Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 22:56 - Още едно кътче от РАЯ!
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 28296 Коментари: 81 Гласове:
0



image

Жега image

Търкулна се слънцето,
въглен разпален!
Жар посипа света.
Жежкият въздух
дори и пчелите
прати в най-тъмна гора.

С какво го ранихме?
Защо е жестоко?
Нечуван, изгарящ ни пек! image
Уж идва за ласка,
а пепел ще стане
и свят, и небе, и човек.

Хайде смили се,
дай ни пощада!
Знам, всички заслужихме ад.
Но ти си добричко,
и на площада
ще лъхне спасителен хлад. image

Да гневно си, зная -
гневът ти ни пари!

То иска да ни претопи!
Навярно то иска да минем през ада
и пак да сме живи,
но по-добри.


И обещаните снимки от Язовир "Студен кладенец"

       Прохлада в аванс. А думите са излишни!
1.
image
2.
image
3.
image
4.
image
5.
image
6.
image
7.
image
8.
image
9.
image
10.
image
11.
image
12.
image
13.
image
14.
image
15.
image
16.
image
17.
image
18.
image
19.
image
20.
image
21.
image

Спокойна нощ и хубав и успешен нов ден!
Усмивки за вас!



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. anially - И на теб! :)
05.07.2007 23:53
И на теб! :)
цитирай
2. zvezdichka - Невероятно-красиво
06.07.2007 00:25
място! Как ти се радвам само, че си била там, а също така, че ни правиш съпричастни и споделяш с нас тази божествена местност.
Изпращам ти една виртуална прегръдка :-* .
цитирай
3. comfy - :))
06.07.2007 00:26
@}>-->--

;)*
цитирай
4. esen - Благодаря, anially!
06.07.2007 00:58
Благодаря ти, че ще си с мен и в новия ден!
Усмивки!:)))
цитирай
5. esen - Мила Звездичка!
06.07.2007 01:01
Тези местенца са си в България и те очакват! Когато имаш възможност, не мисли много, а потегляй насам.

За мен е истинско удоволствие да споделя с ценител като теб! Прегръдки!:)))
цитирай
6. esen - Благодаря, Кирил!
06.07.2007 01:02
Радваш!:)*
цитирай
7. nadagr - Простор
06.07.2007 09:29
и хладина.Благодаря!
цитирай
8. deninosht - !:)
06.07.2007 10:46
излъчва прохлада...

поздрав!:)
цитирай
9. tedimov - Връзката с природата.
06.07.2007 11:50
Независимо с каква степен се развива дадена цивилизация, връзката с природата е немислима. Само ако се посегне по вандалския начин (с нашето равнодушие) от разсипниците (бракониери и др.) няма да ни е безразлично дали се разхождаш по голи камънаци и изсечени дървета, а тогава вместо красотата по горе можем да си представим корено противоположното.
Нашата дейност днес е в състояние да контролира всичко на планетата и съществуването ни зависи заедно с останалите видове, ако успеем да ги съхраним.
цитирай
10. viovioi - Да красиво е Злати, много)))
06.07.2007 11:55
Направо нямам думи.И в Монтана има язовир"Огоста" На някои снимки приликата ме направо изуми.И на нашия има островче.Но има много комари и едни червени мравки дето хапят ужасно.Но за 1 вечер може))))
цитирай
11. evelin - @}----§-------
06.07.2007 13:47
Раят е около теб... и в самата теб...
цитирай
12. esen - nadagr,
06.07.2007 16:41
Благодаря, че си тук! Радваш ме!:)
цитирай
13. esen - deninosht,
06.07.2007 16:44
Днес трябваше да съм вече отново там, но ще отидем утре. Поетична среща е. И съм убедена, че ще е прекрасно! И прохладно...
Благодаря ти, Ден! Прегръдка!:)))
цитирай
14. esen - tedimov
06.07.2007 17:01
Малко ми е трудно да възприема, че връзката с природата е немислима. Мисля си, че ние се стремим към красотата и, но тя също се нуждае от нас. Върпоса е тази взаимност да е разумна и в посока на обогатяването и.
Тези дни имах възможността да се наслаждавам на дива и облагородена природа. През цялото време имах чувството, че сега проглеждам. Нещо невероятно е, където се обърнеш да виждаш неподправена или леко подправена красота! И ти се иска да споделиш с всички и всички да могат да се насладят на тези вълшебни гледки и да станат по-добри. Лошото е, когато някои са толкова "очаровани", че искат да си присвоят райското кътче и да го превърнат в индустрия за пари. Когато държавата беше собствиник сякаш всичко беше по-разумно и съобразено с изискванията на двете страни: природа-човек. Надпреварата за собственост сега е на път да унищожи голяма част от красотата, макар че някои си мислят, че е в името на красотата. Но природата си има защитни реакции и възможности да се самозащитава и самовъзстановява. Затова нека всички ние търсим, намираме и се радваме на тези сякаш неземни красоти! И да се насочваме към тях като естети, а не като бизнесмени - нека там почиваме, а не кроим планове за работа. Защото който добре почива, той и отлично работи!

