Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2007 21:40 - Есенна импресия в снимки и един малко тъжен стих
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 21409 Коментари: 38 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2007 21:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Съдба

 

Наистина ли е съдба?

Животът ми тъй, сам, не струва ли?

Защо потънах във тъга

след краткото със теб сбогуване!

 

Наистина ли прекопнях

и в лед сърцето ми втвърди се!

Нима достатъчно живях

и вярата напред стопи се?!

 

Какво от туй, че съм била

и давала съм глътки нежност,

Когато днес ще съм жена

повярвала във неизбежност!

 

Не искам лошата съдба!

Аз още вярвам във доброто

и със добро ще съкратя

всеки път към мен на злото.

 

Че в моя път напред нелек

аз срещах сълзи и усмивки.

И бързах все като човек,

нямащ време за почивки.

 

Сега пак пътят е напред.

Назад е минало и свършено.

Май всеки тук роден човек

тъй бъдещето е прекършило.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image





Тагове:   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. comfy - :))
11.10.2007 22:44
"Животът е това, което се случва, докато обмисляте други планове“

„Талантът е способността да вярваш в успеха.“

Така мисли Джон Ленън, а ти? ;)*
цитирай
2. letisi - в живота нищо случайно няма....
11.10.2007 22:52
и ако приемем че мисълта е материална то вярата е задължителна...а също и усмивките и мечтите :))))))
цитирай
3. esen - Точно в десятката, Кирил!
11.10.2007 22:53
Съвсем точно си изказал това, което аз се опитах да кажа със снимки и стих.
Ако се стремя да успея в нещо, непременно вярвам в успеха. И зная, че съдбата води желаещите, а влачи останалите... Само се опитвам да разчета правилно знаците, които тя ми дава. Но това вече е изстрадана мъдрост и ти знаеш, че е така.

Дали и ти мислиш като Джон Ленън?:)*
цитирай
4. esen - Напълно си права, letisi!
11.10.2007 22:57
Вярата и желанието в повечето случаи определят посоката на съдбата. А ако тя е решила друго, просто трябва да я изслушаме и разберем, колкото и да боли. И нека оплаквайки загубеното, да не пропущаме това което ни се дава, за да го замести, защото може да е много по хубаво и да чака само да го оценим като такова.

Благодаря ти, че си тук!
Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
5. анонимен - esen,
12.10.2007 01:42
Животът трябва да го приемем, такъв какъв то е!
Харесва ни или не, трябва да го живеем без оправдание,
заради упорствто ни!

LATINKA-ZLATNA
цитирай
6. esen - Така е, Ани!
12.10.2007 01:48
Животът има смисъл само такъв, какъвто е. Пътят ни през този свят очертава кривата на мисията ни.
А ти страхотно си го казала: "без оправдание, заради упорството ни!"
Благодаря ти, че си тук!
Спокойна и усмихната нощ!:)
цитирай
7. gothic - посока, съдба. . . животът често ни ...
12.10.2007 10:40
посока, съдба...животът често ни кара съвсем леко да кривнем от поетата посока....всяко "кривване" води до ново-и така, като се огледаме в края на пътя си, разбираме че сме стигнали на съвсем друго място, и то без да променяме съществено посоката на движение....
цитирай
8. tedimov - Пейзажите са красиви ..............
12.10.2007 10:51
на фона на тъжните строфи, но по добре се настрой на по весела вълна. Тогава би имало по добър ефект върху нас, следящи творчеството ти.
цитирай
9. valchebnica - Благодаря ти!
12.10.2007 11:43
Вълшебна си Златна Есен! Просто вълшебна и този път ще ти отговоря с откъс от една любима моя песен сещаш се на кого.

За всички мои сълзи, нека Бог ти прости!
Ще опитам и аз да простя!
За всички мои сълзи, нека Той сам реши
да ми върне ли пак любовта!
цитирай
10. viovioi - *
12.10.2007 11:44
Без доза меланхолия поета не може. Това е негата в душата на чувствителните. И не е слабост изпятата мъка, тъга ,отчаяние ,безнадеждност .... ,защото истинската поезия е именно това.Бодрите, опитимистични строфи стават да, но за военен марш. Много ми е смешен текста на "Одата на радостта" Просто събрани думи на куп. Ако някой го има да го линкне. Поздрави Злате !!!
цитирай
11. missing - красиви снимки :)
12.10.2007 14:14
Тъжното и меланхоличното в повечето случаи е по-истинско и чувствено. Красиво е написаното като есента. Красива и някак тъжна, напомняща за сивотата и студа, идващи след нея. Поздравления и усмивки, защото в света има и неща, за която си заслужава да се усмихнем.
цитирай
12. deninosht - !:)
12.10.2007 17:48
Сега пак пътят е напред.
....................

