Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2006 20:59 - Контур
Автор: esen Категория: Изкуство   
Прочетен: 3863 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2007 23:24


Извайвам те във мислите си.

Пластично се опъват сетивата.

Звънят камбанки във кръвта ми

и зрял отбрулвам те със вятъра.

 

Погалвам те с очите си,

на устните ми се стопяваш.

Докосвам те в съня си,

повтарям те да оцеляваш.

 

Няма те, но си във мене –

контур, изпълнен със любов.

Тук ще си направя архив и се надявам да ме извини всеки, който чете този постинг:

00:54 - Сбъднати капризи

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
Сбъднати капризи
image
Влюбих се във самотата!
Подарих й... самолет –
заедно да си летиме
тук и там, назад-напред!

Тя ми се усмихна мило
(ала с половин уста).
Настани се в самолета
и далеко отлетя.

Като махаше за сбогом
мъничко ме заболя.
Скоро болката притихна –
като полъх отшумя.

А сега пък тя ме моли image
imageза обратния билет!? -
Подарила самолета
на един богат човек.

Литнал той високо горе...
Искал да го придружи!
Сбъднал своите капризи -
нека сам да си тъжи!
image



Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 258 Коментари: 19 Коментари 1. - 01:10 - ! Искам да ти кажа нещо хубаво-радвам се, че те има, тези бели цветя са вълшебни! От: dana55 Изтрий 2. - 01:15 - Благодаря, Дана! За цветята доста се колебах дали да ги оставя, но те сякаш настояваха да останат...
Радвам се, че си тук!!! Думите ти ме докоснаха и погалиха душата ми. Благодаря! От: esen Редактирай | Изтрий 3. - 08:47 - :)) Прекрасен е стиха и толкова красиво оформен направо нямам думи :)))
П.С. Присъединявам се към това ,че цветята са прекрасни , защото са водни лилии ,а те са ми любимите :))) От: flavie Изтрий 4. - 10:00 - И ти сбъдваш нашите капризи с тази прелест.. а стихчето е весело , защото всеки иска да запрати самотата някъде далече.Усетих малка самоирония в това ,че одухотворяваш самотата.Усмихва се мило,маха за сбогом и моли! Много интересно!Така е когато нещо чувстваме близко и познато.Не и пращай билет.Поздрави и от мен. От: viovioi Изтрий 5. - 10:36 - Благодаря, flavie! Галят ме думите ти! И се чувствам прекрасно! Благодаря!

Усмихнат ден за теб!:))) От: esen Редактирай | Изтрий 6. - 10:50 - Приятно ми е да чуя това, viovioi! Стихчето наистина е самоиронично, но другото което исках да кажа и не зная дали успях е, че колкото и капризи може човек да удовлетвори с парите си човек, той си купува най-вече самота... И колкото по-шумно и изпълнил мечтите си живее, толкова е по-самотен и затворен в себе си.
Красотата може да се купи, но е по-важно да я има в душата, нали.
Благодаря ти, че ме размисли и ми даде възможност да споделя това!

Поздрави и усмивки за теб!:) От: esen Редактирай | Изтрий 7. - 14:05 - мерси за усмивката
В крайна сметка, всеки си намира това което търси....;-) От: bamby13 Изтрий 8. - 15:17 - Благодаря, Есен, Страхотно е и стихчето и пътечката с дъжда :) ! От: whitenights Изтрий 9. - 16:53 - Поздрави! Остави я да лети и никакво завръщане.Билет обратен и се прищял, ама ха.........:)))))
Хей, чудесно и весело и разведряващо!!!
Благодаря!:)* От: krissi1 Изтрий 10. - 17:02 - хахахах като песничка е:)))))))забавно е:)поздрави:) От: weasell Изтрий 11. - 18:43 - Ще опитам да ти отговоря с цитат, Ани: "
От Lilia на 22 Март 2006, 11:28