Малко объркано се получи, но мисля, че е в посоката на твоя коментар.
Благодаря ти, че си тук!:)))
цитирай
15. esen - viovioi
06.07.2007 17:15
Дотук представих два язовира, защото откакто имам фотоапарат съм посетила само тях, но зная че България е осеяна с много на брой такива кътчета. Нека търсим красивото и му се радваме, а лошото да се опитваме да поправим! Взаимна ще е връзката между човека и природата ако успеем да облекчим и себе и нея например от комарите. А за мравките там, където бях имаше табели: "Моля не разваляйте мравуняците!"... Обичта се отплаща с обич, а красотата с повече красота!
Радвам се, че споделих с теб! И се надявам утре като се върна там, да намеря още незабелязани при първия ми поглед прелести.
Хубав и успешен ден!:)))
цитирай
16. esen - Благодаря ти, evelin!
06.07.2007 17:18
Нека Раят бъде във всички и за всички!
Радвам се, че споделих с ценител като теб!
Благодаря ти!:)))
цитирай
17. анонимен - Костенуркката е голяма симпатяга ...
06.07.2007 18:47
Костенуркката е голяма симпатяга :-)) Винаги като ги гледам се дивя, защото това са сред най-старите и оцелели видове:-)) А едно време, преди мноооого, ама много милилони години са били модни животинчета :-)) Приятни събота и неделя :-)
цитирай
18. esen - Това е една съвсем малка костенурка, която
06.07.2007 19:08
спокойно минаваше по пътя, но я снимах доста отблизо и не може да се разбере размерът и. Скрихме я в храстите, за да не я улови някой с кулинарни цели и да успее да порасне. Когато си тръгвахме с колата срещнахме по пътя още една вече голяма костенурка. Оказа се, че Баба Костенурка не е рядкост по тези места и допълва колорита и очарованието от тях.
Благодаря ти, че обърна внимание точно на това вече рядко животно!
Приятен уикенд за теб!:)
цитирай
19. diamant1965 - Наистина думите са излишни!
06.07.2007 21:13
Какво ни остава след толкова много поднесена красота от думи и от гледки....Да се насладим заедно...
цитирай
20. weasell - хубави,хубави снимки:)))))
06.07.2007 21:30
много приятно ми стана след тях:)а стиха,особено края "То иска да ни претопи!
Навярно то иска да минем през ада
и пак да сме живи,
но по-добри."-просто ти си казала всичко:)))))
цитирай
21. letisi - това което не ни убива ни прави по-силни....
06.07.2007 22:25
а слънцето дори по-весели...
нека му се радваме...предизвикателно)))))))))))))
цитирай
22. esen - Приятно ми е, че си и тук и споделяме, diamant1965!
06.07.2007 22:34
Ако не беше ценител като теб да споделя емоцията си, тя би избледняла.
Хубава вечер и много наслада и усмивки за теб!:)
цитирай
23. esen - Благодаря, weasell!
06.07.2007 22:38
Наистина съдбата ни поставя в изпитания, които трябва да преодолеем и да се научим на нещо, да станем по-добри. Може би катаклизмите напоследък са поредното такова изпитание. Да се надяваме, че добротата и красотата ще спасят света!

