Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2007 01:59 - Едно среднощно разочарование!
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 24564 Коментари: 69 Гласове:
0

Последна промяна: 01.05.2007 22:16


Ето как открих публикувано от dadide
моето най-четено стихотворение:

http://dadide.blog.bg/viewpost.php?id=64281


26.04 11:16 - I remember you

     "Мисълта си, с която заспивам,
     песента, от която се раждам,
     радостта си, която откривам,
     лудостта, във която се вграждам.

     Ти си слънчево зайче в косата
     и пейзаж, покоряващ очите!
     Ти си лунният път в тъмнината.
     Ти си истина - в нея се вричам.

     Ти си шепота тих във листата
     и уханна трева във полето.
     Ти си бурният пролетен вятър.
     Светла обич, пленила сърцето.

     Аз без твоята нежност не мога.
     И от теб не успях да избягам.
     Милиони звезди в небосвода.
     Но със мисъл за теб пак си лягам. "



Автор: dadide Категория: Лични дневници
Прочетен: 52 Коментари: 5 Коментари 1. - 26.04 20:03 - ПРЕКРАСНО!!! Благодаря ти за настроението!
Лека вечер.
Пиша ти и музиката звучи около мен... От: injnina 2. - 27.04 09:27 - Прекрасен стих! И прекрасно начало на новият ми ден! Благодаря ти!
Нека и твоят ден бъде изпълнен с любов и красота!:) От: slavei 3. - 27.04 15:14 - AZ :))) Хубаво стихче dadide !
"Аз ви спомня"- така си преведох заглавието !
Поздрави мила dadide !
От: az1961 4. - 28.04 21:29 - Чувствено! Аз без твоята нежност не мога.
И от теб не успях да избягам.
Милиони звезди в небосвода.
Но със мисъл за теб пак си лягам. "

Поздрави за хубавия стих!

От: sekirata 5. - 01:40 - Благодаря за кавичките, Дадие, но все пак можеше да споменеш автора на стиха:
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=43509&mode=nested&order=0&thold=0 - 25.02.2006
http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=19092 - 17.10.2006 От: esen

И очарование от интелигентно разрешения "проблем":
5. - 29.04 09:51 - Прекрасният стих е на ESEN :) Благодаря й и аз за невероятно стоплящото чувство, което ме обгръща, докато го чета. От: dadide .......................
8.
- 21:58 - Благодаря ти за прекрасния коментар на стиха ми, Дадиде! Искрено ме развълнува! Радвам се, че стихът ми е попаднал на ценител като теб!
Приятна и спокойна вечер!:))) От: esen


Ето линковете към моите публикации:
Щъркел 23.02.2006 - І-ва публикация:
http://shtyrkel.eu/forum/index.php?s=76efbb9584c2ca1bbc3e2b98b08d52ea&act=articles&CODE=03&id=3014

И вече редактирано:
Хулите - 25.02.2006:
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=43509&mode=nested&order=0&thold=0

Блог.бг - 17.10.2006:
http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=19092

Може би това ще спре публикациите ми в интернет пространството. Съжалявам, приятели!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. krasi7 - Злате!
29.04.2007 10:30
За съжаление има и такива моменти. Добре е, че си го усетила. Но недей да се оттегляш.
цитирай
2. slavei - За съжаление тези случай са факт!
29.04.2007 12:00
Не знам как може да се спре всичко това, но е най-малкото неприятно. Напълно те разбирам Есен, тъй като и аз открих наскоро мой стих в един сайт, без да са упоменали автора на стиха!
цитирай
3. bamby13 - :-(
29.04.2007 12:04
Жалко че такъв чудесе стих може да предизвика горчивина.....
цитирай
4. karavelov - За dadide това не говори никак до...
29.04.2007 12:30
За dadide това не говори никак добре!!!
цитирай
5. comfy - Златна...
29.04.2007 12:32
Разбирам разочарованието ти, но... забравило момичето да напише автора - поне кавички сложило!

... Не се коси за такива неща: "високо застани!"

Сама виждаш и знаеш, че истината не може да се скрие - това е възможно само временно, но после тя блясва още по силно!! :)

Сигурен съм, че си над тия неща - приеми всичко с обратен знак: направили са ти непотърсена от теб реклама - така го приеми! Защото, който чете творчеството ти задълбочено и се стреми да го познава добре, веднага ще открие автора на стиха - Златната Есен! :))

... Все пак, ти не си правила бизнес с авторството на стиховете си, а си публикувала да зарадваш с тях много хора, да ги накараш да съпреживеят с теб твоите чувства и мисли... В този смисъл Дадиде е допуснала "грешка" като не е споменала името ти, но стихът е продължил да живее и изпълнява мисията си, заложена от теб (виждаш коментарите на хората, които, между впрочем, не са забелязали кавичките, май, и не са попитали чий е този стих - значи повече ги интересува не авторът, а самият стих, който ги е накарал да съпреживяват чувствата и мислите в него!)...

... Накратко: не тъгувай! Ако Бил Гейтс тъгуваше и преживяваше за това как го ограбват реално, досега да е умрял сто пъти от мъка! :)))

Разбира се, не одобрявам постъпката на Дадиде - трябвало е да свърши нещата докрай: след кавичките да постави името на автора и да спомене, че публикува стихотворението, защото много й харесва или нещо от този род. Сигурен съм, че тогава щеше да предизвика повече коментари, а благородността на постъпката й щеше да бъде оценена от всички, включително и от тебе!!