Не се притеснявай, и аз когато прочетох на 9 години "Малкият принц", нищо не разбрах. Тогава схванах книгата като някаква приказка за принц, скитащ между звездите. Сега, когато вече съм чела n на брой пъти книгата, мога да кажа , че това е приказка, но за възрастни, приказка за тези,които са останали деца. Заслужава си да я прочетеш! Всеки един ред носи неповторимо усещане, и с всеки прочит ще откриваш нещо ново! "
Цитатът е ето от тук:
http://bglog.net/bubbles/5481
Надявам се да разбереш защо ти цитирам точно отзиви за "Малкият принц" на Антоан дьо Сент-Екзюпери. Дали се вдетиняваме, наистина?!
Поздрави! Радвам се, че си тук!:) От: esen Редактирай | Изтрий 12. - 18:50 - Напълно си права, bamby13! Наистина вложих усмивки в стихотворението си и се радвам, че си открила и приела една от тях!
Приятно ми е, че си тук! Много усмивки за теб!:))) От: esen Редактирай | Изтрий 13. - 18:53 - Самотата... Дали не е по-добре да я допуснем до себе си? Не ни ли кара да се чувстваме по-спокойни, сигурни и защитени?...
Стихчето е закачливо - дали? Но на мен ми навява тъга, безпричинна - едва ли:)
Желая ти вечер без самота:) От: tsvetamak Изтрий 14. - 18:55 - Радваш ме, whitenights! Благодаря, че си тук и докосна душата ми! От: esen Редактирай | Изтрий 15. - 19:07 - Ох, не и изпращам билет за връщане, krissi1, но тя (самотата) се е научила да пътува и гратис и често хваща обратния път...
Радвам се, че си тук, приятелко! Самотата няма никакъв шанс, когато зная, че те има! Благодаря ти!:) От: esen Редактирай | Изтрий 16. - 19:13 - Благодаря, weasell! Истинско удоволствие ми дари емоцията ти! Някой ден може и да изпеем това стихотворение;-)
Вълнуваща и усмихната вечер за теб!:))) От: esen Редактирай | Изтрий 17. - 19:23 - Аз самата имам няколко различни прочита на този стих, Цвети... Стихчето е ироничен, но надявам се, не повърхностен поглед върху живота и изобщо мисията ни на този свят. Дано съм успяла да предам поне частичка от замисъла си.
Поздрави и прекрасна вечер за теб!:) От: esen Редактирай | Изтрий 18. - 19:29 - Би трябвало да изглежда весело! Добро детско стихче и илюстрацийте са като за дете! С годините се вдетеняваме и все по сами оставаме!
:)))
От: sekirata Изтрий 19. - 19:45 - Този коментар публикувах на един друг постинг: 19:42 - Не те разбирам, renito0oo?!
Решила си да си архивираш моя постинг или да изкажеш мнението си за него?

Надявам се на отговор!

http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=71156

Коментарът чака одобрение
Постинг: ***
Автор на постинга: renito0oo
Редактирай | Изтрий

http://renito0oo.blog.bg/viewpost.php?id=71366 От: esen Редактирай | Изтрий 20. - 19:48 - Коментар №11 е отговорът на твоя коментар, sekirata! Не зная защо премести коментара си, но отговорът ми остава същия поне засега От: esen Редактирай | Изтрий
Ето и новият ми коментар към постинга на Рени:
20:20 - Това, че съхраняваш моя постинг ме прави
много щастлива, renito0oo! За мен е чест, че си харесала стиха и оформлението му! Благодаря ти!

