно, макар и нетрадиционен салон.
Радвам се, че си тук, вълшебно момиче! Целувки!:)
цитирай
20. esen - А моята среща с теб тук и споделянето
30.10.2007 18:41
ми носи истинска удовлетвореност, Марияна!
Благодаря ти, че те има, mmmmmmmmm!!!
цитирай
21. esen - Ден,
30.10.2007 18:43
Деня оставям за теб и ползвам повече нощите.
Но това не пречи и ден и нощ да те обичам, приятелко!:)))
цитирай
22. esen - doka,
30.10.2007 18:45
За мен е удоволствие да споделям такива събития, защото така насладата ми от преживяното е пълна!
Благодаря ти, че си тук!
Много, много усмивки за теб!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6146237
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133