... И още нещо: Дадиде, искала ли е това или не, е осъществила много ценен експеримент. Публикувала е стихотворение, което не е нейно, за да види дали то ще бъде оценено по същия начин, както се оценява, когато е известно, че ти си авторът. Това е ценен експеримент! (Разбира се, той важи за всички, които не са видяли кавичките!). Оказва се, че дори когато не се знае, че ти си авторът, стихът се оценява високо - какво по-обективно доказателство, че това е наистина така?! ;))))

И още една версия: Дадиде, така както е направила поста си и го е озаглавила "I Remember You", ми се струва, че е посветила поста и е искала да каже нещо на някого с този твой стих!! Затова го е публикувала - стихът ти е синтезиран вид на това, което тя иска да каже на някого. Именно затова е поставила кавичките - за да се вижда, че не тя е авторът, а вече, така погледнато, тя може да цитира и Пушкин, без да указва непременно името му! Стихът ти, според мен, в постинга на Дадиде живее свой епизод от живота си... Така мисля! Радвай се!!! Това е все едно да те приравнят по популярност с автори като Пушкин!! Наистина може да се приеме, че тази версия е достоверна!!

... Прости й! Ти можеш това! :))

Целувки и прегръдки! ***
цитирай
6. comfy - Златна,
29.04.2007 12:40
забравих да ти препоръчам, но сега ще го направя: включи си опцията за изключване на възможността да пишат анонимни - в повечето случаи осират всичко, без да носят отговорност за това!! За какво са ти техните мнения???

Нека, ако някой иска да ти каже нещо, да си покаже "лицето" - сиреч, кой е той, аджеба?! :)))))

Поздрави! :))
цитирай
7. esen - Благодаря за съпричастността, Краси!
29.04.2007 14:05
Тъжно ми е, че Дадие не си взема поука от предишни забележки в блога и: http://dadide.blog.bg/viewpost.php?id=58115
http://dadide.blog.bg/viewpost.php?id=58463
"06.04 18:03 - .
Не смятам, че дължа на някой обяснение или извинение с този пост. Надявам се да бъда правилно разбрана с него. Не чувствам вина, защото нямам такава и не желая да поемам чуждата върху себе си. Само ми е гадно от помията, която се изля и от пръските, които полепнаха по мен.

Весели празници на всички!
Бъдете живи и здрави!

Автор: dadide Категория: Лични дневници
Прочетен: 115 Коментари: 6Коментари

1. - 06.04 18:46 - ~ N ~
Където има хубави ябълки, ще има и червеи. Прекрасни празници за теб :)

От: noir
2. - 06.04 18:53 - Не се е изляла помия...
... само те помолиха да пишеш името на автора на стиховете. :)
Видяла си ти помия върху тебе! Питай мен по въпроса.

От: jones
3. - 06.04 19:00 - .
В молбата нямаше помия - тя се изля на друго място :)

От: dadide
4. - 07.04 20:19 - ***
Весели празници и на теб, dadide :)


От: candysays
5. - 08.04 01:35 - А аз какво да кажа?
Колко неща понасям, но съзнавам, че има хора за всичко ....и за лошотии!
Весели празници!

От: sekirata
6. - 09.04 10:36 - ~ N ~
Правете любов, бе, хора. Знаете ли къв кеф е. И е по-лесно...

От: noir"

Тъжно ми е, че и администраторите можеха да вземат поне мълчаливо отношение като поставят постинга на първа страница (никога не съм държала на това за стиховете си), за да могат повече автори да потърсят произведенията си в други блогове.

А може би аз греша?

цитирай
8. esen - Много е неприятно това, slavei и ти си го почувствала
29.04.2007 14:14
с твоя стих. Аз съм намирала стихове, които са публикувани с ника ми и това винаги ме е радвало. Но тук случаят е различен - сменено е дори заглавието на стихотворението и можеше и никога да не го открия.
Простила съм на Дадие, но тя би трябвало поне да се извини и да си вземе поука. Вместо това се оправдава, че и изпращали стиховете без автор. Но не казва защо тогава ги публикува в блога си.

Благодаря ти, че си тук!
Прегръдка и усмивки за теб, Славей!
цитирай
9. esen - Стихът не е виновен за горчивината, bamby13,
29.04.2007 14:23
а начинът на представянето му:(

Благодаря ти, че хареса! Усмивки за теб!:)))
цитирай
10. esen - Лошото е, че Дадие дори не признава
29.04.2007 14:27
грешката си:( А колко малко би било достатъчно да се почувствам поласкана, че са избрали стиха ми!

Благодаря за съпричастността, karavelov!
цитирай
11. esen - Високо съм, Кирил...
29.04.2007 14:33
и ти най-добре знаеш това. Но все пак си мисля, че не трябва да се премълчават и остават без порицание постъпки от този род!
И ако човек осъзнае грешката си, не би я повтарял. За Дадие това май е стил на поведение. Прощавам и! Дали трябваше да си мълча?
цитирай
12. esen - Общо взето анонимните не са ми били проблем, Кирил.
29.04.2007 14:39
Хубаво на блога е, че авторът може да изтрие всеки недоброжелателен коментар, а дори и постинга си. По тази причина копирах целия постинг на Дадие и пренесох полемиката в моя блог. И тъй като esen.blog.bg е по-популярен се надявам порицанието на постъпката да достигне до повече хора, отколкото дори ако бяха поставили постинга на първа страница.