Коментарът чака одобрение
Постинг: ***
Автор на постинга: renito0oo От: esen Редактирай | Изтрий 19. - 19:48 - Коментар №11 е отговорът на твоя коментар, sekirata! Не зная защо премести коментара си, но отговорът ми остава същия поне засега От: esen Редактирай | Изтрий 20. - 20:02 - Mного красивоооо!!! Благодаря! От: vivian1331 Изтрий 21. - 20:13 - преписах на кирилица, беше на латинец... но ти явно се дракаш....наистина няма вече да те посещам!
Не ме заслужаваш! От: sekirata Изтрий
21. - 18.05 20:31 - Благодаря, vivian1331! Гостуваш ми за първи път, но много ме радваш с емоцията си!
Красива и усмихната вечер за теб!:) От: esen Редактирай | Изтрий 22. - 18.05 20:39 - Може би сгреших... 21. - 20:13 - преписах на кирилица, беше на латинец...
но ти явно се дракаш....наистина няма вече да те посещам!
Не ме заслужаваш!

От: sekirata
..................
Съжалявам, Ани! Надявам се да приемеш извиненията ми ако макар и неволно съм те засегнала! От: esen Редактирай | Изтрий 23. - 18.05 21:05 - Красив, много красив постинг! Б... Красив, много красив постинг! Благодаря, че сподели това прекрасно стихотворение! От: breathe Изтрий 24. - 18.05 21:10 - Благодаря ти, breathe! Приятно ми е, че си тук! Удоволствие е да споделя с теб!
Красива и усмихната вечер! От: esen Редактирай | Изтрий 25. - 18.05 21:59 - нека всички капризи бъдат удовлетворени:))))))))))) много усмивки от мен.... От: letisi Изтрий 26. - 18.05 22:02 - Нека ни носят удовлетворение всички сбъднати капризи! А колко често ни се случва със сбъдването да осъзнаем, че това е било само каприз...

Благодаря за породения размисъл, letisi!
Радвам се, че си тук!:))) От: esen Редактирай | Изтрий 27. - 18.05 22:13 - Усмихна ме :) Зареждащо стихче. Никаква самота! Пък нека да има и сбъднати капризи. :))
Дъждът е много хубав. Пречистващо и ведро настроение лъха! От: fiona Изтрий 28. - 18.05 22:17 - Дъждът отмива самотата и действа пречистващо... Благодаря ти за ведрия и ободряващ коментар, fiona!
Хубава и пълна с прекрасно настроение вечер за теб!:) От: esen Редактирай | Изтрий 29. - 18.05 22:37 - Много красиво ! Браво ! Стихот... Много красиво ! Браво !
Стихотворението е завладяващо ,и весело !
Поздрав !
От: 1111111111 Изтрий 30. - 18.05 22:39 - Благодаря ти, 1111111111! Приятно ми е, че си тук! Радваш!
Поздрави и усмивки за теб!:) От: esen Редактирай | Изтрий 31. - 19.05 00:20 - """""""" Много хубаво стихотворение , забавно и весело !
Поздравявам те Есен ! :)* От: qqtrajnaqq Изтрий 32. - 19.05 00:26 - Благодаря, qqtrajnaqq! Радвам се, че ти хареса! Много ми е приятно, че си тук!