Радвам се, че си тук и споделям с теб!:)
цитирай
24. esen - Нека посрещнем това предизвикателство с усмивка
06.07.2007 22:42
и да потърсим хубавата му страна, каквато навярно има. Така ще преодолеем по-леко изпитанието и ще се обогатим с нови знания за света, с повече доброта.

Радвам се, че си тук, letisi! Благодаря ти!:)))
цитирай
25. furiika - :)
06.07.2007 22:55
Невероятна разходка! Смазващи с истината си думи, но това... си ТИ:)
Съжалявам, 4е от невежество съм изтрила доста от коментарите си, не само в твои постове:(
Лека и спокоина нощ!
цитирай
26. esen - furiika, толкова се радвам на коментарите ти!
06.07.2007 22:57
Внимавай да не ги изтриваш, моля те!
Радвам се, че сподели тази моя наистина невероятна разходка, която още утре ще повторя!
Благодаря ти!:)
цитирай
27. dqvol4e - :)
07.07.2007 12:07
Ако най-силната дума е "Страхотен", то разхотката ти е била повече от страхотна!! :)) Благодаря, че сподели... :) Аз си плача просто за една такава разходчица! :))
цитирай
28. zaichence - О,
07.07.2007 17:06
разбирам защо си първа!Това са много хубави снимки, чудесно си ги хванала!
цитирай
29. sigrina - [S]
07.07.2007 18:37
Прекрасно!!! :)
цитирай
30. esen - dqvol4e,
08.07.2007 20:12
не плачи, а стягай раничка за разходка. Сега й е времето. Днес се връщам от Перперикон. Казват, че е една от енергийните зони в България, наред с Кръстова гора и Рупите. Беше страхотно! Най-интересното е, че след изкачването и слизането днес изобщо нямам мускулна треска. А горе е невероятно! Вече имам толкова нови впечатления за споделяне.
Радвам се, че си тук! Усмивки!:)
цитирай
31. esen - Благодаря ти, Зайченце!
08.07.2007 20:16
А на мен ми е приятно, че те намирам тук! Още повече, че идвам от гората, а зайче не видях...
Но пък се връщам с поне 500 снимки още повече нови вълнуващи впечатления.
Усмивки за теб!:)))
цитирай
32. esen - Благодаря, sigrina!
08.07.2007 20:17
Радвам се, че сподели моята емоция!
Хубава и усмихната вечер!:)))
цитирай
33. injnina - Чудесни снимки!
08.07.2007 22:57
И стихове!
Поздрави!
цитирай
34. kombakova - kombakova
08.07.2007 23:18
Много е красива природата около язовир Студен кладенец!Върнахте ме с 27 години,като студенти ходихме да му се любуваме!Радвам се ,че е поддържан и изглежда така красив както е в мойте спомени!Благодаря за това ,че ми върна спомените!Поздрави!
цитирай
35. esen - Благодаря, injnina!
09.07.2007 00:50
Очаквай следващите в най-скоро време.
Радвам се, че си тук!
Спокойна нощ!:)))
цитирай
36. esen - И отново бях там, kombakova.
09.07.2007 00:54
Приготвила съм още стотици снимки от яз. Студен кладенец, от Перперикон и поетичните срещи, състояли се там.
Радвам се, че съм успяла да ти върна частица от най-красивите ти спомени!
Спокойна нощ! Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
37. mmmmmmmmm - Дано слънцето
09.07.2007 10:28
чуе тази изповед и се смили над нас!:)))Прекрасно си отправила молбата!:)))
Май си видяла рая през открехната врата-снимките са прекрасни и тази разходка те е вдъхновила за прекрасните стихове!:)))
Радвам се за теб!:))
цитирай
38. esen - Благодаря ти, еМ!
09.07.2007 11:30
Приятно ми е, че си тук! А аз наистина бях в Рая! Посетих места, които наистина са източници на енергия и зареждат душата с красота и сила за живот.
Прегръдки и усмивки за теб!:)
цитирай
39. sis - Благодаря!
09.07.2007 15:08
:):):):)
цитирай
40. melsun - Сърцата ни навярно вледенени са,
09.07.2007 21:12
затуй и слънчицето жарко свети...
Поне малко да ги разтопи...

