Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2007 23:20 - Посветено
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 8834 Коментари: 23 Гласове:
0



На този, който ми обеща да се обади, но не го направи вече повече от година;-)

image

Може би

 

Може би ще ме потърсиш

след петнадесет години.

Може би ще се прекършиш,

ще ли бъда тук, любими?

 

Може би ще пееш песни

и ще шепнеш мойто име...

Сам не се живее лесно,

Ах, къде си ти, любими.

 

Молех с мъжкото си рамо

бъдещето ти стопли ми,

и обичай мене само...

Но къде си днес, любими.


Може сто жени да имаш,

със очи неповторими,

да се радваш, да проклинаш...,

но те чакам аз, любими.


Може слънце да те сгрява,

в нощите луна да има.

Но за лумнала жарава

ще потърсиш мен, любими.

 

Може вятър да повее -

с тебе в огън да гориме,

но във него ще живеем –

Ти си в мен и в плен, любими.

 

Може ручей да пресъхне,

любовта не ще изстине!

С мен гори и мене вдъхвай

до последен стон, любими!

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. buket - да бях
06.10.2007 01:06
Да бях композитор Есен,
стиха бих направил песен!
цитирай
2. esen - И на мен ми звучи мелодия, buket,
06.10.2007 01:14
но за съжаление не мога да я запиша.
Благодаря ти, че се докосна до стиха ми и чу песента!:)))
цитирай
3. elineli - EL
06.10.2007 09:47
Песенно е Златоносна.Нежно и баладично.
Поздрави и :)))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. comfy - Да!
06.10.2007 10:31
Хареса ми предаденото чувство и копнеж!

Поздрави, Злат! *
цитирай
5. esen - Благодаря ти, elineli!
06.10.2007 10:36
Защо ли ни спохождат такива баладични и нежни чувства чувства... Може би есенния вятър докосва поопъната, макар и позабравена струна в душата ни.
Радвам се, че си тук! Усмихнат ден!:)))
цитирай
6. esen - Ценя мнението ти, Кирил! Знаеш това.
06.10.2007 10:39
Може би наистина е копнеж, роден от сълзите на есента, които нежно и топло покриват поизстиналата земя и я подготвят за зимата...
Радвам се, че си тук! Благодаря ти!:)))
цитирай
7. belle - ее,
06.10.2007 11:22
Прекрасно е!Защо не му се обади ти?!
цитирай
8. esen - А може би съм очаквала по-специално обаждане...
06.10.2007 11:59
А може и да дочакам...
Благодаря ти, че си тук, belle!
Усмихнат уикенд!:)))
цитирай
9. valchebnica - Благодаря ти!
06.10.2007 16:26
Ако можех като истински поет
толкова красиво аз да пиша
щях да кажа в този миг на теб,
че с поезията дишаш!

За пореден път ми подари магия
пак заключена във твоите слова
и неискам аз да крия
с тях ми върна радостта!
цитирай
10. esen - Благодаря ти, мила! ТИ вълшебна ...
06.10.2007 18:08
Благодаря ти, мила!
ТИ вълшебна си!
И пишеш приказно красиво!
А тъй ме галят твоите слова,
че всичко в мене пак е живо!

Благодаря ти, мила!
Благодаря ти, че те има!:)
цитирай
11. letisi - за къде сме без мечтите....
06.10.2007 22:34
може би за да срещнеш подходящия човек ти е отредено да срещнеш преди това и няколко неподходящи...но това не пречи да мечтаем нали:))))))))))))))усмивки от мен
цитирай
12. esen - Съвсем точно е, znaharka!
07.10.2007 00:03
Непременно някой се обажда, но дали всяко обаждане е еднакво жадувано...
А може би късмета е в новото обаждане;-)
Благодаря ти, че си тук!:)))
цитирай
13. esen - Наистина без мечти не става, letisi.
07.10.2007 00:08
Когато човек се обърне назад и вече знае какво е постигнал като е минал този път си дава сметка, че всяка брънка си е на мястото и всичко е трябвало да се случи точно по този начин, за да се облече в смисъла, който е краен за момента резултат.
Това наистина не пречи на мечтите, но все пак трябва да мечтаем така, че да ни боли по-малко.
Усмивки и спокойна нощ за теб!:)))
цитирай
14. magjosnica - Понякога се случва и така - струва ...
07.10.2007 00:13
Понякога се случва и така -
струва ни се, че минава век,
потъваме внезапно в самота,
очаквайки любимия човек.