Весели и незабравими почивни дни! Усмивки!:))) От: esen Редактирай | Изтрий 33. - 19.05 01:30 - Страхотна си - прекрасен стих! Имах нужда от нещо хубаво и красиво ..... От: magity Изтрий 34. - 19.05 13:41 - Благодаря, magity! Радвам се, че си тук! :))) От: esen Редактирай | Изтрий 35. - 19.05 15:44 - Чудесно! И като замисъл, вкус и попадение! От: zari Изтрий 36. - 19.05 16:05 - Благодаря, zari! Високата ти оценка ме зарадва много!:) От: esen Редактирай | Изтрий 37. - 19.05 21:09 - Много ме заболяха очите като гледах небето. То и дъжд заваля!А защо си отиде оная секира?Да си върви! От: deliormana Изтрий 38. - 19.05 21:11 - Съжалявам за очите ти! Пази ги! Секирата направи своя избор. Нека и е хубаво!
Поразговорихме се с теб. Благодаря! От: esen Редактирай | Изтрий 39. - 19.05 21:35 - По някога ни трябва тази самота зада оценим някои неща.Много ми хареса. От: betoveni Изтрий 40. - 19.05 21:46 - Винаги я търсим, а и тя е на първа линия, когато трябва да вземем решение и осмислим нещата. Понякога си мисля, че тя може да бъде дори и двигател на нашето развитие.
Благодаря ти за мислите, betoveni!
Радвам се, че си тук!:) От: esen Редактирай | Изтрий 41. - 01:48 - Въйййй,Пролетке, извинявай,Есенке,много хубаво се разговорихме с теб,ама да знаеш твоята колежка Брадвата как ни е чифтосала.Написала нещо като Делиормана+ЕСЕН=ВНЛ,оп на нещо друго беше,не на ВНЛ,ама какво беше забравих. От: deliormana Изтрий 42. - 02:10 - pesen Благодаря ти за хубавата песен От: momchilpeev Изтрий 43. - 02:37 - Защо пък да не си говорим, deliormana. У дома си всеки да посреща, когото си иска, а на мен ми е хубаво да си поговоря с теб. Какво пък, разговорът ни е смислен и теми винаги ще се намират. Ето че и късният час не е пречка за това.
А оня коментар го видях... И какво - който има злоба ще си я излива каквото и да направим. Бих се оправдавала само ако съм виновна за нещо, а аз никак не се чувствам такава. Такива коментари си ги архивирам, за да не ми ги изтрие някой, но когато са анонимни няма страшно.
А моята зарязала ме любов от този постинг(самотата) май е отишла при някой друг, който сега си търси компания и прави опити да ме предизвика... Нека знае, че представлението се отлага, защото кастинга за изпълнител на главната роля още не се е състоял.
Ето, че пак се поразговорихме. Хубава седянка ще си направим! Благодаря ти!
Лека и спокойна нощ! От: esen Редактирай | Изтрий 44. - 02:39 - Приятно ми е, че хареса песента, momchilpeev! Благодаря ти!
Лека и спокойна нощ! От: esen Редактирай | Изтрий 45. - 08:31 - Много е хубаво есен стихотворен... Много е хубаво есен стихотворението .Развесели ме . От: 1234 Изтрий 46. - 10:24 - AZ :))) Какво вълшебство е тук ...
Много е красиво Злате и стихчето весело и приятно !
Дъждът е магически красив !
Благодаря ти за муз.поздрав -Cascada - Love Again
Чакай пак да погледна дъжда ,красиво е ...
В Бургас се сипе дъжд , като вълшебната картинка .
Поздрави и усмивки !
От: az1961 Изтрий 47. - 13:44 - Есен, писането за деца не е "... Есен,писането за деца не е "вдетеняване".Нашите деца се нуждаят от нова литература различна от тази за "умния" дрипльо Хитър Петър,дето от хитрост е със кръпките на задника.

Това е много дълга тема и ще спра до тук.При всяко положение Братя Грим и Андерсен са по-стойностни от писанията за Пена дето била шута на Бай Гроздан или за несподелените мокри сънища на Мара от първия етаж/сякаш на някой му дреме/.Егати романтиката в несподелената любов:-)

Та ако ти се отдава да пишеш такива неща,мисля че би било прекрасно като идея.
Поздрави
От: nio Изтрий 48. - 17:12 - Хубаво стихче, Есен ! А капризите ... Хубаво стихче , Есен ! А капризите понякога се сбъдват .
Приятни седмични дни !
От: marinob Изтрий 49. - 17:35 - красота и наслада :)))) Уауууу, каква красота си създала, Есен! И като стих, и като оформление! Наслада за сетивата, мила! :)
А между другото от кой сайт теглиш тези страхотни анимации и как успяваш да ги задействаш тук? Аз пробвах, но нещо не се получи, остават си неподвижни :( Ще ти бъда много благодарна, ако разполагаш някога с време и решиш да ми споделиш! Слънчев и усмихнат ден ти желая! :) От: pqsy4ka Изтрий 50. - 22:54 - Привет , тук е Prolet ! Много е красиво Есен !
Поздравления ! От: prolet Изтрий 51. - 23:09 - Самотата е тема, която вълнува и която идва понякога и ни подръчква, за да й отворим вратата... Но самотата е променливо понятие или по скоро погледа ни за нея...
А дъжда е страхотен. Направо се влюбих в него :))).
Поздрави! От: zvezdichka Изтрий