Много хубав стих и снимки!
цитирай
41. enjoy6 - otnovo me ocharova
09.07.2007 23:02
mnogo ocarovanie i malko taga ot tova, che ne ymeem da cenim prirodata.Neverojatni snimki! Pozdravlenja!
A vidiahte li sarnichki po patja, te svobodno se razhojdat, v strani ot nego, po posoka hija "Nanovica" ima divechovadno stopanstvo i dryga prirodna zabelejitelnost v tozi rajon-"Vkamenenata gora" i tja e mnogo prikazna! Sledva6tijat pqt pqtyvajki natam moje6 da gi poseti6.
Blagodarja za krasotata, kojato mi podnese i leka i ysmihnata sedmica:)))
цитирай
42. mery67 - Чудесно е местенцето и благодаря че ...
10.07.2007 07:45
Чудесно е местенцето и благодаря че си го споделила.А слънцето мила е Божие творение и трябва да сме благодарни на Създателя ни за това небесно светило , което подържа живота.Е жегичката ще се преживее някак.
Поздрав и хубави дни ти желая- въпреки горещината.
цитирай
43. viovioi - ехоооо...
10.07.2007 15:34
Наскоро научих една модерна дума интерферентна))Това е една интерферентна красота)) Поздрави)
цитирай
44. esen - И аз благодаря, sis!
10.07.2007 15:39
Радвам се, че те има! Усмивки!:)))
цитирай
45. esen - Нека са силни мечтите ти и ще се сбъднат, fenix!
10.07.2007 15:46
А мястото е приказно! И се надявам да го посещавам често. И кой ли не иска да е често в Рая?! Виж, че и аз съм на реторични въпроси. Но ще се сбъднат, зная!

Благодаря ти, че си тук и разпали мечтите ми!
Усмивки!:)))
цитирай
46. esen - Благодаря ти, melsun!
10.07.2007 15:48
Надявам се да преодолеем и това изпитание и наистина да станем по-добри и истински.
Радвам се, че си тук! Усмивки!:)))
цитирай
47. esen - И аз благодаря, enjoy6!
10.07.2007 16:31
Радвам се на информацията ти, която чертае следващите ми маршрути. Сега не видях сърничките, но зная, че и това ще стане. Видяхме само едно зайче и две костенурки, едната от които (тази на снимката) съвсем мъничка. Видях и щъркела на снимките, който ловеше рибки и жабки в язовира... Видях и чайки, лястовички... Но за малкото време, през което бяхме там си мисля, че имах достатъчно наситена емоция.
Радвам се, че си тук и имам възможността да споделям с теб! Благодаря ти!:)))
цитирай
48. esen - Наистина райско местенце, mery67!
10.07.2007 16:35
А Слънцето, както и животът ни и всички радостни и тъжни препятствия по него са наистина ДАР БОЖИ!
Благодаря ти, че си тук и споделяме! Усмивки за теб!:)))
цитирай
49. esen - Коментарът ти ми донесе много радост, bojank!
10.07.2007 16:40
Върховна наслада е за мен да зная, че някой се е усмихнал и подобрил настроението си от моя постинг! Цялото ми старание е за това, а всеки такъв резултат ми дава ново вдъхновение.
Благодаря ти!!! Усмихнат и успешен ден!:)))
цитирай
50. esen - Аз пък благодаря за интерферентния коментар, viovioi:)))
10.07.2007 16:43
За мен е удоволствие, че си тук и споделям с теб красотата, която ме изпълни и крещи да бъде споделена! Благодаря ти! Усмивки!:)))
цитирай
51. arnette - докосна ме
10.07.2007 20:14
"Знам, всички заслужихме ад."
Снимките са прекрасни, мерси!
цитирай
52. esen - Но минавайки през ада
10.07.2007 22:47
ще бъдем по-силни и по-добри!