нека!!!
цитирай
13. fanny - @esen
12.10.2007 21:52
Мила esen, ще ти цитирам една мисъл, която не е моя, но много ми харесва:***Когато вратата на щастието се затвори, друга се отваря, но често пъти, ние толкова дълго гледаме затворената врата, че не виждаме другата, която се отваря за нас.***
Аз съм тъжен човек, и си имам причините за това, но все пак е останала малко вяра и надежда за бъдещето! Сърдечни поздрави!

цитирай
14. esen - Ако незнаем на къде сме се устремили,
12.10.2007 22:51
непременно ще се озовем някъде другаде.
И си мисля, че криволиченето на пътя също не е по собствена воля и желание, колкото и на пръв поглед да изглежда така. Препятствията са уроци, а завоите вероятно са изходи или по точно изводите от тези уроци.
Дълго преди да повярвам в неизбежността на нещата аз получавах своите уроци от съдбата и те не бяха никак леки за усвояване. Не зная колко съм успяла, но съм убедена, че животът е училище още от започването му, че дори и след него.
Благодаря ти, че си тук, gothic! Приятно ми беше да поразсъждавам върху коментара ти и истините, които ми подсказва! Спокойна нощ!:)
цитирай
15. esen - Това са градски пейзажи, tedimov!
12.10.2007 22:58
Бях с намерение в почивните дни да отида на Кенана и там да заснема красивата есен в гората, но заваля дъжд и дано не осуети мероприятието ми.
А аз си мисля положително, но за това ми помага изливането на тъгата или поне частичка от нея на листа. Надявам се читателите, които намерят част от себе си в стиха ми или ги докосне по някакъв начин да се почувстват по-добре след споделената тъга.
Радвам се, че си тук! Благодаря ти, че ми даваш възможността да споделям с теб творчеството си!
Усмихната и спокойна есенна вечер ти желая!:)))
цитирай
16. esen - И аз ти благодаря, valchebnica, Вълшебно момиче!
12.10.2007 23:05
Прекрасна е тази песен! И нека се радваме на есента и тя да ни натъжава възможно най-малко и за много кратки мигове. Наистина сякаш всяка осъзната красота носи тъгата в себе си. Затова да я възприемаме само като фон, на който да изпъкне хубавото, което е било и ни очаква!
Поздрави, прегръдки и целувки на теб и морето!:)))*
цитирай
17. esen - Благодаря ти, viovioi!
12.10.2007 23:17
Есента в своята неповторимост и красота винаги навява малко тъга и меланхолия. Но тя навярно е необходима като есенния дъжд, като позлатяването на листата, като здравите и устойчиви пъпки, които съхраняват и възпроизвеждат живота нататък. И си мисля, че когато човек тъгува е по-вглъбен в себе си и по-дълбоко от душата си изкарва чувствата и мислите си. Затова и се раждат по-стойностни стихове. Докато щастливият човек се носи на крилете на птица и в стремежа си да не пропусне пейзажа около себе си, да не изтърве щастието си от високото не бърка дълбоко, а пише само под въздейстиве на емоцията. Все пак и това е необходимо дори повече, особено ако е заразително и увличащо всички да се усмихват и да са щастливи.
Но да не философствам толкова, че май ще отегча всички мои читатели и приятели, с които споделям мисли и чувства, тъга и радост...
Приятно ми е, че си тук и ме провокираш да разсъждавам върху есенното ми настроение!
Много, много усмивки за теб!:)))
цитирай
18. mathilda - здрасти:)
12.10.2007 23:25
страхотни снимки! нямам думи просто :))
цитирай
19. esen - Колко хубаво си го казала, missing!
12.10.2007 23:27
Сякаш си повторила на глас моите мисли и чувства за есента, за нейната красота и меланхолия, за неизбежността и необходимостта от красивия край, който отваря пътя на новото начало като осигурява приемствеността и доразвитието за още по-голяма емоция и възвишеност през следващата пролет, която от своя страна е възторг от преодоляването на зимата и тържество на младостта.
Леле, дано се разбира това изречение! Не мога да повярвам, че излезе толкова дълго и сякаш навито на кълбо...
Благодаря ти, че си тук!
Спокойна и усмихната нощ!:)))
цитирай
20. esen - deninosht
12.10.2007 23:31
Нека! Нека този път напред ни отведе там, където са приютени бляновете и мечтите ни!
Да го изминем с усмивка!
Прегръдка за теб!:)))
цитирай
21. esen - fanny,
12.10.2007 23:41
Нека не съсредоточаваме погледа си само върху затворената врата, а да се устремим към отворената пред нас с вяра и надежда, в които сме втъкали преосмисленото и съхранено от останалото назад.
Да сме тъжни е неизбежно. Дори си мисля, че тези, които парадират с веселост са най-тъжните хора на земята. Но пък усмивката може да помогне да си повярваме и преодолеем тъгата и меланхолията, така както есента съхранява най-ценното и го пренася през зимата в следващата пролет.