Разбърканата номерация на коментарите се дължи на изтритите коментари на Анита Трифонова - секирата.
И един постинг, който буди недоумение у мен:
17:34 - *** Сбъднати капризи
image
Влюбих се във самотата!
Подарих й... самолет –
заедно да си летиме
тук и там, назад-напред!

Тя ми се усмихна мило
(ала с половин уста).
Настани се в самолета
и далеко отлетя.

Като махаше за сбогом
мъничко ме заболя.
Скоро болката притихна –
като полъх отшумя.

А сега пък тя ме моли image
imageза обратния билет!? -
Подарила самолета
на един богат човек.

Литнал той високо горе...
Искал да го придружи!
Сбъднал своите капризи -
нека сам да си тъжи!
image


Автор: renito0oo Категория: Хоби
Прочетен: 3 Коментари: 0
Тук коментарът ми чака одобрение?!
в този случай?:
http://renito0oo.blog.bg/viewpost.php?id=71366
и малко лична поща:
1.
Защо не го допълниш в постинга си, за да не буди
недоумение? Когато видя допълнението за автора на постинга и може би линк към моя ще променя коментара си с благодарствен такъв.

Благодаря ти предварително!

Изпратено: 20:04
От: esen
Изтрий
za komentara ti
mnogo mi haresa postinga ti i zatova re6ix da si go sloga i az nali ne se s1rdi6 ?
6te 4akam otgovora ti

Изпратено: 20:01
От: renito0oo
2.
Всичко е наред, но те моля да ме добавиш
като автор.
Благодаря ти!

Изпратено: 20:05
От: esen
Изтрий
za komentara ti
mnogo mi haresa postinga ti i zatova re6ix da si go sloga i az nali ne se s1rdi6 ?
6te 4akam otgovora ti

Изпратено: 20:01
От: renito0oo

Re: отговор Не те разбирам Рени!

Бъди щастлива и обичана!:))) Изпратено: 23:19 От: esen Изтрий Благодаря ти! Хубава вечер!:))) Изпратено: 22:54 От: esen Изтрий отговор вече ти добавих коментара а също те добавих и в блогрол :)
Изпратено: 22:48 От: renito0oo Изтрий | Отговор
Блогът на sekirata image Моят блог в Blog.bg Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 94945 Постинги: 1105 Коментари: 3954 Постинг Обратно към блога | Предишен постинг | Следващ постинг 14:35 - Така не става! Кой с душите си играе?
Кой иска в мене да се припознае?
Не става! 
Отвратена съм до болка!
Злото аз ще спра,
ще се боря и ще победя!
С нокти ще дера, ще вия!
Няма да се крия!
Моят Господ е във мен,
с мен е нощ и ден!
И тез, които мачкат безогледно,
ще им е за последно!



Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 46 Коментари: 2 Коментари 1. - 15:59 - 30.08 10:08 - !!! Kойто не желае да влизам в блога му да ме уведоми с ЛС-истинско, не менте! И моля без фалшификации с моя ник, не влизам там където съм предупредена и то пък 20-30 пъти. Чу ли Бабо Злате?! Ти съвсем си превъртяла!
-----------------------------------------------------------------------
Заповядайте в обновения ми сайт за лично творчество и нов форум - http://cekupama.hit.bg/
http://cekupama.hit.bg/forum

...и в блога ми -"Докосни ме" -
http://sekirata.wordpress.com

Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 95 Коментари: 0
От: sekirata 2. - 16:31 - Една туркиня с "българска" поезия! (есен) И не само една?!
Свършиха ли се българките и българите,
турците нямат ли си турска литература и Родина?!