Благодаря ти, arnette! Художествената фотография е новата ми страст.
Радвам се, че си тук! Усмивки!:)
цитирай
53. doka - Ей,че красиво...!!! :)
11.07.2007 00:11
Страхотно е Есен! Поздрав! :)
цитирай
54. esen - И е приятно, че си тук и споделяме!
11.07.2007 00:51
Благодаря ти, doka! Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
55. zari - Красива ни е природата!
11.07.2007 03:32
Остава да си я пазим, обичаме и радваме! Дано не се сетят и край язовира да вдигнат панелни блокчета...
цитирай
56. esen - Поне засега е кътче от Рая!
11.07.2007 14:04
Но не съм сигурна докога ще оцелее в този му вид. Мисля, че скоро ще се насочат доста бизнес интереси към това апетитно местенце. И тогава няма да е същото, а аз ще си въздишам по красивите снимки, които вече ще бъдат и неповторими. Но нека сега отворим сетивата си и да се радваме на сътвореното от човека, но недокоснато все още от лакомията.
Благодаря ти, zari! Радвам се, че си тук!:))
цитирай
57. taralejkite - Ангажирам си къщурка/бунгалце
11.07.2007 15:26
номер 18, за 2 семици, моля :)
цитирай
58. esen - Дори не зная към кого да се обърнеш, но
11.07.2007 15:32
ако е сериозно ще намеря телефони за връзка;-)
А мястото е наистина прекрасно!:)
Благодаря, taralejkite! Усмихна ме!:)))
цитирай
59. amrak - :)
12.07.2007 20:22
хих, прекрасно !
! 12 ;)
поздрави :)))
цитирай
60. esen - Хах, радвам се, че ти хареса!:))))))))))))))
12.07.2007 20:53
!12 - Дори я изместихме, за да не я хване някой и да я изконсумира още съвсем мъничка. Надявам се, че се е скрила.
Благодаря ти! Поздрави и усмивки за теб!:)))
цитирай
61. gabrielle - благодаря,
12.07.2007 23:38
че сподели рая с нас!!!
цитирай
62. esen - И аз благодаря, gabrielle,
13.07.2007 00:28
че бяхте с мен!:)))
Приятно е да споделям с приятели!:)
цитирай
63. yuliya2006 - висша поезия докосната от бога.
22.07.2007 09:12
Невероятна позия докосната свисше!Уникалната природа на България,която трябва да видим открием и оценим.За да разберем че сме в рая.Защото само природата сътворена от бог е най-стойностното нещо.И трябва да се борим да я спасим от чудовишната модернизация която отнема на обикновения човек, достъп до нея.Прекланям се пред таланта,мъдростта и аристократизма ,който ме заля в стих и картина.
с обич ЮЛИЯ БЕЛ
цитирай
64. esen - Благодаря Ви, Юлия БЕЛ!
22.07.2007 18:04
Вашият коментар ще си запиша, за да си го препрочитам, когато съм в необходимост да вдигна тонуса и вдъхновението си! Приятно ми е, че споделих с Вас моите стихове и вълнения от красивата ни природа! И зная, че има хора, които милеят за невероятната и неповторима България!
Благодаря ВИ!
Имате обичта ми! Златка
цитирай
65. starmusic - дали все пак ще вали?
27.07.2007 21:12
ако завали поне малко дьжд всичко ще се сьживи за да започне да живее отново и отново своят живот.Ние наистина сме сварзани с природата,но и обратното-тя сьщо е свьрзана с нас.Би трябвало оттук нататьк да се опитаме да живеем в пьлен синхрон сьс заобикалящият ни свят и да се жопитаме да не замьрсяваме до такава степен вьздуха без който не бихме оцеляли.Животьт на заобикалящият ни свят зависи от нашата преценка и взаимно сьтрудничество!
цитирай
66. esen - Напълно съм съгласна, starmusic!
27.07.2007 21:33
Трябва да мислим за природата и да си помагаме взаимно с нея, защото не можем едни без други.
Когато правих тези снимки всичко беше зелено и свежо. Сега навсякъде виждам изгоряла трева и слушам за пожари подпалени за съжаление от човешка ръка. Тъжно е всичко това! И ще се окаже, че сами предизвикваме небето.
Дано завали, но кротко и напоително без наводнения и порои.
Благодаря ти, че си тук! Хубава вечер!:)
цитирай
67. magjosnica - Тези снимки ми напълниха душата, ...
28.07.2007 23:25
Тези снимки ми напълниха душата,
благодаря ти, че ме срещна с красотата!
цитирай
68. esen - И аз съм покорена от тази невероятна красота!
28.07.2007 23:31
Благодаря ти, че си тук, magjosnica! Радваш ме!:)))
цитирай
69. magjosnica - България е толкова богата - пр...
29.07.2007 16:25
България е толкова богата -
прекрасната наша страна
с природа красива, чудновата
остава си неповторима на света!

