Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2006 01:03 - Когато
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 2233 Коментари: 4 Гласове:
0



Когато

Когато денят ми отлита
и тих ме прегръща съня,
когато във мислите скришом image
нахлува прозрачна тъга,

когато клепачи притварям,
пропита от морния ден
и като загадка отварям
заключен, забравен проблем,

тогава в просъница чувам,
и тръпна от порива нов:
отново да бъда щастлива,
да бъда и сън, и любов.

От мене денят да изгрява,
да чувам родилния вик.
Животът ми да не изтлява,
да имам щастливия миг.

И пътят да бъде безкраен
и целият смях и мечти!
И някъде там, най-накрая
красива луна да блести!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. belosnejka - * G *
26.11.2006 02:38
Когато с тихи стъпки спусне се нощта
и сън по клепките пролази мигновено,
рисувай щастие и радост със душа...
извайвай храм за обичта си вдъхновено! :)
* * *
Поздрав за нежния и красив стих! :)
цитирай
2. viki02 - и нека
26.11.2006 06:39
безобразно пак да вярваме,
че наше ще е всякога така
това свирепо и безбрежно щастие,
не само лесната и пареща тъга!
Да бъдем щастливи!

Ти ме опроверга. Щастието е в теб.
цитирай
3. esen - Благодаря за прекрасния стих, belosnejka!
26.11.2006 20:27
Напълни душата ми с красота и радост!:)))
цитирай
4. esen - Стоя и се усмихвам!
26.11.2006 20:32
И ми е едно такова леко и прекрасно като преди полет. Щастието наистина е в мен, дарено ми от страхотния ти стих-коментар-пожелание!
Да бъдем щастливи! :)
Благодаря, Вики!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6138940
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133