Лисица -Златка, зайчетата мами,
но мене тя не може да измами!
На чуждата култура тя слугува
и на поетеса се преструва.
Лисичи номера показва
и мръсотийте си замазва,
лъже, маже се, преструва,
на интриги тя слугува.
Един ловец се днес намери,
право в нея той се цели,
завистта дано и спре,
че от злоба ще умре!

От: sekirata
1. - 31.08 15:59 - 30.08 10:08 - !!! Kойто не желае да влизам в блога му да ме уведоми с ЛС-истинско, не менте! И моля без фалшификации с моя ник, не влизам там където съм предупредена и то пък 20-30 пъти. Чу ли Бабо Злате?! Ти съвсем си превъртяла!
-----------------------------------------------------------------------
Заповядайте в обновения ми сайт за лично творчество и нов форум - http://cekupama.hit.bg/
http://cekupama.hit.bg/forum

...и в блога ми -"Докосни ме" -
http://sekirata.wordpress.com

Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 95 Коментари: 0
От: sekirata 2. - 01:50 - Една туркиня с "българска" поезия! (есен) Изтрила си обидите си към мене, но аз всичко пазя...и на радостче и на всичките ти козички, които водиш с връвчица -типично по турски, както 5 века ни водиха, нас стадото !

Туркиня си, докажи обратното но не можеш и това не е обидно, обидното е че мачкаш нас българките с ирония и лукавство, хитро като лисичка...КАК САМО СЕ ГЛЕЗИШ И МАЖЕШ
НЕ ТЕ ЛИ Е СРАМ ДА НИ УЧИШ НА БЪЛГАРСКО И ТО БЪЛГ.ЛИТЕРАТУРА И ПОЕЗИЯ....И ЗА ЖАЛОСТ НЕ СИ САМО ТИ!
КЪДЕ В ТУРЦИЯ БЪЛГАРКИ ПОЕТЕСИ ГИ КОТИРАТ ТАКА КАКТО В БЪЛГАРИЯ ВИ НОСЯТ НА РЪЦЕ И ВСЕ С ДОГАН НИ ПЛАШИТЕ?!!!!
КАЖИ ДЕ, АКО ИМАШ СРАМА?!
ЗАЩО НЕ СИ ПОМЕСТВАШ СТИХОВЕТЕ , А ГИ ЗАЛЪГВАШ С ПРИРОДНИ СНИМЧИЦИ....
..ХИТРЯГА СЕ ПИШЕШ, НО НЕ И МЕНЕ, ПРЕД МЕНЕ НЕ ВЪРВИШ!
Искам приятелите ми да са хора -силни характери, а не мекотели, податливи на манипулации, продажници, лицемери!
В този сайт есен само се излага и тъпче на едно място
Поредната лъжа, манипулация от злобната туркиня Баба Златка! (есен)
ГОЛЯМА ХАКЕРКА СЕ ИЗВЪДИ ИЛИ ПЛАЩАШ ЯКО В ТУРСКИ ЛИРИ?!
20:11 - Какво да кажа?
След такова височайшо посещение и боговете мълчат! А аз очаквам нападение. За съжаление с нищо не съм го предизвикала, освен, че казах няколко думи в своя защита в постинга на Радалия.