И ако трябва да провокираме съдбата, нека го правим само с добро, за да ни се отвръща така.
Поздрави и усмивки за теб! И оптимизъм, който се сбъдва!!!
цитирай
22. esen - Здравей, mathilda!
12.10.2007 23:45
Радвам се, че ти харесаха снимките, които само от първия ден на фотосесията. И тъй като есента е навсякъде около нас и изкушението е голямо за любител-фотограф като мен, мисля да направя поне три постинга с тази невероятна приказка от багри, сила и емоция за живот.
Радвам се, че си тук!
Усмивки за теб!:)))
цитирай
23. missing - еsen,
13.10.2007 15:52
беше трудно, но го рабрах ;) Губех нишката после пак я намирах и така до края. А есента е последна възможност да усетим топлината на нежното слънце, преди да се свием като в пашкул в дрехи от студ, преди да се молим да не замръзне и пламъкът в нас. Винаги съм харесвала преходните сезони. Има толкова много неисказани неща в лятото и зимата, а после в пролетта и есента те се изваждат на показ. :)
цитирай
24. esen - Прекрасно е, missing!
13.10.2007 21:19
И нека не се оплитам пак в сложни изречения, защото ти си го казала съвсем точно. Есента и пролетта - може би затова са толкова красиви. Нека им се радваме!
Благодаря ти, че си отново тук!
Много, много усмивки за теб!:)))
цитирай
25. анонимен - kakto vinagi
13.10.2007 23:04
prekrasen post.fotosite sa mnogo pustri i istinski.pozdravi
цитирай
26. esen - Благодаря, boboian4o!
14.10.2007 01:10
Приятно ми е,че си тук и споделям есента с теб!
Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
27. enjoy6 - на артистичните натури
16.10.2007 20:54
им отива и меланхолията, на фона и изпъква красотата!
Топла есенна вечер ти желая!!!
цитирай
28. esen - Благодаря ти, enjoy6!
16.10.2007 23:39
Коментарът ти събуди в мен есенната романтика и се почувствах в най-чаровното си циганско лято.
Радвам се, че си тук!
Усмивки за теб!:)
цитирай
29. zharko - НАПРАВИ ОТ ЕСЕННИТЕ ЛИСТА...
21.10.2007 19:20
крила и полети с неустоимия порив, който си ТИ!!!
Към утрото, светлината, пролетта!
Към полюса на вечността!!!
Поздравявам те с песента "Злато моме".
Носиш името на майка ми, а то е прекрасно.
Златна си!!!
Нещо повече има ли?
цитирай
30. esen - zharko
21.10.2007 19:28
Нещо повече ли? - Злато вече с червеникав отенък, който излъчва лицето ми! А сърцето ми е поело на крилата от есенни листа и лети с неустоимия порив, който така щедро ми подари с този коментар, с тази песен!!!
Благодаря ти!!! Слънчев е дъждът в очите ми, дъхът ми спря и думите се оказаха малко да изкажа това, което почувствах!
Благодаря!:)))
цитирай
31. strianakiev - Битълс и пак Битълс...
22.10.2007 09:25
Много ги харесвам и с удоволствие си ги слушам...Благодаря Ви за изненадата...с удоволствие гостувам на Вашия блог..имате усет към красивото.
цитирай
32. esen - И аз благодаря, strianakiev!
22.10.2007 20:11
За мен е удоволствие да споделям с ценители на красивото и Битълс!
Радвам се, че си тук и винаги си Добре дошъл!!!
Поздрави и усмивки!:)
цитирай
33. kombakova - Божествената красота стимулира!
22.10.2007 23:59
Може да има препяствия в живота ,но човек имаш очи за тази божествена красота,не се препъва,той е достойно изправен и върви гордо и величествено напред!Страхотно си подбрала леко разочарование и мощна приказка от багри!
цитирай
34. esen - Благодаря ти за начина на възприемане, kombakova!
23.10.2007 00:59
Моето вътрешно чувство ми говори, че красотата винаги е на фона на леко разочарование най-малко затова, че не можем да я имаме вечно, защото самите ние не сме вечни. Но виждайки я и оценяйки това, което ни се дава за наслада не само на очите, но и на душата наистина леко вървим напред и сме готови да преодолеем всяко препятствие.
Наистина страхотен поглед на есенната красота и красивото изобщо!
Радвам се, че си тук и ми го предостави!
Приказно-вълшебна есен ти желая!:)))
цитирай
35. strianakiev - Таке е винаги...
23.10.2007 10:26
Контраста е инструмента с който стигаме до усещането за красиво..
цитирай
36. esen - Наистина е така.
23.10.2007 12:09
Нещо като "необходимия грешник, за да разберем колко сме безгрешни..." Така е.
Може би затова и животът ни поднася разочарования, за да можем да изживеем по-пълноценно щастливите си моменти.
Радвам се, че си отново тук, strianakiev!
цитирай
37. gabrielle - здравей, прекрасна
28.10.2007 18:10
есен - в пъстри цветове
и песен...
цитирай
38. esen - Здравей, здравей!
29.10.2007 18:56
Приятно ми е, че си тук, gabrielle!
Много, много усмивки за теб!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6138700
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133