С болка усещаме тогава
колко бавно се върти светът,
лениво времето минава,
вървим по невидимия път...

Път през гъстата мъгла,
вечно чакане в безкрая
и все няма я вестта,
не виждаме на самотата края...

Но тя ще дойде в някой ден,
наситен със слънце и мечти,
освобождава те от този плен,
отново в щастие потъваш ти!
цитирай
15. esen - След такъв стих-коментар ми е трудно
07.10.2007 00:20
да поема дъх и напиша отговор! Наистина се чувствам омагьосана и сякаш в приказка.
Благодаря ти, мило момиче! Дължа ти стих, но ще го напиша, когато си върна думите.
Хубава нощ и усмихнати сънища ти желая! А утрото нека е още по-прекрасно! Прегръдка!:)))
цитирай
16. magjosnica - Благодаря ти! Безкрайно ценя мн...
07.10.2007 00:24
Благодаря ти! Безкрайно ценя мнението ти, Есен!
За теб нека нощта е още по-прекрасна!
Защото поезията я прави такава...
цитирай
17. esen - magjosnica
07.10.2007 00:30
Благодаря ти!
Бъди обичана и желана! И много, много усмивки!:)))
цитирай
18. fanny - Ти си цялата поезия....
07.10.2007 02:41
Така красиво звучи!
Много усмивки и поздрави от мен!
цитирай
19. esen - Благодаря ти, Фани!
07.10.2007 17:38
Приятно ми е да го чуя от теб!
Прегръдка за теб!:)
цитирай
20. izvorche - ех...
09.10.2007 20:01
тези успоредни прави...
цитирай
21. esen - да...
09.10.2007 20:44
Но и успоредните прави се пресичат в безкрайността. Дали ще имаме достатъчно време и търпение за това?

Ех, изворче, водите не се връщат обратно, нали,
но пък извират достатъчно нови и може би по-буйни...
Поздравче! И целувки!:)))
цитирай
22. viovioi - ти си чувствителна Златке:))
10.10.2007 12:33
Как си предала само очакването и копнежа, дето казва Кирчо, единствен мъж тук. Но има и нотка подозрение или по-точно убеждение , "че няма как да е щастлив истински с друга" Мисля че един мъж не си тръгва от място, където би искал да бъде. И точно този факт ме навява на съмненията, че любовните мъки са нещо фроидиско. Голям % от убийствата на всички времена в т.ч. дуели, самоубийства и какво ли не са ставали "от" и" за" любов. Какво толкова дявол да го вземе се питам? Аз не 1 г, 1 ден не чакам, не се ли обади го тръквам от телефона и напред.Така ами:))))
цитирай
23. esen - Знаеш ли, viovioi, права си!
10.10.2007 12:45
Права си за чувствителността, за копнежа, за очакването... Дали съм убедена, че не е щастлив без мен? Напротив! Зная, че е щастлив, но си търся моето кътче в сърцето му и се надявам, че не е вече празно. И дори не мога да нарека това "любовна мъка", защото спокойно живея по този начин и дори откривам прекрасното в него.
А в телефона си пазя номера, които дори зная, че отдавна не съществуват. Защо ли? Ами такава съм си - непоправим оптимист. Трябвало е да ме кръстят Надежда. И зная, че това ми е "минус", съзнавам, че трябва да го променя, но е по-силно от мен.
Благодаря ти за този толкова размислящ и подтикващ към самоанализ коментар!
Хубав ден ти желая!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6146699
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133