Последни 20 потребители, посетили Вашия блог
19:54 - sekirata
19:54 - sekirata
19:53 - sekirata
19:53 - sekirata
19:53 - sekirata
19:53 - sekirata
19:52 - sekirata
19:52 - sekirata
19:51 - sekirata
19:51 - sekirata
19:51 - sekirata
19:50 - sekirata
19:50 - sekirata
19:49 - sekirata
19:49 - sekirata
19:49 - sekirata
19:49 - sekirata
19:49 - sekirata
19:48 - sekirata
19:47 - sekirata

Бабо Златке, създала си приятелски кръгове, които ползваш като лична гвардия на президент, а не разбираш , че това е интрига и ще те помете.
А вие.....слугувниците, вие за мене сте мъртъвци
и вашите никове за мене не съществуват.
Хора, които се занимават с манипулация, интриги, продават се....с такива хора аз нямам приказка!
Не искам и да чувам за тях....вече!

Българи, българки.......сте се подложили на
шалваристите туркини и чуждица да ви мачкат и водят за носа. Да ви манипулират. Не ви ли е слрам поне от децата ви, че се продавате на чуждицата...ТОВА Е ЗА ТАЗИ ГВАРДИЯ НА КЪРДЖАЛИЙСКАТА ЛИСИЦА -ЕСЕН!
ЗЛАТКЕ, НЯМА ДА ПРОКОПСАШ С ТАЗИ ЗЛОБА И ЛИСИЧА ПРИРОДА,ЗАПОМНИ МИ ДУМИТЕ !

Лисица -Златка, зайчетата мами,
но мене тя не може да измами!
На чуждата култура тя слугува
и на поетеса се преструва.
Лисичи номера показва
и мръсотийте си замазва,
лъже, маже се, мърсува,
на интриги тя слугува.
Един ловец се днес намери,
право в нея той се цели,
завистта дано и спре,
че от злоба ще умре!


От: sekirata

3. - 16:45 - Бетховен ми е слабост а твоето предупреждение е съвсем на място. От: diagnostika 4. - 19:51 - Бурна, емоционална, чувствена душа е той, кипяща музика... Бетховен ми е слабост
а твоето предупреждение е съвсем на място.

От: diagnostika

Мигар някой чува? Спи народа!!!Един ден ще разбере, че е късно!

От: sekirata 5. - 19:56 - не се занимавай с низши хора. Не хаби ... не се занимавай с низши хора.Не хаби нерви за някаква,на която света се крепи около""твоите""посещения! От: nastygirl 6. - 20:11 - Това не са хора...туркиня, помакиня, все там...подли са! С тези скули и червени бузки...аз ги познавам! занимавай с низши хора. Не хаби ...
не се занимавай с низши хора.Не хаби нерви за някаква,на която света се крепи около""твоите""посещения!

От: nastygirl

О, тя и тези около нея като никове и хора за мене умряха. Аз съзнавам, че чрез интирги с мене поддържат посещенията си и че са няколко човека с по 5-6 ника...поне!
Да си драскат глупостите не виждаш ли, че тя само със снимки ги блазни и с ласкателства? Детска работа!

От: sekirata
31.08 15:11 - Душите ни са някъде .......далече!

image

Душата ми къде е, моя
красива лястовице бяла?
А твоята къде е мила,
къде, с  кого е отлетяла?
Помисли ли за мен, кажи?
Щастлива си летиш на воля,
не виждаш моята неволя!
Избираш много, доста даваш,
добра се пишеш, обещаваш.
Тешиш ме, да не плача казваш,
но как детето да намеря,
да полетя със теб , да пея,
когато битието мое,
не ми дава да се смея?
Душата ти била одрана,
отчаяно ревеш от глад,
на мен отвара от надежда,
наливаш ми и пак, и пак
усмивки с вяра ми добавяш,
със думи сложни ти ме давиш.
Различни сме, с души далечни,
в различни гами пеем песни!