Благодаря ти за всичко, приятелю! Поздрав!:)
цитирай
13. bamby13 - Знам Злати, неточно съм се израз...
29.04.2007 15:03
Знам Злати, неточно съм се изразила. Имам лошия навик да оставам нещата недовършени, така и от коментара ми не става ясно, че не стиха а постъпката оставя горчивина...
цитирай
14. esen - Разбрах те, Бамби и ти благодаря за съпричастността!
29.04.2007 15:27
Толкова е хубаво да срещаш приятели!
Радвам се, че си тук! Може би и аз ще остана заради хора като теб!
Поздрави!:)
цитирай
15. melsun - Случва се за жалост!
29.04.2007 15:39
Някой копира стиховете ти,друг използва идеите ти,трети взима размислите ти!Би трябвало всеки да упомене източника,но....Важното е да не се взима толкова навътре,въпреки,че е неприятно и не говори добре за човека,който го е направил...
Тук наистина се ровят всякакви хора и могат да използват каквото си искат....Но недей да спираш да пишеш!
цитирай
16. esen - Когато видя коректно цитирани мои стихове
29.04.2007 15:50
винаги съм се радвала. Дори съм дала линк в блогрола си към сайт, в който намерих публикувано стихотворението ми "Споделено". Бях открила и "Утро" и се почувствах поласкана. Но тук ако не беше случайността нямаше дори да разбера, че стиха ми е харесван и цитиран. А дори има създадена песен по този стих, която скоро ще излезе на компактдиск заедно с "На кафе" и "Мило море", които също са по мои текстове.
Преди известно време, когато публикувах "Уморих се" ми се обади един поет с китара, който пожела да изпълнява в репертоара си песен с този текст. Съгласих се с удоволствие и се чувствах щастлива и поласкана.
Нека Дадие и други като нея си дадат сметка, че с начина на харесване могат да зарадват или огорчат автора, а си мисля, че първото би довело до още много произведения, които ще харесват и четат.

На теб желая весели празници, melsun! Благодаря ти, че си тук! Стопли ме съпричастността ти!:)
цитирай
17. esen - Благодаря ти, че си тук, Здравче!
29.04.2007 15:52
Хубаво е да се посрещат такива моменти сред приятели.
Поздрави и усмивки за теб!:)
цитирай
18. injnina - Хм!
29.04.2007 16:05
Лошо нещо. Недуомявам защо й е това? Вярно, че стихът е вълшебен и аз съм писала коментар, защото ме ръзвълнува и даже не съм обърнала внимание дали има кавички или няма. Това е меко казано некоректно! Тя извини ли ти се?
Ти си изворът, така че продължавай да струиш и да бъдеш четена и харесвана.
Но отпор е нужен и то категоричен!
цитирай
19. esen - Зная Слави,
29.04.2007 16:08
но въпреки това ме заболя за този стих, защото може би съм вложила повече сантимент в него. Пък и като не знае автора можеше поне да постави в постинга въпроса кой е той. На заглавието също държа!

Благодаря ти, че си тук, приятелю!
Хубав ден!:)
цитирай
20. esen - Благодаря ти за съпричастността и подкрепата, injnina!
29.04.2007 16:57
Лошото е, че Дадие навярно не осъзнава или не иска да осъзнае, че постъпката и е некоректна. Не се извини дори в лични бележки, а би трябвало да го направи публично. Ще стоя на този пост, докато се получи отпора. Би било овчедушие да си премълча. Та тя все едно е ограбила душата ми. Тъжно е!

Хубаво е, че има приятели като теб! Радвам се, че си тук и ми помагаш да продължа да се боря!

Хубави празници!:)
цитирай
21. fiona - Esen, явно постъпката й много те е наранила...
29.04.2007 17:41
Разбирам те, защото в стиховете ти е част от теб и затова винаги звучат така силно.
Видях постинга на Дадиде, гласувах за него, защото ми хареса. Понеже чета Хулите и те познавам от там, познах и стиховете, но не ми мина мисъл за начина на публикуването им... Помислих си, че в цялото интернет пространство, сред хиляди автори в Словеса, Хулите, Щъркел, Литернет... и други подобни - твоите стихове са харесвани от всички.
Хубав ден ти желая! Надявам се да продължиш да сгряваш душите ни. В твоите стихове всеки открива част от себе си, преживяна радост или болка. Ти обвиваш с думи толкова чувства...
цитирай
22. krasi7 - Злате,
29.04.2007 18:59
Единственото нещо, което дължиш някому това е спокойствие на себе си. Я да вземеш да я "нарисуваш" в стихотфорна форма и да й го подариш! :-))
цитирай
23. dadide - .
29.04.2007 19:53
Стихът на esen го получих на e-mail писмо на 08.03.2006 г., като "подарък" за празника. Нямаше заглавие, нито автор. Много ме развълнува и тогава. В онзи момент не ми е дошло на ум да питам кой е автора. Развълнуваха ме думите, мислите, съпреживявах чувствата на неизвестния /до този момент/ автор, защото бяха /и са/ много близки до моето светоусещане.
Съжалявам и се извинявам на esen за огорчението, което съм причинила.
Причината, заради която го цитирах, вече е без значение, след като с действието си предизвиках упреци, които явно заслужавам.
Още веднъж се извинявам на esen , че съм я накарала да се почувства така, че съм я наранила.
цитирай
24. esen - fiona,
29.04.2007 21:22
Твоите думи са най-прекрасното което съм чувала за стиховете ми и за себе си! Благодаря ти! Искрено съм ти признателна за тях! Погали душата ми и я окрили с най-здравите и силни криле!
Дадие също разбра грешката си и намери сили и доблест да се извини лично и публично тук. Комфорта и равновесието ми са възстановени и вече ще мисля за следващи постинги!