Не може човек да се насити
да гледа тоз небесен свод,
с очи от красота опити
да се потопи в нов живот...

И никога не ще успее
да се нагледа на зеленина,
да се наслуша как тихо пее
тъжния балкан в нощта...
цитирай
70. esen - Страхотни стихчета-коментари ми пишеш, magjosnica!
29.07.2007 20:31
Цялата си стих, от който звучи и прекрасна мелодия!
Благодаря ти, че те има
прекрасна и неповторима!!!
Целувки!:)
цитирай
71. magjosnica - Радвам, се че ги оценяваш!
29.07.2007 21:20
Просто слушам това, което
тихо диктува ми сърцето,
римите в главата ми остават -
стиховете ти ме вдъхновяват!
цитирай
72. esen - И е истинско вълшебство, magjosnica!
29.07.2007 21:30
Със стиховете си красиви
правиш всички ти щастливи!
:)))
цитирай
73. анонимен - tam naistina e krasivo:))
14.08.2007 01:17
na 4ovek kato gleda snimkite i 4ete redovete ti ,mu se pri6tiava da stegne kufarite i s knijka v ruka da i slu6alki na u6ite da otputuva naniakude...makar i za mig:)))
цитирай
74. esen - Ох и аз ходя за кратко, но си запазвам по много
14.08.2007 01:25
спомени, които ще ме зареждат до следващото посещение на тези красиви места. А тези райски кътчета си заслужават да бъдат посетени с куфари за по-дълго време.
Радвам се, че си тук, boboian4o! Благодаря ти!:)))
цитирай
75. trenirowka - оха колко красиво
16.08.2007 19:57
всичко което шпрочетох там в съихотворението ме пренесе далече от действителността и ме накара да почувствам това,което ти си изшитала при това пписание.Искам пак да отида там макар и мислено,но да съм при тебе.Разказвай ми винаги когато можеш
цитирай
76. esen - Това е едно божествено красиво място, Тренировка!
16.08.2007 20:16
Бях там само за едно денонощие, но ще нося дълго спомена в себе си! А следващия път и ти ще бъдеш с мен в ума и сърцето ми!
Благодаря ти, че си тук!:)))
цитирай
77. kombakova - комбакова
17.08.2007 01:13
Леле, колко обожавам такава красота!Благодаря за спомените във времето!Поздрави!
цитирай
78. esen - Благодаря, комбакова!
17.08.2007 01:35
Толкова е приятно и вълнуващо да се връщаме в спомените! А за мен споделената красота ме изпълва отново и отново!
Така се връщам и преживявам отново тази неземна и вълнуваща красота!
Благодаря ти!:)
цитирай
79. antonov - А има ли риба на този язовир?
21.08.2007 12:43
А има ли риба на този язовир?
цитирай
80. esen - Разбира се, че има риба!
29.08.2007 16:27
И е толкова вкусна! Дори имаше рибари, а един от тях е излязъл и в кадър, но не поставих тук тази снимка, защото постингът става много голям и тромав.

До скоро със снимки от морето, където опитахме вкуса на рибата!
цитирай
81. esen - Възстановен коментар
30.09.2007 02:51
40. fenix - Офф... не, не , нее
09.07 18:25
Гледам го и загивам да съм там... :)))
Страхотно! Благодаря ти, есен, просто е поредната доза красота, която ни поднасяш! Мерси :) Трябва да отида, нали? - реторичен въпрос, защото трябва да се ходи по Родината! И ще отида...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6139197
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133