http://zazz.bg/play:bcf0d085

Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 423 Коментари: 10 Коментари 1. - 31.08 20:51 - Анита, просто мила отвори на детето ... Анита,просто мила отвори на детето в теб душата да полети!Никой на никой не е длъжен,всеки има свой собствен свят.Това е нашето лично недосегаемо пространство ,най-ценното нещо!
Хайде Ан,повярвай,отвори вратата на душата си и излитай.Може да те стрелят с куршуми,не се плаши!Това е пътя нагоре ,над суетата,дребните неща.Душата има нужда от полет,тези вериги от догми,загрижености за други близки,просто забрави
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ От: yuliya2006 2. - 31.08 21:30 - Права си , но веригите ни останаха от турското робство Анита, просто мила отвори на детето ...
Анита,просто мила отвори на детето в теб душата да полети!Никой на никой не е длъжен,всеки има свой собствен свят.Това е нашето лично недосегаемо пространство ,най-ценното нещо!
Хайде Ан,повярвай,отвори вратата на душата си и излитай.Може да те стрелят с куршуми,не се плаши!Това е пътя нагоре ,над суетата,дребните неща.Душата има нужда от полет,тези вериги от догми,загрижености за други близки,просто забрави
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
От: yuliya2006

НИМА НЕ ВИЖДАШ?!
"О, заблудени юроде, поради що се срамиш да се наречеш БЪЛГАРИН?

Моята душа си е моя и никой не може да ме купи затова такива като есен са БЕСНИ!

Не става, не се получава,
кръвта ми на плява не става!
Ясна ли съм и за тези поамериканчените...
Жал ми е за България, много ме боли, но.....
какво бих могла да сторя?
-- "Светът привикнал хомот да влачи,тиранство зло и до днес тачи, тежка, желязна ръка целува, лъжливи уста слуша със вяра, думай, моли се кога те бият, кожата да ти


Тагове:   контур,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. candysays - Много хубаво стихогтворение!
19.10.2006 09:49
Браво! :))))
И продължавай да пишеш!
цитирай
2. esen - Благодаря!
19.10.2006 11:17
Надявам се да имам по едно стихче на ден:)
Радва ме, че четеш!
цитирай
3. djenstik - нищо особено
02.04.2008 03:01
какво толкова я превъзнасяте?блюдкаво пише и ми е доста познато отнякъде
цитирай
4. viki11 - Всичко ти е хубаво, но това за сам...
30.05.2008 05:36
Всичко ти е хубаво ,но това за самотата е много сладко! Иска публичност и авторски права. Че кой знае!
цитирай
5. анонимен - Съжалявам за изгубеното си време
29.06.2008 15:28
в блогове , като този на Злата. Живейте, но запомнете , че само Господ решава как и колко....Знам,че всеки си има по няколко ника , като с всеки от тях поддържа различни хора, пише различни неща, контрастни-
това за мене е измама, подлост и всичко друго, но не и честни приятелски отношения. Анонимността-това ме гади повече от всякога, както и лъжливите профили.Тогава какъв е смисъла от тези блогове-лъжа и измама, лъжливи отношения и представяне.
А ти Злата, твоето е назад, запомни ми думите!
цитирай
6. esen - Секирата,
02.12.2008 18:34
Като си решила да сееш злобата си, прави го в твоя блог!!! Нямаш никакво основание да ме нападаш и тъй като продължаваш, то знай, че това е тежък грях, който вероятно ти се сипе отгоре и пак си мислиш, че го правя аз. За думите и делата си си отговорна не пред мен. Това е!
Всеки следващ твой коментар ще изтривам!
цитирай
7. esen - Сега видях коментара ти, djenstik, извини ме!
02.12.2008 18:37
Благодаря ти за мнението!
цитирай
8. esen - Благодаря ти, viki11!
02.12.2008 18:40
Вероятно това е коментарът, който търсих и не открих навреме, извини ме!
Приятно ми е да споделям и общувам с теб! Знаеш!
Благодаря, че те има!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: esen
Категория: Хоби
Прочетен: 6145569
Постинги: 361
Коментари: 12638
Гласове: 118133