Трогна ме до сълзи! Страхотна си!
Прегръдка за теб!:)
цитирай
25. esen - Ще опитам, Краси...
29.04.2007 21:27
Но след извиненията на Дадие, аз вече премахнах горчивината и възстанових душевното си равновесие.

Благодаря ти, че си тук и така прекрасно ме подкрепи!:))
цитирай
26. krasi7 - :-))
29.04.2007 21:36
На което винаги можеш да разчиташ!
цитирай
27. esen - Скъпа, Дадие!
29.04.2007 21:38
Приемам извиненията и съм ти признателна, за това, че намери сили да разбереш и поправиш грешката си и така върна вярата ми в добрите намерения на хората, които обичат литературата и най-вече поезията! Надявам се да продължим да четем блоговете си! А в това интернет пространство хората са толкова близо един до друг, че почти няма граници за душите, които се преливат сякаш една в друга и крещят от радост, когато са щастливи, а тъгуват заедно, когато на една от тях е тъжно. Тук всички сме, за да споделяме и това е прекрасно! Надявам се, че винаги ще намираме път едни към други.
До нови срещи!
цитирай
28. esen - Благодаря ти, Краси!
29.04.2007 21:44
Знаех го, но ми е приятно да го чуя отново и отново!
Истински приятел си! Искрено се радвам за това!
Щастлива съм, че те има!!!
цитирай
29. krasi7 - :-))
29.04.2007 22:15
:-))
цитирай
30. esen - Краси,
29.04.2007 22:19
вече грея в усмивка.
Усмивки за теб!:)))
цитирай
31. kuromur - Това че те крадат, значи че никoй не ...
30.04.2007 00:13
Това че те крадат, значи че никoй не може да те стигне. Горе главата, ти си N1
цитирай
32. esen - Наистина тази "кражба" ми даде
30.04.2007 00:40
толкова много, колкото не би могла да ми даде никоя похвала!
1. Даде ми увереност, че имам стихове, които се помнят и записват в тетрадките с любими, каквито и аз имах като дете.
2. Убедих се, че имам много приятели, които са и винаги биха застанали до мен, за да споделим уроците на съдбата.
3. Разбрах, че ценителите на поезията са чувствителни, но силни и имащи доблестта да признаят пристрастията и грешките си.
И още много констатации, които ще се опитам да ситематизирам в по-спокоен и бодър час от денонощието.

И аз успях да преодолея стъписването, да се изправя и дори да литна с нови сили и вдъхновение!

Благодаря ти за красивите думи и увереност, които ми подари и ти, kuromur!
Искрено съм ти признателна!:)))
цитирай
33. miacarra - ех златна есен
30.04.2007 01:01

действително чувствай се полааскана! Радвай се, че някой е посегнал като, че ли... това значи че си е струвало колкото и безумно да ти звучи в момента не забравяй че има разлика, а тя е че ти пишеш а другите преписват
Лека вечер от мен !!!!!
цитирай
34. esen - Колко хубаво го казваш, miacarra!
30.04.2007 01:14
Чувствам се поласкана! И вече всичко е наред!
Благодаря ти! За насърчението! За вдъхновението! За ласката!
Прекрасно е да имаш приятели до себе си!
Лека и спокойна нощ! И да се събудим с усмивка!
цитирай
35. анонимен - Zastavam zad teb, Zlatna priqtelko!
30.04.2007 10:05
Vinagi sa mi haresvali stihovete ti , Zlatna! Iam registraciq tuka v bloga , no ne vlizam. Moje mi ot lipsa na vreme , moje bi malko neznanie za ne6tata kak da si sluja s postinga...No vse pak vlizam po malko i si 4eta stihove...i to da si priznaq mai pove4e tvoite stihove 4eta ,Zlatna!Kato 4eta poeziqta ti sqka6 se prenasqm v drug svqt edin takuv val6eben koito me raztovarva i me kara da se 4uvstvam mnogo komfortno i uyutno...
Skoro razbrah kakvo se e slu4ilo s tvoeto stih4e i sum vazmuten ot postupkata na DADIDE... Trqbva adminite da vzemat nqkavvo otno6enie kum takiva nedobrosuvestni ,,avtori''... Za6to trqbva6e tolkova mnogo natisk da se okaje , za da moje DADIDE da si priznae i da se izvini???Hubavoto e , 4e vse pak DADIDE nameri sili da ti se izvini , Zlatna!!
A ti se uspokoi Zlatna vinagi 6te se namerqt priqteli koito da te podkrepqt v truden moment!! Az sum edin ot tqh!!
Usmivka i celuvka ot mene-Plamen;):))):-***

PS. Molq da me izvinite , 4e pi6a na latinica, no taka mi e po- lesno!!!
цитирай
36. mmmmmmmmm - Запази усмивката
30.04.2007 13:49
и доброто настроение,което ти създадоха всички тук писали преди мен!:))
Остава да те радва факта,че някой страшно много е харесал написаното и не е искал то да остане в тайна!:)))
Просто . . . отнеси го в графата "грешки"!:))
/какво да се прави.../
Дано няма вече такива неща...
Продължавай да пишеш:)))И да ни радваш!:))
А аз определено са радвам МНОГО!!!:))))
цитирай
37. esen - Благодаря, че си до мен, Пламене!
30.04.2007 18:46
Радвам се, че успях съвсем случайно да прочета и да си позная стиха, който има най-много четения от всички мои стихове в Хулите. А можеше да го пропусна, защото заглавието е сменено с израз на английски, а аз такива не ги поглеждам.
Все пак хубаво е всичко да свършва добре. Дори обогатих познанията за себе си и приятелите като теб! Прекрасно е, че ви има!
Признателна съм дори на Дадиде, че ми даде възможност чрез проблема, който създаде да разбера, че около мен има прекрасни хора, на които мога да разчитам!
Благодаря на теб и на всички тук!:)
цитирай
38. esen - Скъпа mmmmmmmmm!
30.04.2007 18:58
Ситуацията, която първоначално ме срина, после ме вдигна и дори издигна толкова, че полетях. При мен и около мен сега е толкова топло и приятно!!! Обградена с приятели се чувствам сякаш на върха!
И може би изпитанията са за това - да разберем къде е мястото ни и кои са истинските ни приятели. Или както е казал Богомил Райнов в "Необходимият грешник" - "Винаги е необходим един грешник, за да разберем, доколко самите ние сме безгрешни"(Извинявам се за допуснати неточности, но цитирам по памет!)

Благодаря ти, че си до мен, Мариана!
Прегръдки за теб!:)
цитирай
39. tera - Стихотворението ти е много красиво, скъпа!
30.04.2007 20:38
Постъпката естествено - не, жалко че ти е причинила такава болка. Виждам, че нещата вече са се поуспокоили, затова ти пожелавам приятна вечер и да ни радваш с още красиви стихове.
Поздрави и :)))
цитирай
40. анонимен - Отдавна се разхождам в блога, без ...
30.04.2007 21:18
Отдавна се разхождам в блога ,без регистрация ,
просто не ми е нужна ,но чета някои блогове с интерес .Многоуважаема , есен ,тази сензация малко
прилича на реклама за блога ти , на страх от залеза ,
на страха от новите талантливи попълнения .
От снимката ти ,която виждам ,се разгадава мания
за величие ,искаш да те глезят ,да те боготворят ,
да бъдеш любимка .По никакъв начин неможеш да ме опровергаеш , просто ти си направи една реклама .
Нещо ,което открих в блога ,струва ми се ,се отнася за теб ,драга ми ,есен, :
Най ме дразни , когато крадеца вика, дръжте крадеца!
Ха, ха!
Само че да знаеш как да преправяш стихове е нужна дарба, талант!!!
ОТ НЯКОЛКО СТИХА, ЕДИН ПРАВЯТ
и после заради него - скандал,
интрига за реклама!
Така ТЕ постигат СЛАВА ГОЛЯМА!

Застрами се за интригата ,която спретна ,плюс
още 2-3 тук ,които са с теб ,а изкупителната жертва беше dadide !
Замислете се ХОРА ! Добре се замислете !!!

Госпожа Тодорова . София
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
цитирай
41. esen - Благодаря, tera!
30.04.2007 21:33
Приятно ми е да чуя това за стиха, който е вторият по поредност на поместване в блог.бг.
http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=19092 и тъй като е посветен на специален човек, има особена сантиментална стойност за мен.
Радвам се, че си тук и ме подкрепяш! Ще остана! Ще остана заради теб и всички приятели в блог.бг!
Поздрави за теб!:)))
цитирай
42. анонимен - Отдавна се разхождам в блога, без ...
30.04.2007 22:15
Отдавна се разхождам в блога ,без регистрация ,
просто не ми е нужна ,но чета някои блогове с интерес .Многоуважаема , есен ,тази сензация малко
прилича на реклама за блога ти , на страх от залеза ,
на страха от новите талантливи попълнения .
От снимката ти ,която виждам ,се разгадава мания
за величие ,искаш да те глезят ,да те боготворят ,
да бъдеш любимка .По никакъв начин неможеш да ме опровергаеш , просто ти си направи една реклама .
Нещо ,което открих в блога ,струва ми се ,се отнася за теб ,драга ми ,есен, :

Най ме дразни , когато крадеца вика, дръжте крадеца!
Ха, ха!
Само че да знаеш как да преправяш стихове е нужна дарба, талант!!!
ОТ НЯКОЛКО СТИХА, ЕДИН ПРАВЯТ
и после заради него - скандал,
интрига за реклама!
Така ТЕ постигат СЛАВА ГОЛЯМА!

Застрами се за интригата ,която спретна ,плюс
още 2-3 тук ,които са с теб ,а изкупителната жертва беше dadide !
Замислете се ХОРА ! Добре се замислете !!!

Госпожа Тодорова . София
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
цитирай
43. esen - Уважаема, Госпожо Тодорова!
30.04.2007 22:19
Не зная защо се разхождате из блога без регистрация? Може би имате своето основание да оставате анонимна - това си е ваш проблем. От своя страна аз съм се разкрила чрез стиховете си, в които изливам цялата си душа. Поставила съм и снимка. И ще Ви просветя, че това не е от "мания за величие", както Вие се изразявате, а защото искам и мога спокойно да гледам хората в очите. И ако наистина не само се разхождахте из блога, но и четяхте, щяхте да сте наясно, че дори да има интриги, то те са далеч от мен и моя блог.
Нямам какво да доказвам! Всичко е в стиховете ми. И ви съветвам преди да пишете коментари от този род да попрочетете постингите и където срещнете мои коментари. Към този постинг има няколко линка, с които може да се запознаете преди да пишете, че преправям стихове и от няколко чужди правя един свой. Не бъдете голословна, защото после пак ще се намери някой да пише, че сте се появили, за да си направя реклама, която по никакъв начин и причина не ми е необходима!
А Вие като знаете "пътя към СЛАВАТА" - регистрирайте се и дерзайте! Ще бъда Ваш ревностен читател. Успех!
цитирай
44. esen - Госпожо Тодорова!
30.04.2007 22:23
Не ми беше необходимо да затвърждавам написаното от Вас. Успях да го прочета още от първия път и дори Ви отговорих.
Ще Ви посъветвам нещо: Не сте в състояние да ме изкарате от добрия тон!
Приятна вечер!
цитирай
45. tera - здравей пак esen,
30.04.2007 22:38
понеже влязох за твоя коментар и се натъкнах на "г-жа Тодорова" без да искам, трябва само да ти кажа че този злостен тон ми е много познат. Имах такава посетителка, която изгаряше от собствената си злоба. Беше решила, че истината говори чрвз нейната уста! Просто не и обръщай внимание и следващия път и изтрий глупостите без да си губиш времето да и се обясняваш, защото просто не заслужава такава чест!
Поздрави :)))

P.S. Сигурна съм, че е същата персона ,защото и при мен ги дробеше същите тъпотии за новите попълнения и ме обвиняваше, че ми било силно егото. Едно си баба знае, едно си бае... При мен беше влязла през акаунт, защото иначе нямаше как да припари. Пусни я да плува и да се удави в собствената си злоба.
Ха-ха :)))
цитирай
46. krasi7 - Злате!
30.04.2007 22:54
Тази "последна инстанция", която се натресе с умозаключенията си изобщо да не ти е грижа! Такива "Тодорови" колкото искаш можеш да намериш, ама не ти трябват.
Абе що не ми се набърка и на мене в БЛОГЛОВИЩЕТО, та да види що е то приключение!
И изобщо не се старай да я "уважаваш"!
цитирай
47. esen - Благодаря ти, tera!
30.04.2007 22:56
Ограничих анонимните коментари заради тази госпожа. След третото публикуване на един и същ коментар ми стана ясно, че госпожата има нужда от лечение, каквото явно моите стихове не и предоставят. Може би някой ще и помогне!

Поздрави за теб, tera!
цитирай
48. esen - Ограничих я, Краси...
30.04.2007 23:15
Обичам да гледам хората право в очите!!! Злабните подмятания няма да ме променят! Зная, че няма да променят и мнението, на тези които познават мен и стиховете ми. Това ми е достатъчно.
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
49. letisi - аз мисля че стиховете са словесен израз на чувствата които никой не може да ти отнеме....а те всъщност раждат написаното....
30.04.2007 23:42
живота е ритъм от добро и зло...сблъска се с негативното сега следва красивото а това е подкрепата на толкова много хора....огорчавай се само от хоракоито уважаваш....много позитивност и усмивки от мен
цитирай
50. krasi7 - Това не е за Есен!
30.04.2007 23:48
Госпожо последна инстанция Тодорова,
Вие кога за последен път четохте стихосбирката на Есен? Аааа, не сте. Така си и мислех. Пък аз щото я знам. Пък що се отнася за "разходките" Ви из блога мога да споделя, че и кучетата се разхождат из Борисовата градина сутрин и вечер, ама за да пикат. И Вие ли така? Ама те не могат да четат и да мислят даже. А Вие знаете ли де е Вазовото кафене? Май т'цъ. Та там да Ви кажа има книжици за четене.
цитирай
51. krasi7 - Нека да кажа!
01.05.2007 01:22
Ако един автор не обича това, което е създал, значи не е автор а пухльо.
Ако една майка не брани децата си значи тях ги е родила комшийката, или леля им.
Ако някой ви каже, че госпожа Тодорова знае що е то културно обръщение към непознат човек, не му вярвайте, това е тя.
Ако госпожа Тодорова напише нещо свое и смислено в блога аз ще го наобиколя анонимно и накрая ще кажа, че се казвам господин Георгиев.
Ако госпожа Тодорова ви каже, че обикаля из блога пазете си обувките, особено ако са с дупки.
цитирай
52. esen - Благодаря, letisi!
01.05.2007 01:29
Права си за огорчението, че може да бъде само от хора, които познаваме и обичаме. Дано те не ни огорчават!
А на теб ти се радвам!
Усмивки и прегръдки!:)))
цитирай
53. mmmmmmmmm - :)))
01.05.2007 12:16
Явно г-жа Тодорова е от някой таен литературен кръг критици,за които ние тук не подозираме?!Тайно,анонимно се разхождат из блоговете ,но не им стиска да се идентифицират и покажат пред прожекторите!:)Мислят се за корифеи - познавачи на българското слово.Защо ни чета имената на ощетените автори,коита esen е плагиатсвала?!
Не може да обвинявате без доказателства,г-жо Тодорова!Подсъдимо е!Стреляйки напосоки няма да уцелите 10-ката.Ще си навлечете само гнева на аудиторията на еsen,а тя не е никак малка!Уверявам Ви!:)
А с този добър психологически портрет защо не станете психолог?
Не ставате за литературен критик!:)
цитирай
54. tsvetamak - :(
01.05.2007 17:39
Съжалявам за неприятния инцидент. Но не се тормози, изглежда не е тенденционно използвано твоето стихотворение. dadide e искрена и аз и вярвам, просто случайно стечение на обстоятелствата:)
Хубав и спокоен ден!
цитирай
55. анонимен - - Моля ви comfy esen и вашата тайфа оставете ме на мира спрете с интригите!Срамно!
01.05.2007 19:47
- ***** Здравче, най ме дразни , когато крадеца вика, дръжте крадеца! Ха, ха! Само че да знаеш как да преправяш стихове е нужна дарба, талант!!! От няколко стиха един сглобяват и после заради него - скандал правят, интрига голяма! Така ТЕ си правят РЕКЛАМА!
А в моя живот, ще прескоча брод, но в себе си до гроб, ще се оттърва от неизвестността! Целувки, мила!

Днес направих проверка -писа ми моя фенка за това което сте сторили с мене?! Толкава ли ви преча.....ами пишете и вие по много да не съм ви спряла! Пишете ....и ме оставете побесняхте след постингите ми за учителите и за моя син! Браво! Това по горе е един от оцелелите ми от ВАНДАЛЩИНА коментари и отговори на Здравка в мои постинги! НЕ СЪМ ПОСЕЩАВАЛА ПОСТИНГИТЕ НА есен ОТКАКТО ТЯ МИ ДОКАЗА ЧЕ ПРЕДПОЧИТА ДРУГА ПОЕЗИЯ. Лицемереше с мене и просто я отбягвам, така правя с всички лицемерки! Много е нагло мои коментари да се изтриват от моите постинги и да се слага чужда фамилия под тях след като се поместват обвинително и то точно на есен в постинга! А от моите постинги, моите ми коментари да ги трият..как ли?! Това че не си изказах съболезнованията не значи че одобрявам случилото се! Но съм 100% убедена, че след като имаше кавички беше ясно, че не е кражба! Есен толкова ли много искаш да напусна и този блог както направи в хулите интригата! Защо ме мразиш? Защото не те чета ли, ами ти избра друг вид поезия така че спрете се с твоя"създател" и ме оставете на мира! На интриги не се връзвам! За мене това не беше кражба! Кой е дал изпратил имел стихото ти да го помести момичето и то само в кавички -Мисля, че ти есен го знаеш ТОЗИ! А моите по остри сатирични стихове в по последните ми постинги не касаят ЕСЕН НИТО КОЯ ДА Е ОТ ТОЗИ САЙТ! КОЙТО МЕ ОБИЧА ЗНАЧИ МИ ВЯРВА И ОБРАТНОТО ! Да се надявам, че има истински хора -човеци, все още!
цитирай
56. esen - krasi7, mmmmmmmmm, tsvetamak,
01.05.2007 20:32
В този постинг исках само да обявя авторството си на стихотворението "Ти", което е любимото ми. Не съм обвинявала никого за нищо. С Дадиде се разрахме както се казва от половин дума и дори не сме имали спор. Тя е силна и доблестна и оттук нататък продължавам да я считам за приятелка.
Благодаря на всички вас за съпричастността! Всичко е наред и затова можем да продължим напред с четенето и писането на поезия. Обичам добрия тон и искам да го запазя в моя блог и там, където коментирам. Надявам се, че ще бъда разбрана!
Хубава и усмихната Първомайска вечер желая на всички! Обичам ви!:)))
цитирай
57. radost4e - :)
01.05.2007 20:52
Едва ли нашата мила Есен е човек, който се страхува от нови попълнения и т.н. Аз самата се убедих в нейната доброта, когато бях на гости в Хасково.
Радвам се, че спора се е разрешил. Както разбирам, Далиде неволно е копирала стихчето. Но има други, които си позволяват да крадат чуждо творчество, което е доста грозна постъпка. Имайки предвид, че стиховете са лични откровения и огледало на нашите емоции. Която и да е Тодорова, тя е тази, която злобее.
Поздрави от Варна!
цитирай
58. esen - Съжалявам, Анита! Скандала се отлага!!!
01.05.2007 20:53
Както и решаването на лични, но чужди на мен проблеми тук!
Приятна и спокойна вечер!:)
цитирай
59. esen - Радвам се, че си отново тук, radost4e!
01.05.2007 21:07
Три дни бяхме потопени в морето на поезията и литературата на "Южна пролет"! Чувствам се обогатена и вдъхновена от срещите с прекрасни нови и стари приятели! И дълго ще въздишаме по вълнуващите и незабравими дни, когато и във въздуха сякаш се носеше поезия и музика! Само да успея да сваля снимките в компютъра и ще пусна постинг за този невероятен конкурс за дебютна литература.
Поздрави на Варна, морето, чайките и прекрасните приятели, които имам там! Като теб!!!
Благодаря, че те има!!! Усмивки!:)))
цитирай
60. esen - Временно ще одобрявам коментарите.
01.05.2007 21:17
Надявам се да ме извините, приятели!
Обичам всички ви и не желая да се сипят обиди по ничий адрес в моя блог!
Желая ви вълнуваща и незабравима майска вечер!
цитирай
61. radost4e - Аз направо ти предлагам...
01.05.2007 21:22
... да започнеш да триеш простотиите. Някои хора обожават да заливат други с глупостите си. Това, че някой си няма пълноценен личен живот, не мисля че трябва да се чувства длъжен да трови останалите с присъствието си.
Аз излизам да се поразходя и се надявам като се върна, да не намеря още боклук, изсипан тук :)
цитирай
62. esen - Аз също мисля, че това не е бойно поле.
01.05.2007 21:31
И прекратявам коментарите тук!
Надявам се следващите ни срещи да върнат очарованието на добрия тон!
цитирай
63. esen - Зарекох се да не пущам коментари, но тъй като ти
01.05.2007 23:30
си моя специална приятелка, Здравче, мнението ти е от особено значение за мен!

Бъди обичана и желана, приятелко! И винаги над!!!

И ето тук ми идва да цитирам едно стихотворение на Славимир Генчев:

Великден
автор: pord

Знам, животът е кратък
и не носи терлици –
кръстопътен театър
без право на репетиции.

Не сънувам в антрактите
друга участ и време;
помня, че любовта ти
е форма на възкресение.

Болката щом не стихва,
значи съм част от нея.
Умирам да пиша стихове.
Но пиша, за да живея.

Уж е игра на думи,
а е игра със огъня;
и ако утре лумне,
ще ги превърне в Логос.

Не е въпрос на мания,
не е въпрос на вкус -
за да си отрицание,
трябва да бъдеш плюс.

Вече нямам съмнение
що е рядък късмет:
просто да си поет.
Но през цялото време.

цитирай
64. esen - Ех, Госпожа Тодорова,
03.05.2007 20:39
ето как си спомням първата среща с вас:
23. - 16.02 15:21 - Прекрасни стихове....
Не съм блогърка , но често посещавам това място.
"Блогът на esen " го чета с удоволствие .
Тодорова___________София


От: анонимен
Изтрий
24. - 16.02 21:38 - Приятно ми е да чуя това, Тодорова!
Понякога си мисля, че музата е точно в тези докосващи струните на душата коментари.
Благодаря ти! За мен е чест и удоволствие да си тук!

От: esen

Което ме навява на мисълта, че някой използва Вашето име. Жалко, че това се случи в моя блог!
Надявам се да ме извините!
цитирай
65. esen - Ето и линк към цитирания горе коментар:
03.05.2007 20:42
http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=44288
цитирай
66. анонимен - А кой използва моето име и моите коментари...?!
05.05.2007 09:46
За стиховете ми няма как ...аз пиша много различно.
Кой ми трие моите коментари и сглобява писма, коментари,и ги поства в чужди блогове, кой?
Кой си няма работа и се занимава с интриги, кой?

В моя си блог аз си имам право да трия тенденциозно дразнещи коментари, но кой,кой трие моите и то в моя блог, и прави машинаци с тях, кой?
И пак питам, кой? Ръчичката е една!
Коя?
В хулите ръката беше на Светла и Хипо, но и тук ли имат власт?
Просто питам, кой?
Но все едно бит си не признава!
Интрига с мене повече няма да става!
Не обръщам внимание на никакви постове вече и коментари, в които умишлено ме дразнят някои!
Всичко добро, а има кой да съди лошото, зло!
цитирай
67. esen - Коментари 69-75 нямат отношение към моя постинг,
06.05.2007 14:39
но тъй като не одобрявам предварително са попаднали тук. След съгласуване със спорещите ще бъдат изтрити.

Честит празник на всички!
Бъдете здрави и обичани!:)
цитирай
68. esen - Радостче сама изтри коментарите си.
06.05.2007 16:06
Ани, какво ще кажеш за твоите последни 4 коментара?
Всички останали съм архивирала и запазила.

Хубав ден на всички!
цитирай
69. esen - Коментарите на секирата изтрих
11.05.2007 20:10
за съжаление без да дочакам нейното съгласие. Те нямаха отношение към моя блог и стихотворението, което обсъждахме тук.

Хубава петъчна вечер за всички!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6138924
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133